Üle pika aja sai täna masin pöördesse aetud ja väike ring tehtud. Päris tore oli jälle ladaga sõita, muidu keeran isa audi rooli. Veel on jäänud umbes-täpselt aasta selleni, mil saan üksi oma ladaga liikluskeerisesse sukelduda;)

Võib öelda, et minu ladal on üks väljalaske ava ja kolm väljalaske auku:D Muidu töötab masin normaalselt, soojast peast käivitub kohe, aga külmast peast peab käiama ja enamasti esimene kord käima ei jää. Ja selline probleem on ka tekkinud, et kui gaasi vajutada, tõmbab sekundiks hinge kinni ja siis alles võtab tuurid ülesse. Kiirenduspump äkki?:puzzled
Aga tegelikult tahaks ma natuke rääkida plaanidest.
Suvel sai ostetud doonoriks üks avariiline 04. Valge, 94.aasta väljalase, soomest tulnud tagasi. 1500cc mootor, 5-käiguline käigukast, Solex-karburaator, kontaktivaba süüde, 07 salong jne. Omaniku väitel on läbisõit õige, ehk siis 92 500 km. See on ka usutav, kuna salong suhteliselt kulumata. Müügikuulutuses oli selline pilt, omanik väitis et auto oli heas korras enne avariid ning peale seda on ta aasta seisnud. Kuna loogiline oli, et avarii tegemiseks pidi ta töötama, sai masin ära ostetud. Kaasa sain igasugust tavaari ja rohelise 03-e.
Kohe järmine päev hakkasin esiosa puhastama.Eemaldasin katkised tuled, võre, stange.
Tuleb kiita 05 stanget. Kui ees oleks olnud 07 plast stange, oleks mootori kindlasti sassi löönud.
Esipaneeli oli suht kõvasti sisse vajutanud (tagaplaanil paistab ka tubli stange) :
Selleks, et radikat kätte saada, tuli veits kerevenitust teha. Tagumine ots puu külge ja eest põkaga sikutama:
See kerevenitus ei kulgenud küll nii ladusalt kui ma olin lootnud

(ladal tugev plekk), kuid asja sai. Õigemini sai niipalju ruumi, et vana radika sai välja. See oli ikka jubE krussis:P
Selgus ka see, et mootori poolelt piirdusid kahjud kõvera veepumba rihmaseibiga:o Isegi pump ise töötas ilusti. Sai järgmine päev siis uus radikas ja rihmaseib panud, vesi sisse ja aku peale ning volia- ta elas:D Ainult sidur oli seismisega kinni jäänud ja starter ei töödanud süütelukust. Väike prooviring kinnitas mu kartusi- auto sõitis:lol ainult rool kiskus kohutavalt (selle annan kõvera nina tõttu andeks).
Aga sentimeetrite mäng oli mootori juures olnud, el.vent oli mootori otsakaanele täkke vajutanud ja radikas oli ohtlikult jagaja lähedale liikunud. Ehk et kui mats oleks olnud veidi tugevam, oleks kahjud ikka tunduvalt suurmad. Seekord jäi õli ka õnneks sisse.
Pärast "keretöid" on doonor selline ning vajadusel ka liikumisvõimeline.
