21063 Peep 1985

21063 Peep 1985

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

hea töö, kena projekt.
p
Peep063
Postitusi: 229
Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
Asukoht: Vändra / Tallinn
Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061

Postitus Postitas Peep063 »

mõned pildid siis jälle :P

[Muudetud: 12-4-2008 Peep063]Pilt
p
Peep063
Postitusi: 229
Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
Asukoht: Vändra / Tallinn
Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061

Postitus Postitas Peep063 »

Ainult esiots on kõrge rsk, panin uued amordid ja puksid ja värgid, peab vist vedru lühemaks lõikama.

[Muudetud: 12-4-2008 Peep063]Pilt
p
Peep063
Postitusi: 229
Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
Asukoht: Vändra / Tallinn
Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061

Postitus Postitas Peep063 »

pagass siis selline, nüüd saab isegi puhtaid riideid sinna panna ilma et õliseks läheks, riie muidugi on päris elus ilusam kui pildid.

[Muudetud: 12-4-2008 Peep063]Pilt
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Väga ilus! Eks esiots vajub ka veel kuna sul sealt ikka jubinaid puudu (kapott, iluvõre jne.)
k
kj
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 31 Okt 2005 22:35
Autod: BMW E34 TDS, Renault Megane

Postitus Postitas kj »

väga kena (y)
pagasniku põhja saab tõsta ka, ratta ja tungi jms jaoks ?
üldiselt tagant on ka kõrge masin, nende valudega sobiks hästi mingi madaldus(h)
kui väga suur saladus pole, siis palju raha on auto alla läinud kokku ?
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Vaadake selle auto kõrgusega on sellised lood:tagasild ja esisild paigaldatakse ja keeratakse kinni mittekomplektsel autol (auto kaal on väiksem,vedrud suruvad sillad kerest eemale).Kõik kummipuksid jäävad väändesse (siis kui auto on komplektne,tõukavad sildasi kerest eemale).Kui auto lõplikult komplekteeritud tuleks lahti keerata kõik reaktiivvarda poldid,õõtshargimutrid-poldid ja ka esistabilisaatori otsakronsteinid.On olemas isegi kindel mõõt tagasilla ja kere vahel mis asendis pingutatakse reaktiivvarda poldid.Nüüd võiks autosse 100-150 kilo raskust juurde lisada ja seejärel kõik poldid-mutrid-kronsteinid kinni keerata.
Auto ise muidugi väga ilus.Aga oled ka mootoriga vaeva näinud?
VAZ-2106-el on esiots pea 100 kg raskem kui 2101-el aga vedrud samad.Paljud 2106-ed on äravajunud esiotsaga.Kui panid uued vedrud väsivad nad õige ruttu normaalsesse asendisse.



[Muudetud: 12-4-2008 SexSix]
p
Peep063
Postitusi: 229
Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
Asukoht: Vändra / Tallinn
Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061

Postitus Postitas Peep063 »

Palju raha alla olen pannud? Njah :) numbritest ei tahaks rääkida aga muidu ikka olen aga see eest tulemus on hea.
Pagasniku põhi ongi topelt, väikese luugiga, et igasugused mutrivõtmed ja muud tarvikud ilusti paigal oleks ja ei liiguks kogu aeg mööda pagassi põhja.
Mootorist nii palju, mootor on peal ja enam vähem koos, nati veel mõnda juhet ühendada jne, mingit tuuningut pole teinud, selle suve sõidaks ära ja vaataks kuidas lippab ( hetkel siis 1,6 L) ja siis sügisel teeks siis midagi, kas jätan samaks mootori või panen mingi muu, eks aeg anna aru. Ja tänud SexSixile õpetuse eest, eks homme proovin midagi ette võtta.
Esivedrudest nii palju siis et panin vanad tagasi ja ikka tõstis kõrgeks. Aga küll ära vajuvad.

[Muudetud: 12-4-2008 Peep063]
p
Peep063
Postitusi: 229
Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
Asukoht: Vändra / Tallinn
Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061

Postitus Postitas Peep063 »

Üks pilt siis elektriakendest ka, nati sai aretatud ja peal nad olidki. Väga keeruline ei olnud, nati keevitamist, lõikamist ja puurimist.
Panin siis ainult esiakendele kuna tagaakendel toon peal ja liigne üles-alla liigutus kriibib tooni.

[Muudetud: 13-4-2008 Peep063]Pilt
Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 559
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: Zaz965
Kontakt:

Postitus Postitas nymmik »

Müts maha töö põhjalikuse eest. Ma ei raatsiks nii ilusaid sildasid poriseks sõitagi :)
p
Peep063
Postitusi: 229
Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
Asukoht: Vändra / Tallinn
Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061

Postitus Postitas Peep063 »

Ega jah, tänu töö põhjalikkusele on sõitmis aeg ja koht piiratud.
p
Peep063
Postitusi: 229
Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
Asukoht: Vändra / Tallinn
Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061

Postitus Postitas Peep063 »

Paar pilti siis viimase aja tegemistest.
Sai siis kesklukk peale aretatud.
Keskluku mootor siis all paremas uksenurgas. Juhtmed on veel ühendamatta.

[Muudetud: 20-4-2008 Peep063]Pilt
p
Peep063
Postitusi: 229
Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
Asukoht: Vändra / Tallinn
Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061

Postitus Postitas Peep063 »

Tagauksest ka siis üks pilt.Pilt
m
margo1235
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 25 Mär 2008 11:09
Asukoht: ida-virumaa
Autod: lada 2106
Kontakt:

Postitus Postitas margo1235 »

kust sa sellised valuveljed ostsid??
ja mis hind oli?
p
Peep063
Postitusi: 229
Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
Asukoht: Vändra / Tallinn
Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061

Postitus Postitas Peep063 »

tuning.ee-st
p
Peep063
Postitusi: 229
Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
Asukoht: Vändra / Tallinn
Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061

Postitus Postitas Peep063 »

mootori ruum ka lõpuks koos, täna peaks sõitma saama :)

[Muudetud: 2-5-2008 Peep063]Pilt
p
Peep063
Postitusi: 229
Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
Asukoht: Vändra / Tallinn
Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061

Postitus Postitas Peep063 »

Üks pilt ka mahladest mis sisse kallan :D

[Muudetud: 2-5-2008 Peep063]Pilt
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Mootoriõli on küll väga vales pakendis, aga noh
mees teab mis mees teeb.
p
Peep063
Postitusi: 229
Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
Asukoht: Vändra / Tallinn
Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061

Postitus Postitas Peep063 »

Sain siis auto lõpuks sõitma, liigub päris hästi, tee peal üldse ei uju, ainult puksid on liiga jäigad. Pidurid hetkel veel ei võta, tahab sisse sõita. Algul oli karbussiga jama aga nüüd on need vead ka likvideeritud. Ülevaatusele plaaniks minna järgmine või ülejärgmine nädal, eks seal kuulen mis siis veel viga ja mida parandada. Pöördesse läheb väga hästi, nii kui nati gaasi annan rattad kohe ringi. Lisan siis ühe pildi ka.

[Muudetud: 4-5-2008 Peep063]Pilt
p
Peep063
Postitusi: 229
Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
Asukoht: Vändra / Tallinn
Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061

Postitus Postitas Peep063 »

Tere!,
Kirjutaks ka siis natuke üle pika aja siia, Et autoga siis ülevaatsusel käidud ja nüüd vurab ta legaalselt eesti teedel. Ülevaatusel läks ilusti läbi, öeldi et sellist sigulli ei raatsi kohe tagasi saata, et peab ikka läbi laskma, toon klaaside kohta öeldi ainult et politsei võib trahvi teha või kordus ülevaatusele saata, et nati liiga peegel pidi olema. Nüüdseks siis olen juba paarsada kilomeetrit temaga maha sõitnud, enam vähem hakkavad sillad paika vajuma, on tekkinud ka väikesed vead, mis olen ruttu ära parandanud, nimelt mõnest kohast on mutrid ja poldid lahti tulnud, viimati sai esimesel suportil polte kinni keeratud, hakkas kolisema.
Hetkel on probleeme karbraatoriga, ei taha soojast peast käima minna, aga küll ma ka selle vea kõrvaldan, sai siis viimati enamus tihendeid karpal vahetatud, aga ei midagi.
Linnas on hästi tore ringi sõita, sest tundub et auto püüab ikka kõvasti pilke, inimesed vaatavad ikka pikalt järele kui mööda sõidan.
Salongist ka paar sõna siis: et esiistmed on 07-me omad, tagumised jäid originaalid, esiistmete vahele aretasin Ford Scorpio keskkonsooli käe toega, hästi mugav on nüüd sõita.
El aknad ja kesklukk töötavad tõrgeteta, salongi panin ka LED tuled (pimedas on effekt hea).
Paar illustreerivat pilti ka:



[Muudetud: 21-5-2008 Peep063]Pilt
Vasta