2101, Corrado, 1973 - Müüdud
2101, Corrado, 1973 - Müüdud
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Täna oli siis see tore päev ja sain kätte oma peeglid mida ma juba mitu päeva närviliselt oodanud olen
(suured tänud A. Soovikule nende eest)
Export 05 peeglid siis:

Sain ka tihendid ja liistud mis tarvis, niiet kui maale saan siis lähevad koos suurte klaasidega külge kohe
[Muudetud: 28-4-2008 corrado]

Export 05 peeglid siis:

Sain ka tihendid ja liistud mis tarvis, niiet kui maale saan siis lähevad koos suurte klaasidega külge kohe

[Muudetud: 28-4-2008 corrado]
-
iintrega
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 55
- Liitunud: 16 Sept 2007 15:32
- Asukoht: Tallin/Keila-Joa
- Autod: Golf 3 Vr6
Saad kõvasti pahtliga mõllataAlgselt postitas: corrado
tervet autot VEEL ei värvi, katuse ainult, aga tulevaks talveks tõesti plaanis keretööd, kui saab piisava koguse raha kõrvale panna siis tuleb ära teha nii et juba uueks suveks liikuma saab
eks seda kaeb

Põhja keevitad ju ka siis parajasti ära?
Nii....täna oli suht tegus päev, mingi pool 11 alustasin juhiukse "ümberehitamisega" 
Sai siis uks seest põhimõtteliselt tühjaks roogitud, klaas välja, tihendid, pulgad, trossid avamis käepide ja mis seal veel olid.
Siis relakaga lõikasin sealt akna vahest selle junnikese välja mis originaalis on vist mingi kolmnurga toestamiseks vms. Panin siis peegli ja tihendid paika ja siis hakkasin klaasi vahele punnitama sinna, andis pusida aga sisse ta läks
Sai siis veel see "tihendipulk" (mis iganes ta tglt on) ka ära kinnitatud ning võis hakata külge aretama aknatõstukit. Suht palju auke puurisin ukse sisse aga külge ma ta sain lõpuks
See loll asi et uks on reljeefne ja seda maru sitt siledaks saada ja tänu sellele sitt teha ka. Päris siledaks ma teda ei saanudki, kummaltki poolt lihtsalt poldiga julmalt kinni ja tõmbas ligi küll. Nagu ka tagumisel uksel siis klaas jookseb väga napilt mootorist mööda, või ka mitte
Homme uurib veel mis sellega teha annab et ta vastu ei käiks, mootori küljes olev siin ise ka käib vastu hammakat. Eks näis.
Nüüd teine probleem on juhtmed, mootori töötamise juhtmed sain teada, nüüd vaja lülitiga klappima panna, seda vaatab samuti homme
Kuna mootor sai lollakalt keset ust, siis tekkis proleem seestpoolt ukse avamislingiga, kuna seda enam seest poolt sisse ei punnitanud ja "traat" ei läinud samuti enam ukse seest. Puurisin sis mõned augud juurde ja panin lõpuks selle traadi polstri ja ukse vahelt jooksma osaliselt(piltidelt saab aru mismoodi).
Nüüd siis pilte ka, nagu alati
Uks puhtaks...

Proovime peeglit - istub küll

Klaasi osa koos...


Mootor ka suht paigas juba..

Teeme polstrit niikaua kui silikon kuivab

Selliseks ta jäi siis tänaseks

Ja selline on pagass praegu

:P:D

Sai siis uks seest põhimõtteliselt tühjaks roogitud, klaas välja, tihendid, pulgad, trossid avamis käepide ja mis seal veel olid.
Siis relakaga lõikasin sealt akna vahest selle junnikese välja mis originaalis on vist mingi kolmnurga toestamiseks vms. Panin siis peegli ja tihendid paika ja siis hakkasin klaasi vahele punnitama sinna, andis pusida aga sisse ta läks

Sai siis veel see "tihendipulk" (mis iganes ta tglt on) ka ära kinnitatud ning võis hakata külge aretama aknatõstukit. Suht palju auke puurisin ukse sisse aga külge ma ta sain lõpuks

See loll asi et uks on reljeefne ja seda maru sitt siledaks saada ja tänu sellele sitt teha ka. Päris siledaks ma teda ei saanudki, kummaltki poolt lihtsalt poldiga julmalt kinni ja tõmbas ligi küll. Nagu ka tagumisel uksel siis klaas jookseb väga napilt mootorist mööda, või ka mitte

Nüüd teine probleem on juhtmed, mootori töötamise juhtmed sain teada, nüüd vaja lülitiga klappima panna, seda vaatab samuti homme

Kuna mootor sai lollakalt keset ust, siis tekkis proleem seestpoolt ukse avamislingiga, kuna seda enam seest poolt sisse ei punnitanud ja "traat" ei läinud samuti enam ukse seest. Puurisin sis mõned augud juurde ja panin lõpuks selle traadi polstri ja ukse vahelt jooksma osaliselt(piltidelt saab aru mismoodi).
Nüüd siis pilte ka, nagu alati

Uks puhtaks...

Proovime peeglit - istub küll


Klaasi osa koos...


Mootor ka suht paigas juba..

Teeme polstrit niikaua kui silikon kuivab


Selliseks ta jäi siis tänaseks

Ja selline on pagass praegu



Täna siis aretasin teisepoole klaasi ja peegli kah ära, lõikasin ka relakaga ukseplekki välja veits, jäänud veel natuke nibida ja siis polstrid/asjad kokku panna ära ja juhtmed vedada. Aga räägin siis sellest mis relakaga täna juhtus. Nimelt lõikasin nagu parajasti ja siis onu läks ka oma relakat tooma garaasist. Kui tema parajasti välja tuli garaasist siis mul relakas jäi nagu seisma, vaatasime juhtmeid, ei midagi, siis nagu proovisin uuesti läks jälle käima. Kui onu minuni jõudus siis käis mul relakast leek välja jalgevahele
.
Jäi kohe seisma ka ja mina jäin vahtima ulli näoga aind
Onu naeris, et no andiski lõpuks saba jah
Edasi lõikasin siis onu relakaga:rolleyes
Kaks aastat tagasi ostetud relakas ja kõige odavam, 400 eegine mingi tundmatu firma relakas, isegi hästi pidas vastu
Suvel peab siis investeerima mingi suurema summa ja uue relaka ostma
Praegu vaatan võtan lahti, ehk saab parandada ja veel lõigata kuni täiesti maha põleb:lol
Tegin veel velgedele survepesu ka, nüüd siis need ka puhtad


Homme proovin siis selle kõrvalistuja ukse aknaga ära lõpetada ja juhiust edasi tegema hakata

Jäi kohe seisma ka ja mina jäin vahtima ulli näoga aind

Onu naeris, et no andiski lõpuks saba jah

Kaks aastat tagasi ostetud relakas ja kõige odavam, 400 eegine mingi tundmatu firma relakas, isegi hästi pidas vastu

Suvel peab siis investeerima mingi suurema summa ja uue relaka ostma

Praegu vaatan võtan lahti, ehk saab parandada ja veel lõigata kuni täiesti maha põleb:lol
Tegin veel velgedele survepesu ka, nüüd siis need ka puhtad



Homme proovin siis selle kõrvalistuja ukse aknaga ära lõpetada ja juhiust edasi tegema hakata

Kirjutan siia ka siis üle pika aja.
Vahepeal kakkusin sisu välja ja täheldasin et põhi on läbi, no ok, kuna töökorras keevitust enam pole ja ei tea kuna uus ostetakse siis tuleb asi lahendada esialgu lihtsalt plekitüki peale panemisega
Sai ka 03'lt võetud ära põrandavaip ja tagaiste. Vaip tahab pesemist ja tagaiste puhastamist.
Siis veel veits tuuningut tehtud ja tagatulede suuntuleklaasid ära vahetatud punaste vastu. Küllgi oleks uusi klaase vaja kuna on pleekinud.
VEEL sai nv peale aretatud ford sierra karburaatorit. Teen siis ümber mehhaaniliseks kuna vaakumivärgiga ei mahuks ära. Eile sain ka juba käima pilli, aga pikemat benavoolikut vaja, gaasisüsteemi teen veits veel ja siis mehhaanilise värk, siis peaks hää saama. Esialgu ilmselt õhufiltriks läheb siksi oma, aga ainult pealt ja alt kinniselt, ehk siis plekkplaat alla ja peale, küljelt jääb filter näha. Kunagi tuleb arvatavasti koonus. Panen siis mõne pildi ka:


Kohe kui raha saab, pean ostma veel juhtmeid et siis vaiba alt saaks ära vedada, muidu pärast jälle kaku sisu lahti.
Vahepeal kakkusin sisu välja ja täheldasin et põhi on läbi, no ok, kuna töökorras keevitust enam pole ja ei tea kuna uus ostetakse siis tuleb asi lahendada esialgu lihtsalt plekitüki peale panemisega

Siis veel veits tuuningut tehtud ja tagatulede suuntuleklaasid ära vahetatud punaste vastu. Küllgi oleks uusi klaase vaja kuna on pleekinud.
VEEL sai nv peale aretatud ford sierra karburaatorit. Teen siis ümber mehhaaniliseks kuna vaakumivärgiga ei mahuks ära. Eile sain ka juba käima pilli, aga pikemat benavoolikut vaja, gaasisüsteemi teen veits veel ja siis mehhaanilise värk, siis peaks hää saama. Esialgu ilmselt õhufiltriks läheb siksi oma, aga ainult pealt ja alt kinniselt, ehk siis plekkplaat alla ja peale, küljelt jääb filter näha. Kunagi tuleb arvatavasti koonus. Panen siis mõne pildi ka:


Kohe kui raha saab, pean ostma veel juhtmeid et siis vaiba alt saaks ära vedada, muidu pärast jälle kaku sisu lahti.
Nonii....tuli täna ka siis idee kuidas ära teha see mehhaaniliselt avanev teine klapp ja sain ka esimesed sõidud ära tehtud. Scorpa foorumis üks väitis et ei anna midagi juurde, no tema võib kuu peale käiia 
Annab juurde ja mitte vähe. Minek on palju parem kui oli enne. Üllatav lausa
1. käiguga võtab ikka pikalt sussi kerima all:D
Aga noh, iste ka veel lahti siis vahepeal lendasin selle istmega ringi seal
Ei tegelt oli ta suht paigal, praegu panin kahe kruviga kinni ka 
Õhupuhastit ei aretanud veel, see tuleb ka teha kuna teed tolmavad
Enivei kuna põhjas augud suured, siis kukkus ära gaasipedaali küljest plastikjunn ja otsustas august välja lennata - no ok, leiab uue. Kõrge heina sees sõites pool põrandat ka heina täis
Igatahes nv tuleb tegus
üritan siis sisu kokkupoole lappima hakata ja karpale saab ehk õhupuhasti ära teha. No seda gaasipedaali asja peab mõtlema veel, kui onu maale tuleb siis laseb midagi kokku keevitada tal ehk. Vb peab üldse tegema trossiga selle koha.
Ühesõnaga mina olen rahul, et ma selle aretuse ette võtsin, tasus ära
Naabril läks ka suu naerule kui väikse tiiru tegi 

Annab juurde ja mitte vähe. Minek on palju parem kui oli enne. Üllatav lausa

Aga noh, iste ka veel lahti siis vahepeal lendasin selle istmega ringi seal


Õhupuhastit ei aretanud veel, see tuleb ka teha kuna teed tolmavad

Enivei kuna põhjas augud suured, siis kukkus ära gaasipedaali küljest plastikjunn ja otsustas august välja lennata - no ok, leiab uue. Kõrge heina sees sõites pool põrandat ka heina täis

Igatahes nv tuleb tegus

Ühesõnaga mina olen rahul, et ma selle aretuse ette võtsin, tasus ära


Nonii...täna sai siis salong kokku laotud, põhja peale mõned plekid, et läbi ei kukuks ja siis saigi kokku pandud. Täitsa kena jäi minu arust, ainult et tagaistme riideosa võiks korralikum olla
Enamus päevast läkski sisu ehitamisele. Ka kapott sai külge tagasi kruvitud kuna enam pole vaja mingit eri juurdepääsu mootorile. Bensuvooliku keerasin kah karpa küljes kinni, ma arvan, et ei juhtu midagi kui voolik jookseb üle klapikambrikaane?
Sai ka poriitiva ja aknaraami vaheline pragu silikoniga täis "pahteldatud" et vett ei tuleks sisse,see veel puudus et vaip maas läbimärg oleks:rolleyes
Siis sai veel tagastange küljest võetud, relakaga sai poltidest jagu küll. Tagusin haamriga sirgemaks stange, täitsa enamvähem jäi. Nüüd vaja üks jupp üles otsida, siis saab selle stange külge tagasi ka panna:P(stange ja stangekinnituskronsteini vaheline jupp)
Rohkem täna ei viitsinudki teha:kuri
Muidugi negatiivne asi on see, et roosteallikaid tuleb järjest rohkem välja, kõige hullemad kohad tahan suve alguses kohe ära värvida üle, et kui keretöödeks läheb siis pole nii hull see olukord, aga kuna hetkel tööd ka pole siis raha ei tule kuskilt ja värvi osta ei jõua, see on see õpilase elu
Aga pilte siis:




Jah, vasaku tule ülemises nurgas on tõesti rooste


Tulevane valuvelg ka domineerib mõlemal pildil

ääred tuleb kenasti ära puhastada atsetooni või muu sarnasega, mis värvi ei kahjustaks eriti;)
[Muudetud: 25-5-2008 corrado]

Enamus päevast läkski sisu ehitamisele. Ka kapott sai külge tagasi kruvitud kuna enam pole vaja mingit eri juurdepääsu mootorile. Bensuvooliku keerasin kah karpa küljes kinni, ma arvan, et ei juhtu midagi kui voolik jookseb üle klapikambrikaane?

Sai ka poriitiva ja aknaraami vaheline pragu silikoniga täis "pahteldatud" et vett ei tuleks sisse,see veel puudus et vaip maas läbimärg oleks:rolleyes
Siis sai veel tagastange küljest võetud, relakaga sai poltidest jagu küll. Tagusin haamriga sirgemaks stange, täitsa enamvähem jäi. Nüüd vaja üks jupp üles otsida, siis saab selle stange külge tagasi ka panna:P(stange ja stangekinnituskronsteini vaheline jupp)
Rohkem täna ei viitsinudki teha:kuri
Muidugi negatiivne asi on see, et roosteallikaid tuleb järjest rohkem välja, kõige hullemad kohad tahan suve alguses kohe ära värvida üle, et kui keretöödeks läheb siis pole nii hull see olukord, aga kuna hetkel tööd ka pole siis raha ei tule kuskilt ja värvi osta ei jõua, see on see õpilase elu

Aga pilte siis:




Jah, vasaku tule ülemises nurgas on tõesti rooste



Tulevane valuvelg ka domineerib mõlemal pildil


ääred tuleb kenasti ära puhastada atsetooni või muu sarnasega, mis värvi ei kahjustaks eriti;)
[Muudetud: 25-5-2008 corrado]