Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tere!
Sain ka siis endale esimese auto. Ehk siis isa nö. vana auto sain endale:D;)
Masina ajaloost: tootmisaasta 1976. Isa ostis selle Lada ühe vana mehe käest 5 aastat tagasi. Masin polnud ühtegi talve sõitnud. Talvel redutas aidas:D. Enne kui isa ta ostis, oli ta seisnud mingi 3-4 aastat, mitte keegi ei olnud puutunud, ega käima pannud. Eelmine omanik oli selle siksi esimene omanik siis;) isa oli teine omanik ja nüüd siis järg minu käes;) Ahjaa kui isa tolle siksi sai, siis oli läbisõit 85000km, nüüd on 118000km;)
Pildid autost:
Hetkel on plaanis rooste likvideerida. Tagant stange alt sain juba nädalavahetusel tehtud (kui päris aus olla, siis esimest korda üldse värvisin autot:rolleyes. Isa õpetuse järgi tegin)
Pilt tagant:
Ees seisvad tööd:
Täna sain salongi soojendusradika küljest võetud ja ventilaatori samuti. Radika pealne oli sõna otses mõttes sitatükke täis (hiire omasid). Sai siis see ,,kaka likvideeritud''.
LED tulede paigaldamine jäi poolikuks.( spidomeetrile ja tahomeetrile, tuled on punased.)
Punane 03...mmm:D Ilus asi, loodan et hoiad teda hästi ja et mingit TJUUNINGUT ei tule;) Selline auto on minu silmis väärtuslikum ja hinnalisem originaalsena (originaali lähedasena)!!
Nullkolmed on üldse väljasurems juba. Hoia oma autot, edu:spin
tänks kõigile edu soovijatele;)
Hetkel jah mässan rooste kallal. Praegu aega veel putitada, kuni kooli alguseni. selle ajaga loodan roostest võitu saada:spin;)
To ToM:
lähimal ajal küll mingit tuuningut peale ei tule. Tegelt on isa soov ka ta originaalsena säilitada:D.
Tehtud töödest pildid tehtud nädalavahetustel, kui õde digikaga koju tuleb:)
Lõpuks üks küsimus:
Kas kellegil on ideid selle kohta midagi võiks tolle rattakoopa äärega ette võtta (see pool kus on pleki juba ära söönd.)? Esimest tiiba nagu päris välja vahetada ei taha--->see eeldaks ka auto üle värvimist. Äkki saab kuidagi välja lõigata tolle ääre ja asendada uuega?
Tiib oleks siiski mõistlik välja vahetada, paistab teine päris nukras seisukorras olema. Nagu Motamees on kuskil teemas kirjutanud - nähtav rooste on ainult 1/3 tegelikust.
Aga jõudu tööle, piltidelt tundub et auto just kõige hullemas seisukorras pole
eks ma pean, siis selle tiiva välja vahetama;)
Teist tiiba veel õnneks annab päästa
Ega ta jah eriti hullus roostes pole. Eest tiivad ära teha, siis kõikide uste alumised ääred( seest poolt) ja põhi. Kui need tehtud, siis oleks timm;):D
ahjaa üks küsimus tekkis:
Mul stangedel nati roostetäppe( ei ole hullus roostes), kuidas neid likvideerida annaks? Ise olen kuulnud, et pidi mingi spets poleerimispasta olema kroom asjade jaoks;) Vastab see tõele?
Ma kardan, et kui lõigata too roostes koht aint välja, siis täpselt seda rattakoopa äärt enam ei taasta . Pole eriline metalli töötleja ka:D. Aga no eks vaatab edaspidi, mis saab.
Nii täna sai vasakult poolt mõlemad ukse alumised ääred puhtaks lastud ja krundi kandsin ka juba peale;)
Tegin ka bensupumba korda, nimelt panin sinna alla uue vedru ja kohe toimib asi paremini;)
Mis arvate kas sobiks külgkarbid halli kivikaitsmega üle teha?:D
Nii täna sai tagumised rattakoopad seest puhtaks pestud (survepesuriga) ja katsin ka rattakoopa seest mastiksiga;).
Hetkel autol kõik uksepolstrid maas. Paremalt poolt nii seest kui väljast ukse alumistel äärtel vana värv ilusti maha võetud ja krunt on peale lastud. Lähipäevil võtan ka teise poole ukse ääred käsile;):D
nonii nüüd, siis autol teine karbuss peal. Nimelt 2106 viimane modifitseeritud variant;):D . Auto selle karbussiga tunduvalt ergem:D, ei tunne kohe äragi:D . Eile sai peale pandud ka uus roolikate( samasugust pruuni värvi nagu armatuur;)) . Täna selgus, et bensupump on omadega õhtal (lööb ebaühtlaselt ette).
Nüüd siis millagil linna(Viljandi) minek, siis plaanis osta bensupumbale uus sisu ja karbussile remontkomplekt.
Ahjaa nüüd, siis millagil plaan auto põhi ette võtta (puhtaks teha ja mastiks peale kanda).
Roolist pilt:
Nonii täna sai siis enamus voolikuid mootori juures vahetatud paar voolikut panen veel homme. Vanad voolikud olid juba omadega läbi.
Ahjaa pilt ka siis tagumisest rattakoopast (kaetud siis mastiksiga) :
Kuramus eest rataste kokkujooks ka nihu, sööb rehvide välis- ja sise külgi:kuri Äkki keegi on kursis kas keegi ka Viljandi kandis ka tolle rataste kokkujooksuga tegeleb. Mingi firma või eraisik? Äkki keegi oskab aidata:P
Ahjaa unustasin rääkida ka nendest töödest, mis said juba suvel tehtud:D(edevus:D:lol)
1. Vahetatud sai klapikambrikaane tihend.
2. Ette sai pandud kõik uued sarniirid (ülemised /alumised).
3. Mõlemad rooliotsad said vahetatud.
4. Taha sai alla panud uued vedrud ja amordid (ka uued amordipuksid). Niva omad:D, sellepärast ka autol perse lennus:D
5. Ette juhi poole sai panud uued pidurisilindrid ja uued piduri voolikud/torud. Ka uus piduriketas ja uued piduriklotsid. Paremale poole ka kõik pidurisilindrid ja vaja minevad asjad olemas:D aga pole jõudnud veel külge panna.
6. taha sai pandud uued piduriklotsid.
Tervitus:D
Vedrude ja amortidega selline asi, et need on Niva omad:D(poes küsisime 03-le vedrusid ja amorte aga anti hoopis need Niva omadflaming, algul ei märkand pakendi pealt, et Niva omad:puzzled).
Kleepsu kohta nii palju, et too pealmine kile on juba ammu eemaldatud:D:lol.
Ise olen mõelnud, et ehk saab taha kuidagi mingid nagu rihmad panna kuidagi silla külge, et siis äkki tõmbab madalamaks:puzzled? nende vedrude koha pealt võiks keegi nõu anda:P( äkki kellegil sama mure olnud ja kuidas lahenduse leidis!)
Algselt postitas: siksaator
Vedrude ja amortidega selline asi, et need on Niva omad:D(poes küsisime 03-le vedrusid ja amorte aga anti hoopis need Niva omadflaming, algul ei märkand pakendi pealt, et Niva omad:puzzled).
[Muudetud: 25-9-2007 siksaator]
Oleks võind poodi tagasi minna ning ringi vahetada..
Suht. jube näeb välja nende Niva vedrudega minuarvates
Algselt postitas: siksaator
Vedrude ja amortidega selline asi, et need on Niva omad:D(poes küsisime 03-le vedrusid ja amorte aga anti hoopis need Niva omadflaming, algul ei märkand pakendi pealt, et Niva omad:puzzled).
[Muudetud: 25-9-2007 siksaator]
Oleks võind poodi tagasi minna ning ringi vahetada..
Suht. jube näeb välja nende Niva vedrudega minuarvates
Nendel aint Niva omasid oligi( poemüüja väitis,et need sobivad igale). Mul siin sõbrad on sealt poest ka tünga saanud, just nimelt nende vedrudega.
Ma ostsin need vedrud ära ja siis jäid mingi pool aastat garaa?i seisma (ma ei oskand kohe pakendit õieti uurida ka, mingi väike lipik oli kus oli ära mainitud, et Niva vedrud).
Vedrude peal oli ka üks punane pruunikas triip:)(see näitab vist vedru kõvadust:D:lol).
Äkki ananb siis kuidagi vedrul äkki keerde maha lõigata?:P
oh täna jälle tegus päev selja taga:D
Tehtud tööd:
1. Tagumiste tuledekollektorid on seest ilusti ära pestud (ennem olid jõle rokased).
2. Tagatulede klaasid on üle lakitud (tuledel aint too punane osa on lakitud punase tuledelakiga.). Päris kenad jäid;)
3. Samuti tagumsie akna peal olevad tuled on üle lakitud.
4. Karbuss on maha võetud ja õhtu poole pesen ilusti puhtaks ja puhun läbi.
5. Sai siis terve süütejagaja maha võetud ja selgus, et võllil on lõtk, ühesõnaga siis perses:kuri.