2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
tänud. aga eks üheltmaalt on investeeringud ka liiast, kui tulemust ei tuleAlgselt postitas: darts
kusjuures hea vaadata silm puhkab kui inimene investeerib tehnikasse et edasi liikuda.mitte ei näe vaeva et jube ilus kõik ja kuhugi ei jõua.:)edu.

@ervn. sama punane spoila tuleb ikka ette, sellel nüüd all splitter ka poolest eelmisest aastast

-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Sai autoga esimesed meetrid sõidetud. Meetreid kogunes 60000, ehk siis umbes 30 ringi Saugal. Välja tuli mõni pisiviga. Nimelt ei toiminud ootusepäraselt meie uus kardaani tugilaagri jäik lahendus. Keres oli õudne vibra ja lõpuks lahkus laager üldse oma pesast. Midagi selle tagajärjel katki ei läinud ja asendasime eelmise aasta kummist leevendiga laagripuki vastu tolle jäiga käraka. Peale seda oli sõita hulga parem.
Mootori poolepealt on kõik enamvähem paigas. Algul oli probleeme mootori töötemperatuuri saavutamisega, selle vastu aitas suur papitükk radika ees. Algul auto tossas ja jõi õli nagu kopli joodik odekolonni, kuid mida ring edasi ja mida kõrgem temp, seda paremaks asi läks. Segu oli hea ja minek ka viisakas. Algul tundus et vb ei käi nii hästi edasi, aga hiljem logidest oli näha, et gaasi avanemine oli vaid 78%. See oli tingitud pedaali piiraja ebamääreasest kohast. Juu olen talvise autos võimlemise ja rahmeldamise käigus suutnud selle ära painutada. 100% avanemise juures oli ikka kõvasti edulisem minek.
Käigukast toimetab nagu unenäos. Kõik tipptopp ja üles vahetused ilma sidurita sai samuti selgeks õpitud. Polnudki nii keeruline kui algul arvasin. Päeva lõpetas oodatust varem aga siduri töösilindri kinnituspoltide lahkumine oma kohalt ja seetõttu kadus ka sidur. Õnneks vedelik kaduma ei läinud ja juba hiljem kodus asendasin kaduma läinud poldid uutega, lisasin veel tilga keermeliimi ja vedruseibi. Nüüd peaks hea olema.
kuni 6000 pööret ja niisama poolkõvalt tiirutades mõõtis elukaaslane stoppriga ajaks 1:04
Mootori poolepealt on kõik enamvähem paigas. Algul oli probleeme mootori töötemperatuuri saavutamisega, selle vastu aitas suur papitükk radika ees. Algul auto tossas ja jõi õli nagu kopli joodik odekolonni, kuid mida ring edasi ja mida kõrgem temp, seda paremaks asi läks. Segu oli hea ja minek ka viisakas. Algul tundus et vb ei käi nii hästi edasi, aga hiljem logidest oli näha, et gaasi avanemine oli vaid 78%. See oli tingitud pedaali piiraja ebamääreasest kohast. Juu olen talvise autos võimlemise ja rahmeldamise käigus suutnud selle ära painutada. 100% avanemise juures oli ikka kõvasti edulisem minek.
Käigukast toimetab nagu unenäos. Kõik tipptopp ja üles vahetused ilma sidurita sai samuti selgeks õpitud. Polnudki nii keeruline kui algul arvasin. Päeva lõpetas oodatust varem aga siduri töösilindri kinnituspoltide lahkumine oma kohalt ja seetõttu kadus ka sidur. Õnneks vedelik kaduma ei läinud ja juba hiljem kodus asendasin kaduma läinud poldid uutega, lisasin veel tilga keermeliimi ja vedruseibi. Nüüd peaks hea olema.

kuni 6000 pööret ja niisama poolkõvalt tiirutades mõõtis elukaaslane stoppriga ajaks 1:04
-
eEkke-Taavi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 43
- Liitunud: 07 Mär 2008 07:25
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Saab 96L; Zaz 965; Seat Leon
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Mis siin pikalt ikka keerutada. Kvalli võit ja mõlemas sõidus esikoht.
Laupäevased trennid näitasid et auto on siga kiire. Viimases õhtuses trennis sõitsin kaheliitrise klassi Opel Astra sabas välja terve nädalavahetuse parima aja mis on 1:35,45. Peale sellist kihutamist tuli mingi vibra keresse. Kahtlustasin mingit kardaaniga seonduvat probleemi mis lahkamisel ka osaliselt tõeseks osutus. Nimelt oli vulgist vahti vibreerinud kardaani tugilaagri pukk, mis omakorda mõjus kardaani leevendile meiepoolt lisatud metallrõngale fataalselt. Viskasime pooleks läinud metallrõnga minema ja asendasime puki uuega. Hommikul esimeses trennis oli kõik hea ja sai aegu sõita.
Kvallis tegin võimalikult vähe ringe, et mitte rehve raisata ja tulin maha kui sain aja alla 1:36. Hiljem selgus, et sellest oli rohkem kui küll et kvall võita,sest järgmine Super1600 auto kaotas ringipeale 2sekundiga
.
Starti minnes oli närv päris püsti ja käperdasin veidi stardi ära mille tulemusena üks konkurent mööda pääses. Paar ringi hiljem pääsesin temast mööda ja tõmbasin vahe sisse. Finishis oli edu II koha ees 20sek. Rohkem midagi väga põnevat ei juhtunudki.
Teise starti läksin samuti Super1600 arvestuses esikohalt. Start läks juba paremini kui esimene kord ja suutsin liidrikoha säilitada. Esimene kurv möödus ka suuremate eksessideta. Sõidu keskosas jäi ette üks vabaklassi E36 M3 millest õnnestus mööda sõita
. Mõni ring hiljem suutis ta hoogu koguda ja minust uuesti mööduda, aga kuna kurvides ja pidurdustel oli ta aeglasem jäi ta uuesti jalgu. Õnneks kohtunikud määrasid talle Stop&Go karistuse valestardi eest, mis mulle tähendas sõidu jätkamist vabas vees. Kogu jämm tolle bemmiga mängis aga kaardid Hallile peaaegu kätte, kes mind järk järgult püüdis. Õnneks oli temalgi segajaid ja ta ei saanud oma täit kiirust näidata. Viimasel ringil oleks Karu mulle peaaegu karuteene
teinud, kui temast ringiga üleeelviimases kurvis mööduma hakkasin. Nimelt olid tema autol rehvid täiesti läbi ja kurvis temast mööda sõites tema auto ei allunud roolile ja kippus mulle peale vajuma. Õnneks pidi ka Hall tempot langetama ja ei saanud päris ohtlikult lähedale.
Lõpp hea kõik hea.
Fotosüüdistused
Laupäevased trennid näitasid et auto on siga kiire. Viimases õhtuses trennis sõitsin kaheliitrise klassi Opel Astra sabas välja terve nädalavahetuse parima aja mis on 1:35,45. Peale sellist kihutamist tuli mingi vibra keresse. Kahtlustasin mingit kardaaniga seonduvat probleemi mis lahkamisel ka osaliselt tõeseks osutus. Nimelt oli vulgist vahti vibreerinud kardaani tugilaagri pukk, mis omakorda mõjus kardaani leevendile meiepoolt lisatud metallrõngale fataalselt. Viskasime pooleks läinud metallrõnga minema ja asendasime puki uuega. Hommikul esimeses trennis oli kõik hea ja sai aegu sõita.
Kvallis tegin võimalikult vähe ringe, et mitte rehve raisata ja tulin maha kui sain aja alla 1:36. Hiljem selgus, et sellest oli rohkem kui küll et kvall võita,sest järgmine Super1600 auto kaotas ringipeale 2sekundiga

Starti minnes oli närv päris püsti ja käperdasin veidi stardi ära mille tulemusena üks konkurent mööda pääses. Paar ringi hiljem pääsesin temast mööda ja tõmbasin vahe sisse. Finishis oli edu II koha ees 20sek. Rohkem midagi väga põnevat ei juhtunudki.
Teise starti läksin samuti Super1600 arvestuses esikohalt. Start läks juba paremini kui esimene kord ja suutsin liidrikoha säilitada. Esimene kurv möödus ka suuremate eksessideta. Sõidu keskosas jäi ette üks vabaklassi E36 M3 millest õnnestus mööda sõita


Lõpp hea kõik hea.
Fotosüüdistused
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Õnnitlused vastu võetud.
Kostitan ka sisevideotega. Sinatoru küll lubas, et peale mingit ülevaatamist vms läheb kvaliteet paremaks, aga peab tõdema, et mulle on valetatud.
Race1 osa1
Stardis natsa puterdan ja Kei?? saab mööda. Võtan koha tagasi
http://www.youtube.com/watch?v=Ux4UrZo15YY
Race1 osa2
Midagi väga ei toimu. Ette keegi ei jää.
http://www.youtube.com/watch?v=CFvtrKLevXI
Race2 osa1
Start on enamvähem ja peale katelt käperdab Civic veits ära esimesel ringil. Kollane vabaklassi M3 teeb valestardi ka
http://www.youtube.com/watch?v=VGM7AD56cdE
Race2 osa2
Jagelen selle sama M3-ga kes stardis varastas. Viimasel ringil jääb Karu katlas kehvasti ette ja siis saab aku tühjaks
http://www.youtube.com/watch?v=NYKkLnWyuoY
[Muudetud: 4-5-2010 uzzac]
Kostitan ka sisevideotega. Sinatoru küll lubas, et peale mingit ülevaatamist vms läheb kvaliteet paremaks, aga peab tõdema, et mulle on valetatud.
Race1 osa1
Stardis natsa puterdan ja Kei?? saab mööda. Võtan koha tagasi
http://www.youtube.com/watch?v=Ux4UrZo15YY
Race1 osa2
Midagi väga ei toimu. Ette keegi ei jää.
http://www.youtube.com/watch?v=CFvtrKLevXI
Race2 osa1
Start on enamvähem ja peale katelt käperdab Civic veits ära esimesel ringil. Kollane vabaklassi M3 teeb valestardi ka
http://www.youtube.com/watch?v=VGM7AD56cdE
Race2 osa2
Jagelen selle sama M3-ga kes stardis varastas. Viimasel ringil jääb Karu katlas kehvasti ette ja siis saab aku tühjaks

http://www.youtube.com/watch?v=NYKkLnWyuoY
[Muudetud: 4-5-2010 uzzac]
-
eEkke-Taavi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 43
- Liitunud: 07 Mär 2008 07:25
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Saab 96L; Zaz 965; Seat Leon