2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Kas kellegil on pakkuda 01 juhiust? Hädasti oleks tarvis. Hea oleks kui ei esineks läbivat roostet ja oleks ilma mõlkideta.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Natuke on jälle edasi liigutud. Hea on see, et leidsime maalri, kes auto ära värvib. Halb on see, et aega on tal alles 21.04. See jätab täpselt 2 nädalat aega, et auto paljast kerest sõitvaks teha. Päris kiire saab olema.
Täna alustasin keretöödega. Lõikasin roostesed plekid välja ja asendasin uuega. Samuti keevitasin kinni vanade laiendite neediaugud. Uued laiendid tulevad kasutaja Ussinahk käest. Tänud talle nende eest juba ette ära. Ühtlasi eemaldasin kogu juhtmestiku ja pidurisüsteem sai ka ära tükeldatud. Uut nuppudepaneeli olen juba ammu plaaninud teha, kuid paistab, et ka seekord jään ajahätta ja lükkan taaskord edasi, ning panen vana täpselt samamoodi tagasi nagu ta seal oli. Suvel võtan end kätte ja teen sõitude vahelisel ajal ära. Meil üks paus lausa 2 kuud peaaegu.
Nüüd jääb veel natuke keretöid ja siis asun seest vana värvi eemaldama. Päris haljaks ei kraabi, aga üritan võimalikult korralikult puhtaks saada. Teha ikka on :)

Pildivärki ka natuke

Roolisamba tugilaagri aretis (ei ole veel viimistletud)
Pilt

Roolivärk kapotialt
Pilt

Paigatud roosteaugud
Pilt

Küllalt paljaks kooritud tuba
Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Tasa ja targu asi areneb. Varusime vahendeid, et edasi ehitada. Nüüd saab pikal nädalavahetusel loodetavasti paar suuremat asja ära tehtud. Tahaks jõuda ära pahteldada ja seest kõik keevitused ära lõpetada. Paras sõelapõhi on see põrand. Täitsa suva järgi on puuritud 8mm, 10mm ja isegi 12mm auke. Ei saa aru miks, sest kinni ei ole seal midagi olnud. Saab keevitamist kõvasti harjutada vähemalt :)

Pilte ka jutu juurde

Õlipaagi kinnituse lahendasime nii lihtsalt kui võimalik. Üles osale teeme ühe kinnituse veel juurde, siis peaks saama hea küll.
Pilt

Õlipaak
Pilt

Õlipaak
Pilt

Tänud Nyymikule korraliku ukse eest
Pilt
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Väga lahe projekt, mida jälgida. Hoian pöialt, et varsti jälle rajal oleks.

Aga... kas kolme kardaanliigendiga roolivõll on ikka kõige parem lahendus? Teadagi tekitab üksik kardaanliigend võnkuvat ülekandesuhet, mida üldiselt elimineeritakse teise 90 kraadi nihutatud ja sama nurga all oleva liigendiga. Aga Sul on neid kolm ja keskmine tundub teistest ka teravama nurga all olevat.

Just my 0,02€ ;)
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Tänud.

Eks parema meelega oleks teinud kahe või isegi ühega, aga romulast originaaltükki sinna otsa ei leidnud ja uus maksis üle 100€ :S Pidime leppima sellise lahendusega.

Ps. Kui keegi tunneb puudust lihvimisest ja pahteldamisest, siis ootan see nädalavahetus abikäsi. Vaja on pahteldada väljaspoolt mõnda kohta ja karestada kogu värv, ning samuti tuba, kapotialune ja pagass puhastada vanast kooruvast värvist.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Vaikselt jälle liigume edasi. Kahjuks paistab, et keretööde kõrvalt ei jää aega muude töödega tegeleda. Tõenäoliselt
Riiaks autot valmis ei jõua. Ühtlasi jääb siis päris paras ports aega järgmise etapini, ehk jõuame teha kõik korralikult ikkagi ära.

Suurimad vigastused on juba likvideeritud
Pilt

Pilt

Pilt

Veepumbale leidsime koha
Pilt

Pilt

Kateripõhja esimene katse. Tagumist pauna 1cm ettepoole ja valmis.
Pilt

Pilt
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Ennem survepesu jäi üks pilt näppu.Oli hea soe ja mõnus ilm õues nokitsemiseks. Eks kaspar räägib ise rohkem ja paneb paremad pildid.
Pilt
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
m
matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

Postitus Postitas matzz »

Väga kena töö, asi liigub päris hea kiirusega :)
Millest sellinne õli paagi mõte tekkis, või mis kasu sellest saad ?
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Pilte ei viitisigi veel üles panna. Teen uued ennem värvialla minekut, siis saab selle etapi lõppenuks lugeda. Ilma Masuuriku abita oleks ma ikka päris kuses, sest 2 pikka päeva nühkimist ja pahteldamist ja veel nühkimist ja siis veel pahteldamist, ning oleme umbes seal, kus peaks töödega olema. Mõned pisiasjad veel nokitseda ja tuleva nv värvialla.

Mis puutub õlipaaki, siis kuivakarteri süsteemi ei saa ilma sellise paagita kuidagi tööle. Kuna karteri kuju muutub totaalselt ja sinna jääb õli alla liitri, siis ülejäänud 5l peidab end selles paagis, mis tagab selle, et õlipump ei jää eales kuivale. Kui süsteem valmis, siis vast paremini aru saada.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Häh. Mõtlesin ringi -

Pilt

Pilt

Pilt

Eile sai veel korra autojuurest läbi käidud ja otsustatud, mis saab tagaosast. Juhipoolne tiivanukk, või õigemini see lisa mis sinna aretaud on ei ole enam esimeses nooruses. Variante oli sisuliselt kolm - proovida taastada olemasolevaid tükke, minna originaal välimusele üle ja lisada VFTS-i spoila või teha midagi kasutaja zerosix 06 stiilis asi. Õhtul tõmbasin klaaskiud pahtlit veel tiivanuki liitekohta, mis oli sügavalt haljaks lihvitud. Kui fikseerib selle nuki ära, siis kannatab need alles jätta. Kahjuks pagassiluugi kohta seda öelda ei saa, sest kogu spoila osa on ikka nii läbi, et lendab kogu täiega prügikasti. Uue teeme 1,5mm plekist, siis ei ole karta, et ära mädaneb sedasi. Siit ka järgmine üleskutse - Palun pakkuda 01, 011 või 013 pagassiluuki.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

 
uzzac kirjutas:Uue teeme 1,5mm plekist, siis ei ole karta, et ära mädaneb sedasi. Siit ka järgmine üleskutse - Palun pakkuda 01, 011 või 013 pagassiluuki.
See asi tasuks ikkagi õhukesest alu lehest tekitada sinna taha - hea kerge töödelda ning ei mädane.
Vaadates auto tagakuju siis originaalsele pagassi luugile 1,5mm plekist midagi tekitama hakata on porno. - seda enam, et eesmärgiks võiks ju olla kaalu võimalikult alla tuua ning tagasilla taha kaugele üles millegi raske riputamine peaks juhitavusele pigem ebasoodsalt mõjuma.

Kui õhukesele alu lehele vaja tugevust anda, siis sobivad selleks erinevad täitevahud konstruktsioonide fikseerimiseks.

PS! Minu postitust võib võtta solvanguna.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Mõtlesime ka seda, kuid alumiiniumist asi tuleb kinnitada neetidega. Praegu on nii ja ikka tulevad praod sisse ja needi pead ilmuvad nähtavale. Kui teha plekist, siis saab kinni keevitada ja ongi muretu. Natuke pahtlit ja kui ei tea, siis ei saagi aru millest see on :)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Sellel samal põhjusel liimiks mina kogu selle kompoti kokku - esialgu fikseerimiseks paar neeti - pärast võib needki välja puurida kui häirib... Liimimise teine suur eelis on, et liitekoht ei hakka roostetama, kuna niiskus ei pääse vahele!

Oma viiekale kasutasin wüthi liimi laiendite liimimisel - midagi kuskilt pragunema ei hakka, ainult eemaldada saad detaile pärast ainult relakaga!

Uutel autodel palju detaile ju küljes ainult kereliimiga - pole veel ära pudenema hakanud :)

NB! Esialgne näiline võit ajas ei pruugi pikemas perspektiivis olla ökonoomsem laiemas mõttes.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Väga hea, ideid koguneb. Omal kereasjadega kogemust vähe, seega ei teagi mida head poest osta saab. Kui teravaks läheb, eks võtan sul uuesti nööbist kinni. :)
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Õnneks saime tiivanuki päästetud ja ei pea hakkama täitsa uue kujuga tagaosa leiutama. Täna jõudsime Masuurikuga meisterda tagumistele amortidele uued kannu osad. Nüüd ei pääse vesi ja muu jama sealt tuppa. Tsipa on veel ettepoole katet juurde vaja meisterdada ja valmis. Väikse augu peab ülaossa jätma, et saaks jäikust timmida ja vajadusel ülemise poldi lahti keerata. Sinna teeme mingi lihtsalt eemaldatava katte.

Pilti ka
Pilt

Pilt
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Ma isiklikult olen proovinud neid kõiki nimetatud variante oma auto peal. Nii liimitavaid kerepaneele, kui needitavaid, kui keevitatavaid. Hetkel arvan, et kaalu vahe selle plastik ja metall tiiva osas jääb maksimaalselt 1.5-2 kg. Antud auto teemas suhteliselt mitte midagi ütlev näitaja. Kui kaspar ennem sõitu põie tühjaks laseb siis seis sama.
Küll aga on metall tiiba ja plastik tiiba sama keeruline paigalda. Eeldades, et pahteldama ja keevitama peab niikuinii. Kui plastik tiib panna, siis kindlasti nii nagu endal tegin. Alumiinium ribadega ja roostevabade neetidega kinnitus. See tähendab, et plastikut otse kerele ei needi. Pärast klaaskiud pahtel ning peenpahtel. Asja iva on selles, et pärast ei teki sel juhul pahtlipragusid ja mõrasi. Nähtud ja proovitud. Samuti tuleb plastik tiib ennem klaaskiud pahtlit täita makroga. Makro aga annab pärast korralikult raskust juurde .
Kokkuvõtvalt on plastikut ja metalli sama keeruline paigaldada. Liim langeb seekord ära kindlalt, kuna tegu kohaga,kus kiputakse lükkama ning see luuk peab taluma kinni paugutamist ning sellepärast peaks ta ikkagi kas keevitama või neetima korralikult. Plastiktiiva tegemine võtab lollilt aega ning on küllalt kallis. Samas plekist tiiva saaks pikkade nurkraudade vahel edukalt ka ise keerata. Küljekarpe säärasel viisil tehtud küll. Ma ei teagi ...Kui saaks kiirelt plastiktiiva ma teeks plastikust. Samas tahaks metalltiiva ka ära proovida.
Pilt
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

 
masuurik kirjutas:Liim langeb seekord ära kindlalt, kuna tegu kohaga,kus kiputakse lükkama ning see luuk peab taluma kinni paugutamist ning sellepärast peaks ta ikkagi kas keevitama või neetima korralikult. ]
Oled sa asju liiminud enne korraliku kereliimiga? Enne lõhud sa detaili ära, kui see küljest ära tuleb.

Mul on selle würthi asjandusega näiteks sitapott wc põrandale liimitud - seal peal on ka suuremad härrad käinud toimetamas ja keegi pole veel kätte saanud organit - kuigi potil ainult ca 2mm äär ringiratast hoiab..

Viimati kui oli üks liimitud detail vaja kätte saada, tuli see väikeste tükkidena eemaldada...

edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
RLV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 106
Liitunud: 28 Nov 2009 00:05
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas RLV »

Muidugi pange kereliimiga, tänapäeval pea kõigil autod kerepaneelid liimiga.
Talvel saanud neid igast tiivast ja plekist lükatud, kõik jupid veel küljes.
Nagu Olaaf juba ütles, enne lükatakse see tiib lihtsalt ülevalt mõlki, ära ta sealt küll ei tule,
pigem siis rullitakse selle lükkamise käigus kogu see luuk kokku või kere küljest minema.
Ja kõiksuguseid puurimisauke mille diameeter just üle 10mm ei ole soovitan lappida kereliimiga.
Jõudu!
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Ehk keegi oskab öelda selle liimi würth toote koodi :) tänud.
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Olen liiminud ja selle sama würthi kereliimiga. Oma auto esitiivad kasvõi näiteks. Mina küll paigaldasin ta ka koos roostevabade neetidega strateegilistest kohtadest.Minu kahtlus tekkis lihtsalt sellepärast, et ma pole pidanud ühtegi liimitud tükki kuskilt eemaldama ning boksides ilmselt tuleb alatasa 3 suvalist venda appi lükkama ning lükkavad kolmekesti just tiivast. Sitapotti sa kolmekesti ju ei lükka.
Liimimisvariandi all pidasin silmas plastmass tiib plus metallluuk. Metallist tiiba liimiks ma julgelt, plastikuga tekkis kuidagi kõhklus.

Lihtsalt...pole ennem pidanud liimitud detaile lahti võtma. Kui selle koha peal püsib siis tore, võimalik, et tõesti on hea lahendus ning alahindasin esialgu seda varianti.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Vasta