Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
SAi siis muretsetud endale üks lada juurde. Tegu siis 1.5 isendiga.
ostes oli vesi mootoris. Sai mootor laiali võetud ja selgus, et plokikaane tihend oli otsad andnud. Järgmine nv peaks saama kokku. Plaanid veel sellised, et panna kerge hooratas ja 5k.kast(mõlemad olemas). Kevadeks tahaks uut värvkatet ka. Enne palve peaks ära õlitmaja ja varju alla viima.
Kle ole hea, muuda piltide formaat .jpg-ks, ära jäta neid suuri .bmp-larakaid, mida peab 5 minti ootama, et näha saaks! Kõigil ei ole megabitine ühendus ja foorumi serverit võiks kah säästa. Sellise pildi asemel mahuks pea 10 .jpg-d ju servusse...
Auto ise on aga viisakas;) Jõudu tööle!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Algselt postitas: zigulimasuurik
bensu filter võiks ka peale pumpa olla...
Ei ole küll mingit vajadust, kui lauses on sõna KA. Äkki paneks viis tükki järjestikku.
Filter võib olla peale pumpa või enne pumpa (võib ka hoopis ilma). Kummagi poole peal omad plussid ja miinused.
Algselt postitas: zigulimasuurik
bensu filter võiks ka peale pumpa olla...
Ei ole küll mingit vajadust, kui lauses on sõna KA. Äkki paneks viis tükki järjestikku.
Filter võib olla peale pumpa või enne pumpa (võib ka hoopis ilma). Kummagi poole peal omad plussid ja miinused.
Minu autol on üks enne pumpa ja teine pärast pumpa.
Minu autol on üks enne pumpa ja teine pärast pumpa.
Muidugi võib olla, aga mis mõte sellel on? Nüüd sul kokku auto küljes 4 filtrit ja kõik teevad ühte ja sama tööd.
Ka minul on enne ja pärast pumpa filter. Esimese filtri ülesanne on bensiini peenpuhastus. Teise filtri vajadus ei ole aga üldse filtreerimine (on tagurpidi vahel), vaid bensiinivaru hoidmine hommikuseks käivitamiseks. Zigullil kipub muidu väga kergesti bensiin ära vajuma.
Kui teil mingi hea põhjendus teise filtri vajaduseks, siis OK.
Algselt postitas: GTA
Kle ole hea, muuda piltide formaat .jpg-ks, ära jäta neid suuri .bmp-larakaid, mida peab 5 minti ootama, et näha saaks! Kõigil ei ole megabitine ühendus ja foorumi serverit võiks kah säästa. Sellise pildi asemel mahuks pea 10 .jpg-d ju servusse...
Auto ise on aga viisakas;) Jõudu tööle!
Kahjuks ma alles nv oma arvutisse.
siis muudan kui ennem ei sa.
Täna sai siis autol plokkikaan peale ja ka käima. Nüüd on veel vaja karpal tikkpolte uusi, kuna neid ei olnud. Mootor käis muidu hästi.
Nüüd vaja minna kanalile ja vahetada vätvõlliotsatihendid, ja käigukast.
Ehk järgmine nädal jõuab.
load ka juba kuu kaugusel(eksamid tehtud).
Pole siis kaua siin postitanud. Selline küsimus, et mul autol on passis, et värviks helekollane, aga kust maalt see piir läheb.
Kui ma natuke tumedamaks värvin siis järsku võib juba värv vale olla.
Oleks pidanud ümberkirjutamisel laskma lihtsalt kollaseks vormistada.
No helekollane ongi hele ja kollane on kollane ning tumekollane juba tume.
Lihtne!
Riisipirukas on riisiga, porgandipirukas porgandiga, lihapirukas lihaga, kaps......
See oli loll veneaegne komme niimoodi auto värvust lahterdada.
Hoia hele, kui ära kulub, tee jälle heledaks. Värvipurgil ju kirjas, mis tooni värv sees on. Ega's see pole pirukas.
pole siia kaua kirjutanud.
Auto pole eriti edasi arenenud kuna tegeldud punasega.
Suvel pidi viibima soomes tööl ja praegu käsil 12klass ning kodu saab kuus 2-3 nädalavahetust.
Auto on siis tyhjaks tehtud ja ootab keretöösid.
Kere ei osutunudki nii mädaks.
Panen vähe ka pilte