21051, pedrox, 1989 Müüdud!

21051, pedrox, 1989 Müüdud!

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
r
Ransom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 21 Veebr 2005 14:24
Asukoht: Kose
Autod: Lada 21061 , 2101

Postitus Postitas Ransom »

Algselt postitas: VAZ
Esitulede eest need võrgud minema visata, need lisatuled on kah rõvedad :ylbe
maitse üle ei vaielda, vaid kakeldakse. mis mõtega hakata siin kellegi teise teemas lõõpima, et see ei meeldi, ega meeldi teine asi kaa... osta endale sinine 05 ning siis tee sellega mida hing ihaldab.

et mu jutt ka teemasse sobiks, siis tundub suhteliselt hästi sõilinud viiekas olema. tundub, et auto on siis ostetud talvisteks ehitus töödeks?

terv.
Ransom
Vaz 21061
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Algselt postitas: Ransom
Algselt postitas: VAZ
Esitulede eest need võrgud minema visata, need lisatuled on kah rõvedad :ylbe
maitse üle ei vaielda, vaid kakeldakse. mis mõtega hakata siin kellegi teise teemas lõõpima, et see ei meeldi, ega meeldi teine asi kaa... osta endale sinine 05 ning siis tee sellega mida hing ihaldab.

Pedrox pole neid võresid ja tulesid sinna ise pannud, seega oli see lihtsalt minupoolne soovitus/arvamus. Endal pole plaanis nagu lähiajal 05-te soetada.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Rahu inimesed! Tõsi ta on, ega ma ise ka võredest ja tuledest midagi ei arva. Üritasin küll võresid juba eemaldada aga siis taipasin et ka tuli kinnitub võre küljes olevate poltidega. Polnud ju enne uurinud ka uuema tüübi ?igulle.

Auto on ostetud jah talvisteks ehitustöödeks kuid ei tea veel millise auto ehituseks. Varsti lõikan vana 06e laiali ja uurin tõsisemalt olukorda. Siis saab teada kas on mõtet taastada või mitte, hinges muidugi tahaks.

Praegu pole eriti aega veel tegeleda ?igulidega, hetkel käsil Suzuki Swift 1.3 GTI keretööd ning mootori tuuning. Vihjeks nii palju et Lombi tagant tuleb sellele punnile turbo kit.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

No nii .. eks need jamad peavad millalgi ju algama ka. Eile hommikul siis otsustas ta, et ei taha väga käivituda ega ka tööle jääda. Töötab enamvähem ainult toore keskkohas, toore algul ja lõpul sureb ka välja.
Tühikäik puudub täielikult. Proovisin reguleerkruvidest asja parandada aga ei midagi, isegi mootori hääl ei muutunud. Ainuke vahe selles et hakkas tagant tossama. Müstiline olukord. Sel 05l on seal kapoti all hoopis teistsugune elu ka kui 06l, midagi aru ei saa kuna pooled juhtmed kusagilt lahti.
Minu mõistus enam ei võta, proovin nädala algul kellegi asjatundjama mehe leida.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Vaata kas säde on... proovi kõrgepingekaablist massi särakat anda, selleks keera süüde sisse ja torgi tikuga kontakte lahti. Säde peab olema cm-poolteist pikk ja sinakat värvi. Kontaktid sädeleda ei tohi.
Omal 05 jukerdab nüüdseks samamoodi... kondekas paarikümne kilomeetriga läbi ja mõistus enam ei võta:(

Teine asi, kontrolli, kas karpal vaakumvoolikud ühendatud, üks tuleb kollektorist pneumoklappi ja sealt karpasse. Kui see lahti, siis tühikäiku polegi enam. Võib ka klapi vahelt välja jätta ja otse kollektorist karpasse vooliku sättida.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Sädet kontrollinud ei ole veel.

Kollektori, pneumoklapi ja karpa vahelised voolikud olid kõik ilusti ühendatud. Jube imelik süsteem sellel 05e karpal, pole teist sellist jullade rägastikku veel näinud mis seal küljes on.
Homme näitan asja naabrimehele, ta ladadega tegelenud vene ajast saati.
Ehk saab asjale jaole.

Kui ei siis viskan teise masina pealt 07me karpa koos koldega peale ja asi vask. Pole aega ka viga otsida praegu.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ainult karpat lihtsam vahetada kui koos koldega.Siis pead ju ka tosooli välja laskma.
56506878
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

See nii väga ei loegi. Tosool tundub ka tükk aega vahetamata olevat ja vana õli tuleks niigi enne talve välja lasta.

Aga mõelda tuleb sellele kuidas ma lahendan juhtmete probleemi. Praegu tuleb karpasse kaks juhet, 07me karpal on tühikäigudüüsil ainult üks juhe.

[Muudetud: 30-9-2007 pedrox]
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Viga oligi siis pneumoklapis, too on lihtsalt otsad andnud. Probleem on aga selles, et poes seda ei ole. Tuleb homme romula poole sammud seada, ehk sealt leiab. Nüüd siis süüde ka paigast ära, jagajat liigutamata ei saanud küünalt vahetada ning ka karpa seadistus jama.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pilte pneumoklapist palun - tallinas valik suurem, ehk leiab abi
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kas jutt on sellest klapist mis on paremal lanseka peal?Ja kui on siis võib ju vooliku otse kollest karpasse panna,ei pea kohe romulast järgmist tundmatu tööga asja ostma.Pärnus ju suht hea pood on SEKK autokaubad(Riia mnt 129a),kui kohapeal pole saab ju tellida.
56506878
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Jutt sellest samast klapist jah lanseka peal. Sekki pole veel jõudnud kuna oma töö aeg klapib nende lahtioleku ajaga. Käisin ainult Savi tn. Autokaupades, see on läheduses.
Ühendasin karpa otse kollektoriga aga jah kuna süüde paigast ära ja karburaatori reguleerkruvidega segu ning pöörete sättimine ei näi toimivat kuna mootori töös tõesti ei muutu midagi.

Proovin nädalavahetusel Sekki jõuda(ehk seal on) ning nädala algul süüdet ning karpat reguleerima minna.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Karpa soovitaks enne reguleerimist osandada; düüsid, kere, jala ja kaane atsetoonis päevakese leotada, seejärel suruõhuga kanalid läbi puhuda ja karpa kokku tagasi panna. Bensiinivooliku all olevat filtrit ei maksa ka unustada. Aegade jooksul kanalitesse ja mujale ladestunud bensiinivaigud ja muu sodi oleks ju mõtekas enne välja loputada, ehk allub ka reguleerimisele too karpa siis paremini.
Sai kord ühelt kogenumalt mehelt karbusside reguleerimist uuritud, tema keelas igastahes igasuguse kruttimise enne, kui pole veendutud, kas asi seest ikka puhas on.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kanalite jaoks on mul veel selline kõvemast materalist traadijupp pisike konks otsas - sellega muda kõvasti vahekanalitest leitud..

vaata vaakum-membraan üle karpa küljes, samuti 2k avamis membraan loomulikut ka reguleerkruvi ümber olev kummirõngas.

kui karpa kaas või jalg kõver siis osoon tüüpi karburaatorit ei saagi normalselt reguleerida - see osa mis tikkude otsa läheb on tehasest 100% sirge..
kui poldiavad on allapoole kooldunud on jalg kõver ning vajab mehhaanilist töötlemist.

neid pneumoklappe on tallinnast saada :)

[Muudetud: 4-10-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Sain siis lõpuks Sekkist jubina kätte, süüde enam-vähem tunde järgi paika, karburaatorit sai ka veelkord näpitud ning asi liigub õnneks. Varsti peab siis mehaanikute poole minema, saab asja täitsa jonksu.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Vähe uuemat infot ka siis. Auto liigub nüüd täitsa normaalselt ning mingeid muresid pole ette tulnud, ainuke asi mida ma selle auto puhul ei salli on see 1.3 seal kapoti all mis tundub tõsiselt mannetu olevat. Proovin talve ära kannatada, ehk suveks saab mingi ime läbi vana valmis. Hea omadus selle mootori puhul on ka, et kihutada just pole mõtet.

Peale pesu ka siis üks pildike:Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mis ülekanne sul tagasillas on?
2101 differ ning 2106 kast + veidi mootorit näppida ja sa ei tunne seda autot äragi :)
1,3 saab väga teravaks ajada kui vaja + laiali praktiliselt võimatu lasta..

kas rihmaga või ketiga isend?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Olaafil õigus! 1,3 mootor suht äkiline, tuleb meelde mu kollane 011...
Nii et otsi viga üles, kuskil midagi kinni.....
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Vot kahjuks ei ole aega seda viga nii väga otsida ning garaa?is seisab ka "vana" ees. See masin on kogu aeg sõidus.

Ja täna otsustas ta, et enam edasi ei liigu ning nii ma linnas tee peale jäingi. Juhtus kõik nii, et päeval käivitades oli nagu kõik nii nagu tavaliselt. Külmalt kipub karpat härma tõmbama kuna ei ole ikka veel reguleerima jõudnud.
Sai siis natuke sõidetud ning avastan et jõud kaob lihtsalt:o Vajutan gaasi, ei midagi, pöörded kukuvad endiselt. Ja siis ta lõpuks välja surigi ning enam ei käivitunud, ei "lubanudki" isegi ning pärast mõnda proovimist kooles minu suureks üllatuseks ka aku.
Kõne sõbrale, paelaga sappa talle ning sõit kodu poole algaski selles tihedas lumesajus.
Viskasin kodus aku laadima ning pärast proovisin, käivitus kuid samamoodi hakkasid pöörded järkjärgult langema. Ise mõtlesin, et enne kui ta linnas seisma jäi, olin sunnitud üpriski suurest loigust läbi sõitma, Ehk sai miski asi vett.
Homme valges proovin aega leida, et testriga kapoti alla minna. Ise kahtlustan, et laadimisega on probleeme.
Mis te vanemad teadjamad mehed välja pakute?
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Minu kogemised ei ole suutnud ladat veega lühisesse ajada.
Ükskord ojast läbisõites jäi keset oja seisma,peale küünlajuhtmete kuivatamist käivitus uuesti ja sõit jätkus.

Otsi viga karpast,voolikutest,paagist või kütusepumbast-KÜTUSESÜSTEEM
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Suletud