K: kroomveljed, velgede kroomimine?

K: kroomveljed, velgede kroomimine?

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
v
valge06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
Asukoht: Väike-Maarja vald
Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972

K: kroomveljed, velgede kroomimine?

Postitus Postitas valge06 »

küsimus siis selles,et kas kellegil on aimu kus kroomitaks velgi. oleks väga tänulik kui keegi jagaks inffi hea oleks ka kui saaks mingid ligikaudsed hinnad


[Muudetud: 14-9-2007 logman]
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

http://customcoating.ee/ Aga hinnad on ikka:yllatunud
m'kay
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

See ei ole galvaaniline kroomimine.
Oleme siin foorumis juba juttu teinud: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 2#pid80100
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Sellest olen jah aru saanud, et see pole "päris" kroomimine, kuid tulemus (välimus) on ju sama. Lihtsalt pakkusin ühe variandi.
m'kay
v
valge06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
Asukoht: Väike-Maarja vald
Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972

Postitus Postitas valge06 »

ok suured tänud teile :D
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Miks see kroomi jäljendav spray nii nalja teeb?
k
kaspar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Veebr 2007 22:42
Asukoht: Viljandi
Autod: Z

Postitus Postitas kaspar »

Algselt postitas: logman
Miks see kroomi jäljendav spray nii nalja teeb?
Oled proovind? Helehallil ja kroomil on ikka suur vahe. Oled sa ise näinud seda Customcoatingu poolt pakutavad kroom värvi? Ja samas kui hind tundub kallis, siis alati võite mujalt ju odavamalt otsida, aga kroom polegi odav.
https://www.rsparts.ee - Võidusõidu ja performance osad
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: kaspar
...aga kroom polegi odav...
Kroomimine on odav, selleks vajaminev eeltöö maksab...
Ja keegi ei võta tegemisse eelnevalt "eeltöödeldud" toorikut...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
k
kaspar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Veebr 2007 22:42
Asukoht: Viljandi
Autod: Z

Postitus Postitas kaspar »

Algselt postitas: PuZuP
Algselt postitas: kaspar
...aga kroom polegi odav...
Kroomimine on odav, selleks vajaminev eeltöö maksab...
Ja keegi ei võta tegemisse eelnevalt "eeltöödeldud" toorikut...
Eeltöö? Kas sa mõtled nüüd seda kroomvärvi või siis galvaanilist? Mis eeltöid sa galvaanilisel teed? Ja samas kroomvärvi minuteada pakub vaid üks koht.
https://www.rsparts.ee - Võidusõidu ja performance osad
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Customcoatingu-laadset kroomi võite leida oma autode esilaternatest. Ei tea täpselt, kas tehaselaternates kasutatakse sama tehnoloogiat, kuid katsetused ja mõõtmised on näidanud, et selliselt keemiaga taastatatud ja uuel tehasereflektoril vahet pole.
Spraykroomi pole proovinud. Kuid pakun, et korralikult tegemise juures pole ka sellel väliselt häda midagi.

Ma ei suhtuks nendesse sprayvärvidesse nii vaenulikult. Eriti peale seda, kui sai kaks aastat tagasi üle käidud oma samara all olevad bemmi veljed. Materjalid läksid maksma ~200 eeki. Eeltöö ja värvimise tegin ise. Kasutatud motipi hõbedast spray'd ja sama firma spraylakki.Pilt
m
mammi2105
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mammi2105 »

longman kas sa tegid midagi ümber ka et neid e30 velgi panna, ma sain ka 07mele need veljed,aga isuvad nad ilma midagi ümberehitamiseta?

[Muudetud: 18-9-2007 mammi2105]

[Muudetud: 18-9-2007 mammi2105]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

originaalis keskava liiga väike - vaja veidi suuremaks treida muidu ei lähe rummu otsa..
veljed on päris pehmed - võistlustel oleme viimaseid ikka lopergusemaks saanud - eeliseks odav hind ning väike nõudlus :)

nendega kindlasti vaja valuvelje polte.

ps! kas said paksema või peenema keskosaga veljed?
poltide juures on samasugune kiri või kiri puudub sootuks?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: kaspar
Mis eeltöid sa galvaanilisel teed?
Olenevalt töödeldavast toorikust, on eeltöö hulk üsna mahukas ja aeganõudev...
Vase pealekandmine toimub sama tehnoloogia alusel, mis kroomkihigi...
Aga selle vahega, et vasega muudetakse kaetav pind siledaks...
Mõtle nüüd ise kui palju tuleb näiteks velge katta ja lihvida, enne kui täiesti sileda aluspinna saab...

Eelnevalt eeltöödeldud tooriku all mõtlesin seda, et kui oled ise eeltööd ära teinud - ehk siis vasega katnud ja siledaks töödelnud - keegi ei võta sellepärast, et kunagi ei tea täpselt, mis sodi sinna pinnale laotatud sai ja kuidas see vannitäie kroomilahusega reageerib...seega kasutab iga kroomija oma materjale ja töövõtteid...that's it...

Kroomvärvi kasutamisel on eeltöö samuti mahukas, ainult materjalid on vähe teised...
Kui nüüd hakata mõlemal juhul materjalidesse ja ajakulusse ümber arvestama, siis katmine maksab vähe, selleks vajaminevad eeltööd palju...

[Muudetud: 18-9-2007 PuZuP]
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Nii palju, kui ma olen kokku puutunud nn kroom spray-varvidega, siis need ei ole võrreldavad tavaliste spray-värvidega. Kroom-spray ei ole eriti tugev. Ta sobib kohtadesse, mida ei pea puhasatama ega nühkima. Samuti ei kannata ilmastikku. Ja mis kõige imelikum, lakkimisel (ükskõik mis imenippe kasutades) hakkab kergelt sulama ja muutub matiks.

Seega reflektorite sisse võib täitsa sobiv olla. Kodus sobis ideaalselt vanemas stiilis laelambi taastamiseks, kuid auto juures pole kuskil pidanud. Tuhmub, määrdub ja tuleb maha.

Velgede jaoks ju spets sprayd, mis täitsa ok, eriti kui veel lakitud üle.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ma nüüd jube tark jälle pärast tänast päeva :D
Kroom ei ole see, mis särab. S.t. et kohe peale kroomimist on pilt küll ilus, aga ei läigi. Läikima tuleb asjad poleerida. Velgesid ei poleeri kuidagi ja nii saab need lasta katta lisaks nikliga. Niklit kulub vähe, vaid mõnemikroniline kiht.
Korralik töömees küsib korralikku tasu. Kostus läbi summa 100 eeku per ruutdetsimeeter. See on siis ainult katmise hind (vask, kroom, nikkel) ilma eelneva lihvimiseta. Aluspind tuleb järelikult enesel ette valmistada ja see peab olema võimalikult sile.
Isiklik järeldus - tänan, aga ei tule mõttessegi tavaliste plekkvelgede puhul hakata galvaanika peale raha raiskama. Värvid käivad kah.
On erandeid loomulkult. Tsikli rattad näiteks - abs. teine teema. Aga autole? Kui, siis ainult midagi sellist:

Pilt
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Konkreetsed veljed olid müüa KB`s mitu mitu kuud,nelja velje eest taheti 2000 krooni.
Pärinesid autolt Fiat 131 Suprmirafiori,s.t meie mõõtu ja keegi
ei tahtnud.

Pilt

Väga hea tulemuse saab ka nii:veljed(nii plekk kui alumiin)
liivapritsi ja pärast pulbervärvimisse.Minu auto alumiinium-
veljed ongi niimoodi tehtud,praegu jookseb neljas aasta ja
näevad välja korralikud.Soovitan.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
v
valge06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
Asukoht: Väike-Maarja vald
Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972

Postitus Postitas valge06 »

väga hea et on inimesi kes oskavad sellisel teemal rääkida. endal oli mõte kroomida üle enda siksi veljed aga jääb vist ära kuna sellerahaeest saab vast juba lihtsalt ilusamad veljed. Ja üks kogemus ka kroom sprey-ga nimelt kasutas sõber seda püssitoru kroomimisel aga kroom tuli maha juba peale kahte nädalat karaazis seismist nii et sell erilist mõtet vast ei ole.
t
tghg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 141
Liitunud: 18 Sept 2007 23:55
Asukoht: Viimsi
Autod: Informatsioon
Kontakt:

Postitus Postitas tghg »

Olen ise proovinud kroom spreiga velgi värvida ja peaksin mainima, et tulemus jäi üpriski hea. Loomulikult oli aitas heale lõpptulemusele kaasa supper eeltöö seega soovitan kindlasti spreiga proovida värvida. PS! Kroomimine töökodades on kahjuks üpriski kallis!
v
versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

Postitus Postitas versus »

Äkki on sul mõni hea pilt ette näidata tulemusest? Enda katsetused selle kroomspreiga on küll kehvad olnud.
Vasta