Siberi mersust siis kah uut, mis tehtud vahepeal.
Romulast sain pisut täiendust puudulikule varustusele: kella (25.-), tuhatoosi(25.-), tagumise vasakpoolse porilapaka(15.-), tuleklaasi parempoolsele originaaltulele (30.-) (plaanis millagi ära parandada) ja ootamatult teel romulasse (:lol) purunenud klaasipuhastushoovastik sai ka sealt väga korraliku asenduse (75.-). Tänud ka
Raxole, kes lahkelt oma tööriistu laenas ja oma õues hoovastikku vahetada aitas:) Probleemi tekkest lahenemiseni läks aega ca tund!
Kell vahel töötab, vahel ei tööta:rolleyes Vool on korralikult peal, kuid see talle ei paista lugevat... Mida sellega peale hakata???
Generaatorile sai osta uue pingerelee Rakverest (56.-), kuid peale selle paigaldamist kadus laadimine sootuks. Asjal kärsahais juures ja laadimist polnud hetkekski, kurb lugu ühesõnaga. Panin siis vana tagasi, kuid puhastasin klemmid ka enne ära. Huvitaval kombel pole selle päeva jooksul nüüd kordagi tuled vilkuma hakanud ja pinge on ~13,8-13,9. No hoian silma peal, mis tal edaspidi plaanis on...
Istmetele panin katted, järsku meenus, et 05-le toodud eksportistmetega olid ju päris normaalsed kaasas, mis seal käiku ei läinud. Asjad olid alles, pestud ja jäi vaid paigaldamise vaev. Päris mõnusad teised, ja kuna originaalistmete muster oligi selline... mitte eriti meelt mööda on minu meelest salong palju kenam kah.
Piduritest - sai neid uusi mansette vanale pumbale proovida kuid mingit kasu ma sellest ei saanud. Tekkis küll uus mõte, et alt sisse keeratavatele tiftidele paksemad vaskseibid panna - ehk puutuvad silindriga kokku. Enne jõudsin aga uute pumpade hindu tsekates leida Türilt suht soodsalt (195.-) tutika. Fenox küll, kirutud mark, kuid 05-l on sama tootja tagumised silindrid juba neli aastat kenasti oma ülesandeid täitnud ja seetõttu ka väga ei peljanud. No ja kuna neid kasutatud pumpasid juba 3-4 tk sel autol proovitud (15x vähemalt peale-maha ja õhutada saanud) ja ühestki õiget nahka saanud pole, siis läksin lihtsalt kergemat teed. Kruttisin täna uue peale, kuid enne läks pimedaks, ei jõudnud kordagi õhutada, jääb siis homseks. Siiski hakkas juba midagi looma ja sellist tunnet et nüüd survet üles ei saa või pdurid ootamatult haihtuksid enam pole.
Summuti keskjooks on nüüd ka kenasti keevitatud, peab ehk mõnda aega vastu kah. Seoses sellega sai soetada puuduolevad klamber ja 2 trippi, (34.-). Ühesõnaga, ei ripu, ei tärise,ei plärise, kuhugi vastu ei käi, ühendused on tihedad ja tossu tuleb vaid ettenähtud august. Rahu majas:)
Viimase kahe nädala jooksul midagi peale selle õnnetu hoovastiku katki ei läinudki:D Pole paha!
Väljast on auto endiselt sama õnnetu, vähemalt on ta nüüd komplektne. Logarid paneks kah, kui aega nüüd leiab, soolatamisega on küll siin-seal alustatud kui parem hilja kui mitte kunagi.
Avariide pärast viltuvahtivaid esitulesid püüdsin ka vahelepandud seibidega natuke õigemaks rihtida. Reguleerisin oma tarkusest ka esituled, põhimõtte järgi et näen ise pisut vähem ja sõidan aeglasemalt aga teisi pimestada ei tahaks.
Kellel kogemusi esitulede pesurite-kojameestega? Kas on mõtet seda süsteemi ellu äratama hakata või pole nad ikkagi oluliselt paremad ega mugavamad kui senine kaltsuga korra nädalas üle lükkamine? Töökindluse poolest nad vist ei hiilga? Äkki parem lahendus ülejäänud pump pesupaagis hoopis esiklaasi pesemisse rakendada ja seeläbi survet tõsta?
Mõni pilt siis istmekatetest, muidu ongi ainult jutt, mida keegi lugeda ei viitsi ja muud nagu midagi:P
[Muudetud: 22.11.07 GTA]
