
Luuk surub, siis seda traati ning bensuluugi taha sinna traadiga puutekohta on kleebitud väike kummitükk:rolleyes

[Muudetud: 15-2-2009 siksaator]
Eks sul on mingil määral õigus! Aga siiski enamus pahandust korraldas see, et enne kompressoriga värvima asumist unustasin kompressorist kondentsvett välja lasta! Sellega kaasnesid aga väiksed veemullid teatud kohtades:sein.ma ütlesin rooste hakkab jälle maasikat kiusamasul sama kandelamp mis mul;)
[Muudetud: 08.12.2008 carl93]
See voolikute süsteem on seal tõesti üsna keeruline:rolleyes. Ja sellel jah 5. käiguline käigukast. Pagassiluku soojendus süsteemi nägin mina igatahes esimest korda:rolleyes. Muidu sellest masinast on valmimas siis tänavalegaalne masin:rolleyes. Omanikul on palju ideid, mida teostada:rolleyes. Niiet eks näis, millal ta teema teeb:rolleyes. Senikaua tuleb spioonifotodega leppida:rolleyesAlgselt postitas: SexSix
See sõbra 21053 on eksport värk!Sisselaske-ja väljalaskekollektor on hästi keerulised.Mida kõike ei ole NSVL ajal välja mõeldud,et müüa LADA-t välismaale!Umbes nii,et väljalaskekollektorist läheb läbi mingite torude-klappide osa "väljaheidet" tagasi sisselaskekollektorisse.Niimoodi vähendati CO-d ja bensiinikulu.See 21053 on kindlasti 5.käiguline?
Kui paar posti tagasi lugeda, siis kirjutasin ju, et ei lasnud enne värvimist kompressorist kondentsvett välja ning osade kohtade peale jäid veemullid, mis lõid alles nüüd välja! Tegelikult poleks olnudki vaja neid tiiba niimoodi üle värvida- oleks võinud ainult need värviparandus kohad värvida aga siis oleks tunduvalt pornom välja näinud!Algselt postitas: reiner
Rulliga jah, kahjuks..
Aga alles sai su masin värvitud ju? Nüüd juba vaja värviparandusi teha.
Tõsi ta on:rolleyes. Oleks ilusti enne värvimist kompressorist kondentsvee välja lasknud, siis poleks seda värviparanduste jama olnud:puzzled. Aga noh eks vigadest õpitakse:rolleyes.Lihtsam on teha ühe korra, aga korralikult. Kui nii edasi jätkad, siis varsti teed jälle värviparandusi..
Nagu aru saan, siis tahad mulle hirmsasti seda tõmmitsat laenata jah?:spin. Tagumiste vedrude tõmmitsatega vigurdades ei saa? Aga mis sealt eest üldse lahti lasta- alumine sarniir?või mõlemad sarniirid? või mida?Algselt postitas: SexSix
Siis kõige väiksema vaevaga vedrusi ära võtta ja tagasi panna läheb vaja sellist rakist.
Kuidas sa arvad näiteks amordi alumise kanduri mutrite äratulemist õõtshargi tikkpoltide pealt?Neid lihtne puruks keerata(roostes).
[Muudetud: 26-2-2009 SexSix]