
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Natuke sai jälle putitatud, aga mitte niipalju kui oleks tahtnud. Laupäeval oli mitu sünnipäeva ja pühapäeval natuke järeltõuked nendest, seega erilist töötahet ei olnud
Nüüd sai vähemalt õiged vollad ära lõigutud ja ära märgitud. Nädala sees laseme need ära pressida ja siis on õlivollade osakond valmis. Voolik on õige "racing" õlivolla, mis seest kofreeritud ja teflonist. Paindub nagu Valgevene iluvõimleja ja pealt annab tugevust teras armeering. Peaks väga nitsevoo värk olema. Veel proovisin nüüd juba värvitud tiivakaarekesi. Siinkohal tänud kasutajale Ussinahk, kes sellised suurepäraseid detaili valmistab. Õhtul jahedas nad väga hästi ei paindunud, aga järgmine hommik tõstsin päiksekätte soojenema, peale 30 minutit olid tükid mõnsad soojad ja hulga pehmemad. Soovitud kuju leidmine oli kohe palju lihtsam.
Järgmine nv olen ise Haapsalus drifti hindamas ja ülejärgmine nv peab ehituse tempot peale keerama. Selleks ajaks on paps karteripõhja valmis tuuninud ja saab alumise otsa koos kastiga vahele tõsta. Vaja ju siduri töösilinder ka uus leiutada.
Ruumiga läheb järjest kitsamaks


Aftermarket.ee-st 10" uus ventikas ajab asja ära vana 14" asemel

Ussinaha laiendid




Järgmine nv olen ise Haapsalus drifti hindamas ja ülejärgmine nv peab ehituse tempot peale keerama. Selleks ajaks on paps karteripõhja valmis tuuninud ja saab alumise otsa koos kastiga vahele tõsta. Vaja ju siduri töösilinder ka uus leiutada.
Ruumiga läheb järjest kitsamaks


Aftermarket.ee-st 10" uus ventikas ajab asja ära vana 14" asemel

Ussinaha laiendid



-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Oli töökas nädalavahetus. Eesmärgiks oli saada alumine ots koos kastiga aistevahele ja kui hästi läheb, siis ka teisi pisiasju ära nikerdada. Õnneks suutsime plaani täita ja sain ka juhtmestikust kõik pasa ja üleliigse eemaldada.
Las pildid räägivad enda eest.
Põhja lõplik kuju


Alumine vaheplekk

Ülemine vaheplekk

Kõik mutrid said kindluse mõttes ära stoperdatud

Pukis lõplikult koos




Ruumi veel nauke on

Las pildid räägivad enda eest.
Põhja lõplik kuju


Alumine vaheplekk

Ülemine vaheplekk

Kõik mutrid said kindluse mõttes ära stoperdatud

Pukis lõplikult koos




Ruumi veel nauke on


-
sSm.Molotov
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 07 Nov 2010 19:21
- Asukoht: Elva
- Autod: 2101, 2103 ...
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Üks töökas nädalavahetus seljataga, natuke veel ja rajale 
Tegelikult on peale selle natukese veel natuke teha, aga möödunud puhkepäevadega saime suurematest asjadest enamuse tehtud või vähemalt valmisoleku lähedale. Õlisüsteem kõik kinni ja testitud - töötab. Juba starteriga ringi ajades tõmbas 3bar-i peale rõhu ja süsteem õhutas end peale mõningast ketramist kenasti ära.
Veesüsteem samuti tehtud. Kõik lõdvikud, põlved ja torud omadel kohtadel, jääb üle veel pumba juhtmestiku ühendamine. Esialgu andsime otse akult veepumbale toidet ja nagu imeväel hakkas vesi torudes mulisema. Oli väga imelik igatahes, vesi ringleb, aga mootor ise seisab
Veel tegin algust elektritöödega. Niiöelda keskkonsooli laadse tüki enda võib lõpetatuks lugeda. Sinna vaja veel juurde üks lüliti ja tarbijateni uued juhtmed laiali vedada, aga käivitamiseks vajalik sai koheselt ära tehtud. Selleks installisime tagasi ka vana bensutrassi, kuid seda vaid proovimise ajaks. Kahjuks niipalju meie töö vilja ei kandunud, et päris käima oleks pill läinud. Näitajad olid nagu kõik õiged, aga purts jäigi kuulmata.
Tehtud tööde tulemusi vaadake juba ise







Tegelikult on peale selle natukese veel natuke teha, aga möödunud puhkepäevadega saime suurematest asjadest enamuse tehtud või vähemalt valmisoleku lähedale. Õlisüsteem kõik kinni ja testitud - töötab. Juba starteriga ringi ajades tõmbas 3bar-i peale rõhu ja süsteem õhutas end peale mõningast ketramist kenasti ära.
Veesüsteem samuti tehtud. Kõik lõdvikud, põlved ja torud omadel kohtadel, jääb üle veel pumba juhtmestiku ühendamine. Esialgu andsime otse akult veepumbale toidet ja nagu imeväel hakkas vesi torudes mulisema. Oli väga imelik igatahes, vesi ringleb, aga mootor ise seisab

Veel tegin algust elektritöödega. Niiöelda keskkonsooli laadse tüki enda võib lõpetatuks lugeda. Sinna vaja veel juurde üks lüliti ja tarbijateni uued juhtmed laiali vedada, aga käivitamiseks vajalik sai koheselt ära tehtud. Selleks installisime tagasi ka vana bensutrassi, kuid seda vaid proovimise ajaks. Kahjuks niipalju meie töö vilja ei kandunud, et päris käima oleks pill läinud. Näitajad olid nagu kõik õiged, aga purts jäigi kuulmata.
Tehtud tööde tulemusi vaadake juba ise






- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Väga kena 
Edu ja jaksu sulle edaspidiseks!
Ma loodan, et see auto ei lõpeta nagu mõmmi masin.

Edu ja jaksu sulle edaspidiseks!
Ma loodan, et see auto ei lõpeta nagu mõmmi masin.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Kasutatakse tõesti ka neid tooteid. Ise ei näe sellel erilist mõtet, silikoon on odav ja läbipaistev ka. Musta või valge mögaga neid ette pannes peab jube täpselt seda doseerima, et väga välja ei pressiks neetimise ajal. Pealegi pole mingi ulme kõva liimiga niikuinii mõtet neid ette panna, pole nagu pointi. Mõte on silikoonil seal siiski tihendada tuba elementide eest, pannakse ka ilma.