2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: darts
ei tea kas on mõtet targemate meestega siin vaielda:)aga ei juhtund mu autol küll midagi kui sai 98-ga sõidetud.
oleneb mis karul kõhus oli/on - aga targematega pole vaielda tõesti otstarbekas ;)

ei siin pole midagi vaielda - igaüks teab ise mismoodi tema auto käitub ja nii ongi.
Mina ei saa 98 sõita ja see on ka fakt, mul on muidugi rohkem ka kui 11.5 aga ka 11.5-ga hakkas detoneerima. Muidugi kui mingi rallibena sisse kallasid, siis oli minekut ka rohkem...
Festina lente!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: VäikeMägilane

Kui sa siksil tõstad originaalil surveastme 10-ne peale ei saa enam 95-ga sõita (detoneerib)
tõstad 10-ne pealt 11.5 -> ei saa enam 98-ga sõita
Samaral on juba tehasest surveaste tiba mehisem kui klassiku mootoril. 9,9.

http://vaz.autosite.com.ua/VAZ-2108-1.5 ... 5_680.html


[Muudetud: 25-5-2010 logman]
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Lihtsalt üks ilus pilt Riia etapilt

Pilt
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

kui jutt iluduse peale läks:

[Muudetud: 25.5.2010 VäikeMägilane]Pilt
Festina lente!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

ja sellinePilt
Festina lente!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

See esimene pilt mis panid. Sellist bodykiti saab kartuning.ru lehelt tellida. Maksis vist 11000 rutsi. Päris kobe paistab.
s
Sage
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 11 Apr 2005 13:08
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada 21063, Honda Civic 4d&Type-R

Postitus Postitas Sage »

huvitav on küll see teie surveastme teema 11.5 ei taha kindlasti rohkem kui 98 saada ;) ei ole küll ladade tjuunimisega sinapeal aga hondad sõidavad isegi 12.5 surveastmega 98 'poepensuga':rolleyes
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: Sage
huvitav on küll see teie surveastme teema 11.5 ei taha kindlasti rohkem kui 98 saada ;) ei ole küll ladade tjuunimisega sinapeal aga hondad sõidavad isegi 12.5 surveastmega 98 'poepensuga':rolleyes
Tore siis, kas Su hondal on ka manuaalselt reguleeritav klapiajam, OHC, 2klappi silindrile, 1 karpa, jagaja ja plokikaan, mis aastast 1960 ehk kehvapoolse lahendusega?

me räägime (võidusõidu) ladadest, niiet jätame kaasaegsed masinad siit välja, seal on asjad juba ammu küttesäästu arvestades ümber tehtud/kaasajastatud.
(kui tahad võrdlust, siis ehita enda mootor ka surveastmele 14.5, vaata kas siis saab 98-ga sõita rojkem kui 500m)

imestada ei ole siin midagi, Lada lihtsalt on vähe pentsik kasin-masin
Festina lente!
s
Sage
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 11 Apr 2005 13:08
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada 21063, Honda Civic 4d&Type-R

Postitus Postitas Sage »

sorry et risustamiseks läks aga miks sa tood nüüd juba 14.5 surveastme mängu...enne väitsid et sul juba detos mingi 10. ....surveastmega:puzzled Mina otsiksin põhjust millestki muust kui 98 bensiinist:rolleyes
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: Sage
sorry et risustamiseks läks aga miks sa tood nüüd juba 14.5 surveastme mängu...enne väitsid et sul juba detos mingi 10. ....surveastmega:puzzled Mina otsiksin põhjust millestki muust kui 98 bensiinist:rolleyes
jutt on teie hondast, sigulil on orig. 9.5 ->11.5 (2 ühikut)
sul 12.5 -> 14.5-peale vaatame mis siis juhtub

hea küll aitab, see ei vii kuhugi, viga ei pea aind mina otsima sel juhul - kaasa saavad rääkida siin aind need, kes on asjaga seotud ja kogemusi omavad (ja minu juttu ka kinnitavad)


Teemasse - motors24 mingi rinka päev tehakse, kas Sa ka oma masinat sinna testima lähed?
Festina lente!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

See on tegelikult Vallbaumi autode treeningpäev. See on tuleva nv ja mina olen siis kaunite Leedu metsade vahel Kacergine rajal.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Kogu krempel kokku pakitud ja autod ninadega Kaunase poole. Homme kell 8 on start ja tühjade kätega tagasi ei taha tulla. Hoidke siis pöialt kel mahti, et esikoht ikka koju tuleks. Nüüd veel kiired saunatiirud ja puhkama linade vahele.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

edu!
Festina lente!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Kõik läks pu**i. Paluks pakkuda klassiku alumist õõtsa (paremat).


http://ringrada.ee/?a=a009&b=3366



[Muudetud: 5-31-2010 Priidic]
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: uzzac
Mis siis juhtus mis siis juhtus. Järve näed?

http://www.youtube.com/watch?v=cSG2CfzOHmc

http://www.youtube.com/watch?v=NVZW6gKfjBI
mnjah...polegi midagi nagu muud öelda - türimaeivõi

pea püsti ja edasi, pikkalt vinduda pole mõtet!
(nahaalsust ja ebaõnne kogetud küll ja küll siin lühikese karjääri jooksul)
Festina lente!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Lahe oli vaadata, et Kaspar pani kohe peale seisma jäämist rool peos teisele tüübile appi. Kui kraavini jõudis siis viskas rooli veel tagasi :)

Ma õhtul vaatan, kas mul on õõtshooba sulle anda, minu arust keldris mõned olid, aga kumma poole omad ja kas alumised või ülemised, pean kontrollima.
Helista 19:00, ma udupea unustan muidu veel ära
5254672
Robert
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Nüüd on olnud päevake aega rahulikult seedida ja mõelda. Teel Tallinna Kaunasest tuli küll vahepeal ainult vene keeles kui mõtlesin juhtunule. Nele arvas, et mul oli lambist Tourette tekkinud.

Alustame algusest. Farss sai alguse siis, kui ennem vabatrenni avastasin, et olin maha unustanud oma jalanõud. Siinkohal suuuuuuuured täna Eerole Pesurile, kes laenas oma jalanõusid ja hiljem ohveradas võidusõidujumalatele ka ühe päiksevarju jala, aga sellest veidi hiljem. Vabatrennis laupäeval oli kõik enamvähem. Õppisin uuesti rada ja käiguvahetusi. Samuti kogusin julgust et rohkem peal hoida. Pühapäeva hommikul auto ei käivitunud, sest tõmberelee küljest oli irdunud ergutus klemm. Vabatrenniks ja kvalliks sai auto käima tänud tugevatele Eesti meestele, kes auto käima aitasid lükata. Tänud jällegi. Kvallis tuli kiireim aeg, aga tänu leedukate imelikule stardirivi moodustamise süsteemile startisid S1600 autod täitsa tagant, mis sest, et ajaliselt oleks pidanud olema ma 7.dal kohal. Ennem starti pidime ära vahetama starteri, sest vastasel juhul oleks pidanud startima täitsa tagant, kuna auto saaks käima vaid lükates. Tagantjärgi mõeldes ei olekski see kõige hullem olnud, sest see oleks tähendanud vaid 2 kohalist kaotust stardirivis :). Starteri vahetuseks tuleb meie autol lasta välja jahutusvedelik, kuna üks lõdvik jääb täpselt nii palju ette, et ei saa starterit kätte. Selleks saigi too päiksevarju jalg ohvriks toodud. Start siis. Paigalt sain hästi minema ja võtsin paar kohta kohe ära, mis pani minu ja Andrese vahele turvalise vahe. Kohe nägin, et Birkensit vaevavad mingid tehnilised mured ja ta auto ei liigu nii nagu peaks. Timaks ei saanud temast kohe mööda kui tahtis ja jäi toppama. Esimene kord peale tamme kurvi ei olnud mina piisavalt lähedal, et ta ka mind mõjutaks otseselt, aga ring hiljem ei kiirendanud ta auto piisavalt hästi, mis sundis Timaksit tegema äkkpidurduse ja põikama vasakule, seepeale Birkens tõmbas paremale et vist kaitsda positsiooni järgmises kurvis, kuid minu taga olnud BMW juht otsustas ennast Birkensi ja Timaksi vahelisest olematust pilust läbi pressida ja nagu näha ei mahtunud. Timaksi auto põrkas BMW-st saadud löögist vastu minu autot, õnnetul kombel kohtusid minu esiratas ja tema tagaratas. Edasi olin ma vaid reisija ja õnnelikul kombel ei lohisenud kraavi nagu Timaks. Esimene reaktsioon peale auto seiskamist oli joosta Timaksile appi. Õnneks oli ta teadvusel ja sai omal jõul autost välja. Ma pole nii kurba lätlast varem näinud. Ta ütles, et viiest viimasest etapist ei ole ta ühelgi lõpuni jõudnud erinevate jamade tõttu.

Meie kahjud on velg(ehk kannatab taastada), alumine õõts ja ülemine ?arniir. Ülejäänud detailid paremas nurgas asendame profülaktika mõttes uutega (käänmik, rooliotsad, rattalaager jne)

Õõtsa saame uue Veerenni poest. 250.- :)

Timaks - valge Opel
Birkens - punane Taiper
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Mul polnudki paremat õõtsa on vasak....
Vasta