2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Nädalavahetusel sai natuke pusitud. Tulemuseks jäi see, et alumine ots sai kokku ja vahele, samuti läks kõhtu tagasi käigukast. Tuleva nv eesmärgiks on saada kõik kokku ja auto käima. Oleks tahtnud ka pea külge panna, aga mida tund edasi seda kehvemaks läks tervis ja päeva lõpuks oli juba 39,2 palavik :S
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Peaks olema. Mu meelest ostab isa neid Autoeksperdist vist. Victor-Reinzi omad ka niiet kvaliteetsed. Arvestada tuleb aint sellega, et papptihend on 1,2mm ja metallikas 0,5mm seega tõuseb ka surveaste ja karmi nukaga ei pruugi kolvid ja klapid ära mahutuda. Miinuseks on kindasti ka kallim hind ja see et saab ainult korra kasutada ühte tihendit, ning ennem kokkukeeramist peab alati ploki ja pea üle lihvima, et pind oleks võimalikult ideaalne....
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
It is ALIVE....
Hunnik rabelemist ja valmis ta ongi. Kuna uus sisselaske kolle on tiba pikem siis esines kokkupanekul mõningaid üllatusi, kui osa asju enam oma vanadele kohatele ei sobinud. Kogu see nikerdamine võttis kõvasti aega. Asjad mis on teisiti selleks aastaks on sisse/välja kolle uus osa, gardaani esimene osa asendus teisega, kus on kummist leevendi asemel rist. Ka lõikasime pagassist välja tolle süvendi ja asendasime sileda alu plekiga. Käivitamiseks oli vaja ajule õpetada selgeks uus triggerwheel. Õnneks on DTA nii haigelt lihtne ECU, et kogu õpetamine koos uute väärtuste sisestamisega võttis vast 5min
. Käima läks masin sisuliselt poolest pöördest. Lekkedi midagi ei tuvastanud ja sai paar korda soojaks lastud käia. Tuleva nv on veel hunnik pisiasju ja pühapäev on plaanitud rajapäevaks. Meie ajukirurg Särg on pühapäeval Audrus Superkrossil ja seega kolistame end päeval sinna, et peenhäälestusega tegelema hakata. Suurim asi mida kindlasti veel vaja teha on, on arvatavasti elekter. Nimelt vana kaitsmekarp või lülitiplokk asub küllalt all, kuhu HANS-ga enam ei näe. Plaan teha armatuuri alaosale juurde väljaulatuv paneel. Vähemalt käib ja tundub et sai hea. Pisiasju on veel umbes täpselt miljon mis tahavad kõik ärategemist saada.
Väike video ka käivitamisest



Hunnik rabelemist ja valmis ta ongi. Kuna uus sisselaske kolle on tiba pikem siis esines kokkupanekul mõningaid üllatusi, kui osa asju enam oma vanadele kohatele ei sobinud. Kogu see nikerdamine võttis kõvasti aega. Asjad mis on teisiti selleks aastaks on sisse/välja kolle uus osa, gardaani esimene osa asendus teisega, kus on kummist leevendi asemel rist. Ka lõikasime pagassist välja tolle süvendi ja asendasime sileda alu plekiga. Käivitamiseks oli vaja ajule õpetada selgeks uus triggerwheel. Õnneks on DTA nii haigelt lihtne ECU, et kogu õpetamine koos uute väärtuste sisestamisega võttis vast 5min

Väike video ka käivitamisest



-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Saime lõpuks kõik vidinad niikaugele, et saime esimest korda rajale minna. Sõita oli üle 9 kuu päris tore selle putukaga. Albert pani mootoril kenasti laulma ja lõpuks lasin juba 7000 pöördeni välja. Ühtegi leket ei tekkinud ja kõik sujus. Tuneb et 2 nädala pärast saab rekordit püüdma minna...
Pildivärki
Väike video esimest sõidust
Pildivärki
Väike video esimest sõidust
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Keretööd plaanis talvel. Kahjuks on selline parsa. Talvel said karbid korraliku välimuse ja mõni mõlk sai ka välja pekstud, lisaks likvideeriti Kaunase matsu tagajärjed. Mõni dekoratiivne parandus on veel plaanis ennem etappi 2 nädala pärast. Istmega sai sedasi et homologeeringut pikendati aasat lõpuni ja see jääb kehtima ka kõigile teistele kel peaks poole aasta peal konets olema. Rihmad on okei ja HANS ka olemas koos uue kiivriga. Täna proovisin ka ja sobib kõik kenasti. Kaitsmeploki ja lülitid pean uude kohta viima sest kehva on vaadata HANS-uga sinna alla...