Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Näind liikumas ja kunagi ei ole niikaua parkind et jõuaks ligidale ja asja uurima.Aga päris mahe pill.
Mul selline fordi karpa hetkel peal ja selle küttekulu on mul ~25 sajale.midagi on tuksis aga selle eest astub ka.
Kirjutaks ka vahepeal toimunust.
Märtsi lõpust, peale ÜV lõppu on pill vaid seisnud ja oma aega oodanud. Augustis sai kere täiesti puhtaks tehtud, mastiks eemaldatud, et saaks alustada kere remondiga. Esimesed poolraamid said korrastatud, põhja lapitud, känd tugevdatud ja nüüdseks järg pagassi põhja käes. Esialgu on plaanis põhi värvialla saada ja sillad alla.
Esisilla tala on moditud, ehk alumise õõtsa kinnitused 1,5 cm ette ja esimene tikk 1cm ülesse. Tala hakkab kinnituma poltidega läbi poolraamide ja samamoodi ka esimene topelt stabikas.
Tagasilda tuleb 4,3 differ ja esialgu ilma plokita. Mootoriks tuleb arvatavasti 1,7 karpaga ja kastiks 5k.
Karpa panen kuna monopritse ei meeldi. Tulevikus tahaks proovida torukollet, millele käigukasti tunnelisse ruumi teen ja vb ka webereid. Ega täispritsung ja progetav aju ka välistatud pole.
Täna aga piilun oma esimesse ehitatud mootorisse sisse ja vaatan, miks asi pärast 7000 km hoolega õli võtma hakkas. Arvatavasti on põhjus puuritud plokis (76mm >79mm) ja rõngastes sdelano v rossii.
Mis sul seal tagaotsas veel originaalplekkidest jäi? Peale vaadates tundub, nagu oleks tiivad, pagassi poolraam ja osa vedrude kõrval olevast karbist ka lapitud? Lisaks muule, ilmselgelt nähtavale... väliselt vajas ka taastamist?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Väliselt vajab taastamist vaid värvkate, plekid head. Tagaosas jäi omale kohale vaid bensu paagi alune plekk. Alguses oli plaanis vahetada vaid pagassi põhja plekk, aga tuli vähe rohkem teha.
Väga põhjalikult on asi ette võetud ja tubli töö aga kas seda ei karda, et plekid mõlki lähevad kui kere lihtsalt sedasi küljega vastu maad on.
Muidu väga viis ettevõtmine ja head ehitamist!:)
Mastiksi kohapealt asi veel lahtine, tahaks hoopis dinitrol ML või mingi muu samalaadse ainega kokku teha.
Nüüd siis ka sillaosad komplekteeritud. Läksid uued puksid, õõtsadel sai liitekohad üle keevitatud, muid tugevdusi ei teinud. Tagasillal sai ka varraste kinnitused üle keevitatud ja 3,9 differ asendus 4,3-ga. Rooliotsad ja sarniirid said omale määrdeniplid. Rattalaagritel sai ka vana litoli asemel kaasaegsem määre pandud. Läheb ka laagritega pendelhoob. On see laagritega pendelhoob ka parem, teeb rooli kergemaks? Tundub kuidagi nõrk. Rooli karbi võtsin ka doonori küljest, kuna on korralikum.
Algselt postitas: Anti
Mastiksi kohapealt asi veel lahtine, tahaks hoopis dinitrol ML või mingi muu samalaadse ainega kokku teha.
Dinitrol MLiga võiksid küll teha aga selle peale pane ka mastiks, sest see on MLi kihile kaitseks näiteks rataste alt tulevate kivide ja kõige muu eest mis selle MLi kihi muidu maha uhuks.
Aga väga põhjalik töö ja edu edaspidistes tegemistes.