Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tegu on 1974a masinaga, mille omanikuks sain selle suve juuli kuus. Sobivat 2103 või 2106-t olin otsinud juba pool aasatat. Soov oli saada võimalikult komplektne ja mitteroostetav isend. Plaanis on masinat säilitada nii hästi kui suudan: olen tegelenud juba rooste tõrjumisega ja lähiajal tuleb põhi uue mastiksiga üle teha, sest vana on mitmetest kohtadest lahti ja üpris habras. Panin ajalehte kuulutuse, et ostan VAZ-i kallutusraudu ja juba esimesel päeval, mil kuulutus ilmus sain endale rauad soetatud, mis oleksid äärepealt vanarauda läinud.
Kui kellegil on pakkuda kahte 03-me ilukilpi, siis oleks huvitatud.
Täiesti uskumatu, millises korras on suudetud niivõrd vanu masinaid säilitada:wow On see tõesti originaalvärv? Vastava hooldusega ja igapäevaliiklusest rangelt eemale hoides kestab ehk teist samapalju veel!
Pikka iga ja palju edu tõelise Superluxi pidamisel:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kojamehi ei ole, sest käsil oli kojameeste mootori vahetus. Eelmisel omanikul oli kogu süsteem maha võetud. Auto on olnud kunagi Kirovi kolhoosi töötaja oma.
Autol on originaalvärv, väljaarvatud esikapott, mis on üle värvitud. Mõnedes kohtades on roosteuss ennast värvialla ajanud ja sealt on pintsliga värviparandusi tehtud, et asi edasi ei läheks. Talvel pole plaanis sõita;), selleks on teised masinad.
Ülikena masin, lausa uskumatu et 74-nada aasta pill on nii hästi säilinud. Palju läbisõitu ka on kogunenud nende aastate jooksul (pakun et ta on enamuse ajast seisnud)?
Jõudu luksus masina pidamisel!:spin
Läbisõit on 126000 km ja seisnud on ta ainult talviti.
Autole on vist teistsugune gaasipedaal pandud. Originaalis vist peaks põranda küljes olema, mingi kronstein tundub seal olevat kuhu originaal peaks käima.
Algselt postitas: marzer
Autole on vist teistsugune gaasipedaal pandud. Originaalis vist peaks põranda küljes olema, mingi kronstein tundub seal olevat kuhu originaal peaks käima.
Imo on see põrandal asuv pedaal palju mugavam, pole nii laperdav ja on palju konkreetsemalt jala all. Samuti ei väsita nii palju gaasijalga.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Pole küll täpsemalt uurinud, kuid tundub, et pedaali hoovastik on sama - eemaldad plastist katte gaasipedaalilt (see ühe seibiga kinni), põrandale kinnitad teise pedaali ja see käib mingi kronsaga vana plastkatte alt paljastunud varda peale. Selle foorumi kaudu õnnestub ehk selline ka hankida, endal isiklikult pole küll pakkuda, aga kellelgi teisel?
Kas sel autol klaasipesuri lüliti ka põrandal? Meelde nagu jäänud, et mingitel "igivanadel" 03-del see asi nii käiski:)
gta@vaatab ikka veel isuga pilte, punane sisu, kroomliisturing ja taoline värv on mul ammu üks lemmikkooslusi olnud. Ehk näkkab ka minul kunagi
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Väga ilus auto! Olen alati rääkinud, et 03 on ilusaim ?iguli:rolleyes
Hoian isegi silmad lahti, et leida sellist pärlit.
Kas sel autol on tooreklapp roolist vasakul?
Natukene teemast ka välja. Marzeri autol on esiotsas, numbri kohal 2 suurt ava radika jahutuseks. Olen senini arvanud, et esimeste aastate 03-del oli ikka tihedad ja väiksed avad.
Pildil näha:
Kas keegi oskab öelda, mis aastatel esiotsa kujundus muutus? Enda 1978. aasta 03-l on igatahes 2 ava.