2103,siksaator, 1976
2103,siksaator, 1976
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: siksaator
Võite vaadata ja nõu küsida kasutajalt Corrado, tema on sellist asja teinud;)

puhastusvahend nimega CIF, sellega hõõrudes tulevad pinnapealsed plekid väga edukalt maha:spin;)
Saab kindlasti ka millegi muuga,aga mul oli seda käepärast võtta:rolleyes
sry for OT:P
[Muudetud: 1-4-2008 corrado]
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Täna panin sisse- ja väljalaskekollektri külge aga sumpsipükse kinni keerates suutsin kaks kinnituspolti ära murda:sein:sein:sein:flaming:flaming:mad::mad:. Kuramus ei tea, mis saiast nad tehtud on:mad:
Homme pean jälle sama targalt sisse- ja väljalaskekollektori maha kakkuma ja väljalaskekollektorile uued poldid panema:kuri
Ahjaa täna ostsin ka uue pükste tihendi ja sain maru huvitava alumiinium kattega tihendi(ennemasti olen kasutan noid aspesti omasid:rolleyes), eks näis, kuda vastupidavus on neil alumiinium kattega;)

[Muudetud: 5-4-2008 siksaator]
Homme pean jälle sama targalt sisse- ja väljalaskekollektori maha kakkuma ja väljalaskekollektorile uued poldid panema:kuri
Ahjaa täna ostsin ka uue pükste tihendi ja sain maru huvitava alumiinium kattega tihendi(ennemasti olen kasutan noid aspesti omasid:rolleyes), eks näis, kuda vastupidavus on neil alumiinium kattega;)

[Muudetud: 5-4-2008 siksaator]
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Täna sai, siis väljalaskekollektor endale uued poldid(poldid keeran välja, kui püksid ära võtan, nii tunduvalt lihtsam sumpsi kolde küljest kätte saada:rolleyes;)). Aga täna suutsin veel veepumba küljest selle metalltoru kinnitusmutri ära lõhkuda, sellega kaasnes veepumba eemaldamine ploki küljest. Õhtuks sain lõpuks veepumba-, sisse- ja väljalaskekollektori- ning sumpsi tagasi külge pandud. Veel vaja panna mootorile tagasi rihm, genekas ära pingutada, paar kummivoolikut külge krudida ja lõpuks karbuss külge panna;). Hetkel on käsil ka keskkonsoolile käetoe meisterdamine:D(pehmem osa on tagumise istme käetugi:rolleyes). Eks näis, mis välja kukub. Nii puidust rooli vahetükk on ka peaaegu valmis ja vajab ainult tiba keevitust. Eks näis, millal valmis saab;)
Mõningad pildid:





[Muudetud: 6-4-2008 siksaator]
Mõningad pildid:





[Muudetud: 6-4-2008 siksaator]
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Täna sai genekas ära pingutad, osad lõdvikud ära ühendatud ning karbuss peale pandud. Samuti lisasin mootorisse vett, kuna oma 2-3l on seda veepumba ära võtul välja voolanud. Sai ka masin käima pandud aga kuumeneb üle:regan:mad:. Isa teadis rääkida, et kuskil torustikus õhk sees(arvas salongi soojendusradikas)?Teeb salongi soojendusradikas sellist trikki, et ei suuna vett edasi?:puzzled