Paar pilti ka:



Asjad/tegevused liiguvad, siis hetkel auto kallal vaevaliselt- ülikool röövib enamuse ajast. Usun, et suuremat progressi on näha kevadel või siis suvel;).
Oleks endal pesemis võimalus käepärast koguaeg võtta, siis oleks ta muidugi ära pesnud:rolleyes. Aga enamus välisdetailide seisukord on teada mul ning need küljes olevad porised detailid (esitiivad, esipõll, tagapõll ning üks tagumine tiib) lähevad nagunii vahetusse;). Ja kui kunagi suvel ajab auto külili, küll siis saab põhja alt ka pestud:P.Algselt postitas: twist
Enne sellist lammutamist oleks hea alati auto ära pesta. Endale kõvasti lihtsam.
Edu!
Just täpselt!;) Seda liiva ja sodi oli seal ikka meeletult- täpselt selle ala ulatuses:rolleyes.Algselt postitas: SexSix
Kas esitiibade tagumiste-alumiste otste juures olev rooste on tingitud sellest, et just niipalju oli sinna ?narusse kogunenud pori?
Mõte iseenesest hea aga armatuur ei jää kindlasti sellise kujuga nagu ta on- ruttan ka veits mõtetes ette ja plaanis on vist teha klaasriidest armatuur:rolleyes. Aga eks aeg näitab, mis saama hakkab;).Ma ruttan asjade käigust ette, aga kui tahad, et see rool sinna paremini sobiks, peaksid ehk armatuuri näidikuploki ja liistude kleepsu mõne heledama või siis päris ehtsa spooni vastu vahetama
Pole hullu sellest radikast, sest et see on nagu nii katki- tosooli välja laskmise ava punn murdus kunagi juba küljest ära ning sai tagasi pandud see sinna tinutades ning pika aja peale ajab ikkagi sealt läbi. Ehk siis kui millalgi keretööd ühele poole saavad, siis tuleb uus radikas hankida;).Algselt postitas: logman
Vaatan, et radikat kah hoolega värvitud, aga see pole üldsegi hea.
Jahutuse mõttes.
Kui, siis kiht tehase värvi, aga sul juba tehase oma pluss krunt ja punastki ning nagunii tuleb veel kunagi üle värvida - läheb paljuks.
Eks seda asja vaatab jah, siis kui kere ja muud asjad korras- hetkel hoiab veel mingit moodi mahlu sees ning on oma ülesannete kõrgusel (paar korda paari kuu jooksul auto liigutamiseks. Edu tarvis ning loodame, et uus aasta toob suurema rahakoti ning selle sisu;):D.Algselt postitas: vaz05
Hoiatan ette et radikas maksab palju raha ja ,et proovi uuesti remontida. aga muidu edu ja paksu rahakotti!;)
[Muudetud: 28.09.2010 vaz05]
Ott, ära nüüd nii heldeks ka kohe mine:D:D.Algselt postitas: masuurik
EI maksa.võin enda oma 5 krooniga ära anda.Kasutatud ja korras radikaid igal pool.
Võtan teadmiseks;).Algselt postitas: apsu
ma ei ütleks, et uuski palju maksab. Radiaator tagaveolisele alates 627 kr, mis on vägagi soodne arvestades, et muumaalaste radikate hinnad algavad sealt 1500.- kandist
Eks need ole jah tavaliselt põhikohad, mis mädanema lähevad. Edu läheb tarvis;).Algselt postitas: freestyle
Jube sarnane kere taastamise protsess minumomale (: Kohe täpselt samad detailid (esitiivad, põll ja kundepoolne tagumine tiib). Igatahes kapaga edu sulle selle ettevõtmisega.
Tore, et omakandi mehi siia juurde tekib;).Algselt postitas: aargo
Seda masinat oma silmagagi nähtud kunagi Karksi-Nuiasa see et kui radika vastu huvi tunned millalgi siis anna teada, ise elan ka Karksi-Nuiast 15km. Veidi lähemalt tuua
[Muudetud: 24-12-2010 aargo]