Muidu jõudu ja jaksu teile, masin liigub päris kärmelt ikka ja käiguvahetus on mõnusalt kiire otsekastiga ikka
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4926
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui sul nukkvõlli otsas seda koledat kobakat just millegi pärast väga vaja pole siis otsi euro 2 samara pealt selline madal kate sinna peale - kaob kogu see pumba junn kogu täiega ära.. - mul kuskil oli isegi olemas see, kuid praegu ei suuda meenutada kuhu too sai...
näeb välja selline: http://www.lempi.info/kuvat/Samara/moottori.jpg
näeb välja selline: http://www.lempi.info/kuvat/Samara/moottori.jpg
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Pühapäeval sai taaskord käidud autot rajal masseerimas. Seekord sai kohe algul küllalt kõva tempoga proovitud sõita. Tagateljel kasutasime laiu rattaid koos mingite Yokohama slikkidega. Niisama paarutamiseks oli rehvi küll. Pisikeste vahedega tegin 5-9 ringiseid sessioone lastes vahepeal autol umbes 15mintsa jahtuda. Viimasele sõidule minnes lõppes aga kõik ootamatult peale teist ringi. Tagasirgel kadus järsku mootor laksust tagant ära. Veeresin omal jõul boksini välja õnneks. Kapotialt paistis hunnik vasktraati ja katkine trigger-wheel. Õnneks sellega ka purustused piirdusid ja sai rahulikuma meelega auto treilapeale venitatud.
Nädala lõpupoole õnnestub auto taas töökorda seada, et laupäeval mürtsu teha koos teistega...



Nädala lõpupoole õnnestub auto taas töökorda seada, et laupäeval mürtsu teha koos teistega...



-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Seekordseks võistluseks olime enda arust täitsa hästi valmistunud, kuid kahjuks päris nii ei läinud nagu lootsime. Neljapäeva õhtul saabusime Pärnusse ja hakkasime pisiasjadega kohe pihta. Sai tehtud CF kaoptt, mis tuli päris hästi välja mu meelest
(ausõna on päris carbon)

Reedel saime kenasti asjad õhtuks rajale ära paigutatud ja auto jäi ootusärevalt hommikut ootama. Enne esimest vabatrenni käis Albert veel aju kallal, sest eelmine nädalavahetus saba andnud trigger-wheel oli uue vastu vahetatud ja tahtis mõningat korrektuuri. Ajuloputus tehtud sai trenni kihutatud. Esimesed ringid üle 9 kuu õigete rehvidega olid lootustandvad. Viiendal ringil sain aja alla 1.03 ja uut ringi alustasin veel paremas tempos. Kahjuks peale uut kurvi kadus autol täiesti lambist õlirõhk ja suretasin auto nii kiirelt kui võimalik välja. Proovisime mis me proovisime aga viga oli kahjuks sügaval mootoris, ehk saba oli arvatavasti andnud õlipump isiklikult. Pühapäevane defekteerimine täpselt seda näitaski ja kõhust leitud tükid nägid välja sellised...

Õhtuks olime jõudndu sinnamaale, et vanad saaled olid asendatud uutega, ning kogu alumine ots sai õige momendiga kokku keeratud. Lähipäevil üritame leida uue õlipumba ja tuleva nädalavahetus peab auto jälle töötama.
Senise kuue hooaja jooksul pole kordagi õlipumbaga muresid olnud ja kasutusel olnud pöörded on olnud ka stabiilselt üle 8000, seega ei teagi mis tal nüüd hakkas et saba andis. Meie õnneks keegi praegu kehtivat kvalli rekordit ei ületanud ja sõidus uut rekordit samuti ei lajatatud. Kahju et ei saanud isegi ühte väga korraliku ringi, sest preagu on ikka väga poolik tunne. Loodame et sellega kõik mured ka lahenesid ja järgmisel etapil saame auto täit potensiaali kasutada, sest masin on väga väga kiire. Tahaks juba...
Ps! Tänud kodanik m6mm-ile kes ei pidanud paljuks pritsega samaari mootori nuka tagumist kaant kaasa haarata ja meile see üle anda. Jälle mõned grammid maha

Reedel saime kenasti asjad õhtuks rajale ära paigutatud ja auto jäi ootusärevalt hommikut ootama. Enne esimest vabatrenni käis Albert veel aju kallal, sest eelmine nädalavahetus saba andnud trigger-wheel oli uue vastu vahetatud ja tahtis mõningat korrektuuri. Ajuloputus tehtud sai trenni kihutatud. Esimesed ringid üle 9 kuu õigete rehvidega olid lootustandvad. Viiendal ringil sain aja alla 1.03 ja uut ringi alustasin veel paremas tempos. Kahjuks peale uut kurvi kadus autol täiesti lambist õlirõhk ja suretasin auto nii kiirelt kui võimalik välja. Proovisime mis me proovisime aga viga oli kahjuks sügaval mootoris, ehk saba oli arvatavasti andnud õlipump isiklikult. Pühapäevane defekteerimine täpselt seda näitaski ja kõhust leitud tükid nägid välja sellised...

Õhtuks olime jõudndu sinnamaale, et vanad saaled olid asendatud uutega, ning kogu alumine ots sai õige momendiga kokku keeratud. Lähipäevil üritame leida uue õlipumba ja tuleva nädalavahetus peab auto jälle töötama.
Senise kuue hooaja jooksul pole kordagi õlipumbaga muresid olnud ja kasutusel olnud pöörded on olnud ka stabiilselt üle 8000, seega ei teagi mis tal nüüd hakkas et saba andis. Meie õnneks keegi praegu kehtivat kvalli rekordit ei ületanud ja sõidus uut rekordit samuti ei lajatatud. Kahju et ei saanud isegi ühte väga korraliku ringi, sest preagu on ikka väga poolik tunne. Loodame et sellega kõik mured ka lahenesid ja järgmisel etapil saame auto täit potensiaali kasutada, sest masin on väga väga kiire. Tahaks juba...
Ps! Tänud kodanik m6mm-ile kes ei pidanud paljuks pritsega samaari mootori nuka tagumist kaant kaasa haarata ja meile see üle anda. Jälle mõned grammid maha
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1531
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Taaskord tuleb tõdeda et auto jälle sõidab ja oleme tulevaks võistluseks 100% valmis. Vahepeal on tekkinud tunne, et nüüd on küll tiir täis saanud kõikidest juppidest mis aasate jooksul on järjepanu saba andnud. Eelnevalt hõisatud tiir siiski polnud veel päris täis saanud ja peale esimest kokkupanekut hakkas vända tagumine simmer lekkima. Seda on vahetatud alati profülaktika mõttes aga noh mis sa sellest natuke sõitnud simmerist ikka näpid, oli ju teine töökorras alles. Tuleb välja et päris nii ikka ei käi asjad Lada kapotiall
. Õnneks oleme käigukasti eemaldamises spetsialistid valmis, sest mõned hooajad tagasi tuli teist ligi 15 korda ümber lapata
. Kuna suured tööd said sisuliselt laupäevaga seljataha jättis pühapäev aega pisiasjadega tegelemiseks. Õhutasime pidureid ja vahetasime mõningaid kuludetaile. Samuti sai karboni ülejäägid ära kasutatud


Igatahes jääme taaskord uut etappi ootama. Loodetavasti saame seekord rohkem kui 5 ringi sõita...


Igatahes jääme taaskord uut etappi ootama. Loodetavasti saame seekord rohkem kui 5 ringi sõita...