2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
e
Ekke-Taavi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 07 Mär 2008 07:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Saab 96L; Zaz 965; Seat Leon

Postitus Postitas Ekke-Taavi »

Algselt postitas: uzzac
riias käidud ja omandatud sai välk käigukasti vahetamis kursused. nagu allauto lubanud oli sain seal quaife alla loopida. testimisel selgus et 5käik ei toimeta. järgmine päev loopisin stock kasti alla tagasi. sellega asi ei piirdunud. tegime quaife kasti korda ja otsustasime reedel et topime selle alla tagasi. mõeldud tehtud. 22 sai riias raha eest trenni sõita. kõik toimis viimasepeal kuni üle-eelviimase ringini mil 2 käik hakkas jebima ja ei tahtnud enam korralikult sisse minna. poksis selgus et ka esimene on pekkis. viskasime siis stocki alla tagasi järgmiseks päevaks. hommikune vabatrenn möödus käiguvahetuspunktide uuesti selgeks õppimisega. kvallis tundus et sain hea ringi ja tulin maha. stardipositsioon oli 6. järgmised 2 sõitjat olid minuga samas ajas ning sõit tõotas tulla põnev. start läks aga väga halvasti sest teine käik ei tahtnud sisse minna esimese hooga. esimeses kurvis olingi viimane. terve sõidu vältel parandasin oma positsiooni ja jõudsin fini?ilipuks sinna kus alustasin tänu ühe sõitja ebaõnnele sai kohaks siiski 5. teine start läks pisut paremini aga ikkagi oli 2 käiguga jama. esimese kurvi saginas möödusid mõned aeglasemad konkurendid kelle teadsin et saan kinni püütud, kuid kahjuks 5 ringi ennem lõppu andis saba ka too ustav kastikene ja läbi maiteamiskuradi joppamise jätkus sõit ainult neljanda käiguga. sõitsin lipuni ära et mitte katkestada. ühe käiguga oli ringiaeg ainult 6 sek aeglasem :)

tuleva nv on uus etapp pärnus. tegemist tahab kkast taaskord ja kolle tihend ka lekib mis toob tuppa rõveda lebra mis paneb silmad julmalt kipitama ja vett jooksma. üritame viimasel etapil tasemel olla ja vähemalt lõpuni sõita :)

uueks hooajaks peab tegema suuri muudatusi et esiotsa meeste kiirusele vastu saaks.


Nägin kogu seda jura pealt, tundus kuidagi et auto ei liigu sul hästi, tähendab mäletamist mööda liikus see kunagi paremini ja kasti jura võks sul ära lõppeda, kahju lugeda juba... aga edu sulle . nädalast pusimist ( olin Raimo Langi ja Kristo teamis)
Pärnus näeb äkki;):P

[Muudetud: 24-8-2009 Ekke-Taavi]
prõnn prõnn prõnn...
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

lahendus on dog-clutch kast. minekuga on ka jah kesine. ei ole selles mootoris enam seda särtsu niipalju kui kevadel. stock kasti sisse ei ole kiiganud aga tundub et purunes käiguvahetus klots mis liigutab kahvleid st. neljas käik jäi sisse ja enam välja ei saa. auto liigub ainult siis kui sidur on lahutatud. quiafe kastil purunes 2 käigu sünkro mis omakorda viis selleni et üks kutsikas pani oma pesast punnu ja ei lase esimest käiku enam valida.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Kas see PAPA“s racing weekend eeldab midagi väikeste rajameeste kohta?:D
Muidu kui efektriivne see pidurite jahutus seal eest võetuna ka on?Otse pealejooksev õhk peaks päris hästi vist jahutama.Mis huvitavad kinnitused õõtsa külge tulevad? kas sellest tingitud,et õõtsa alla viidud on ka uus stabika süsteem nikerdatud?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

jahutus oli DS2500 klotsiga ideaalne aga nüüd proovime DS3000 klotsi mis on kangem ja ketas kisub natsa siniseks aga ajab asja väga kenasti ära. stabikas on regullitav eest sellest ka uniballide süsteem. ei ühtegi kummipuksi rajasõidus!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

kui keelegil laupäevaks plaane pole siis: http://race.b3.ee/
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Ma olen küll platsis :) Krt, RaceTaxi kõlab vingelt. Loodan, et see benji hüppest oluliselt kallim pole :rolleyes

EDIT: Uuritud - soojendus, kiire, jahutusring - 250EEKi

[Muudetud: 27-8-2009 Moss]
e
Ekke-Taavi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 07 Mär 2008 07:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Saab 96L; Zaz 965; Seat Leon

Postitus Postitas Ekke-Taavi »

Kle sa see aasta Leetu ei põruta?
prõnn prõnn prõnn...
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

JEEEEEEEEEEEEEEEE!
e
Ekke-Taavi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 07 Mär 2008 07:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Saab 96L; Zaz 965; Seat Leon

Postitus Postitas Ekke-Taavi »

Palju õnne sulle korraliku sõidu eest, ma vaatasin et seekord liikus kuidagi masin paremini, kast ei mässand ja lõpetasid poodiumil:D
Tubli töö!!!
prõnn prõnn prõnn...
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Palju õnne.Hakka nüüd pesema ja mukkima:lol
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

pikk ja vaevaline hooaeg selleks korraks siis jälle seljataga. viimane etapp nimega Dynami:t Race oli südmusterohke. vabatrennid möödusid käigupunktide lihvimisega ja ülidste rajaolude tutvumisega. kvallis tegin paari kiiret ringi ja kobisin rajalt maha ressursi hoidmiseks. stardirivis olin S1600 arvestuses viies. soojenduringil aga otsustas vihm sadama hakata ja tekitas paraja kaose. vaevalised esimesed ringid vihmas oli auto juhitamatu ja tegelesin lihtsalt masina teel hoidmisega. kuna sadu kestias vaid mõned ringid hakkas rada hoogsal kuivama ja sai juba natuke võidu sõitma hakata. pidamisega tõsiselt hädas Eristest sain mööda ning jätkasin sõitu kolmandana. millegi pärast jäin aga rooli unistama ja ei märgandu raja kuivamist ning seega tagant suure hooga lähenevat konkurenti. selleks ajaks oli etma juba tempo üles saanud ja ka mõni ring hiljem väikse tagantmüksu saatel minust möödus. siis lõid mul silmad ruutu ja üritasin kõigest väest poodiumikohta tagasi püüda. kahjuks see ei õnnestunud. meeldiva üllatusena tuli aga esimeses sõidus kiireim ringiaeg msi omakorda tõi kaasa teise stardi esikohalt. niisiis teine start ja esikoht. start oli hea ja sain teisetag vahe sisse. mõne ringi möödudes pääses Feodorov jälitajapundist ja möödus ka minust. edasine sõit oli ainult stabiilsus ja auto teel hoidmine. sõidu lõpetasin teise kohaga, mis oli suuresti läbi ebaõnne möödunud hooaja mõru maiku leevendav. naeratus tuli näole ikka pikemaks ajaks.

nüüd auto puhtaks ja muid üritusi ootam mille järel taaskord kõik pulkadeks ja uueks hooajaks valmistuma.
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Margus Kiiver - motorsport.ee

Kõige põnevam oli seis enne Eesti meistrivõistluste viimast etappi klassis Super 1600, kus valitsev meister Andres Hall, edestas kaheksa punktiga Roland Feodorovit , kes eelviimaselt, Riia etapilt noppis kaks sõiduvõitu. Feodorov võitis ka kvalifikatsiooni Halli ees, kuid esimeses stardis said kõik asjad selgeks juba sõidu esimeses kurvis. Tiitlikaitsja Hall sattus koos Erko Eriste ja leedu tüdruku Ernesta Globytega kokkupõrkesse ja kahjuks oli just tema see, kes esimesse kurvi seisma jäi ja katkestama pidi. Stardis sadanud ja sõidu käigus kuivama hakanud rajal võttis sõiduvõidu Roland Feodorov, kes edestas noorteklassist suurte poiste juurde kolinud Tõnis Hommikut ja Erko Eristet, klassi kiireima ringi sõitis aga välja neljandana lõpetanud Kaspar Aruvee tagaveolisel Ladal, kes startis teise sõitu parimalt stardikohalt. Selle sõiduga oli Eesti meister selgunud, selleks oli Roland Feodorov, sest ainus mees, kes teda oleks veel saanud ohustada, Andres Hall, teise starti ei tulnud, põhjuseks purunenud käändtelg. Hall oli endale kindlustanud meistrisarja teise koha, lahtine oli aga kolmas koht, enne seda sõitu oli Raul Karu edu Erko Eriste ees neli punkti. Sõitu asus juhtima Aruvee, kellest suutis sõidu jooksul mööduda Feodorov, kes ka sõidu Aruvee ees võitis, kuid kolmandale neljandale kohale pidasid võitlust just Eriste ja Karu. Viimane üritas mitu ringi möödasõitu ja lõpuks see ka õnnestus, kuigi talle oleks meistrisarja kolmanda koha saavutamiseks piisanud ka Eriste järel neljandana lõpetamisest. Kuid soov pääseda poodiumile ja ?ampust pritsida oli suurem ja Karu lõpetas kolmandana. Eesti meister 2009 on Roland Feodorov Andres Halli ja Raul Karu ees.


Kaspar, kuidas selle Feodoriviga on, kas tehnika on teistest niivõrd üle, et püüdis su kinni ja pani oma teed või on asi ka puhtalt sõiduoskustes. Ehk siis kas praegu jääb sinu sõit tehnika piiridesse kinni. Ma mõtlen seda, et kas ladast annaks veel midagi välja pigistada, või on lagi saavutatud ja edasi saaks esikohta püüda vaid juba parema algmaterjaliga.
Kas sellel ladal on veel midagi plaanis edasi arendada?
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Ilus sõit oli nädalavahetusel!
Mis järgmiseks aastaks plaanis? Jääd ikka 8-klapilise juurde või vaatad ikkagi 16-klapilise poole? Samara kaheksaklapisest 130kw välja ei võta nagu Golfide puhul tavaks saanud. :(
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

no eks pingutame uue mootori nimel. järgmise aasta plaane hakkame pidama lähiajal. feodorov sõitis seekord ka tutikate rehvidega msi pärnus on oma 1,5 sek ringi peale kiiremad. lisaks on tal skilli ka rohkem ja auto paremini hääles. kõik pisiasjad kokku teevadki selle 2 sek kaotuse ringi kohta.

aasta alguses riias sõitisme halli ja feodoroviga 3kesi koos täiesti vabalt. hooaga lõpuks on aga nende meeste kiirus kasvanud.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Praeguse mootori võiks ikka ära mõõta.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

võiks aga niisama pappi tuulde ei tahaks loopida. peab TKTK meestega aru pidama :)
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Ma olen aru saanud et TKTK stendile on suht raske pihta saada. Ise lähen arvatavasti Maksimi õlisesse koopasse mõõtma, seal hind ka soodsam ja numbrid suuremad :D:D
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

TKTK-s on omad tuttavad ja sinna läheks ka seepärast et neid endeid huvitab kuidas see DTA asi töötab
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

nüüd uus jurakas millega Ladakest rajaäärde vedada Pilt
Vasta