2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
eEkke-Taavi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 43
- Liitunud: 07 Mär 2008 07:25
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Saab 96L; Zaz 965; Seat Leon
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
eile sai auto stock T9 kasti alla tagasi ja lisaks suur thanks scuderia nordica tiimile kes loovutas meile terve hunniku nende jaoks kasutuid rehve (Y).
samuti lahkasin ka veidi quaife kasti. 3 ja 4 käigu kutsikad olid jooksnud pesas veidi risti ja selle tulemusena ära rikkunud selle hammaka? mille peal liigub muhv. nimelt kutsikate pesad on kõverad ja ülespoole paindunud ja takistavad muhvi tööd mõlemas suunas. sellest ja poolik käik . teras sünkrod on aga nagu uued, seega õigustavad end kui heavy duty. eks nüüd tuleb proovida ühe tänava kastiga ilma sünkrodeta sõitu. äkki toimib ja saab ka quaifest need neetud kutsikad ja sünkrod minema visata.
oksele ajab juba see kastide lappamine. õnneks on Allauto piisavalt normaalne endine tööandja kes on siiani alati lahkesti lubanud oma töökoda kasutada, mis lihtsustab oluliselt kasti vahetust. täna kulus üksi uimerdades vaid 2,5h.
nagu sellest kasti jamast vähe oleks vaevab autot ka üllatavalt suur alajuhitavuse probleem peale uute amortide installi. sellest üritame jagu saada pühapäeval OT üritusel saugal. proovime stabika ja stabikata ja pehmelt ja jäigalt. kusagil ju peab see pidamine ikkagi olema. oeh
samuti lahkasin ka veidi quaife kasti. 3 ja 4 käigu kutsikad olid jooksnud pesas veidi risti ja selle tulemusena ära rikkunud selle hammaka? mille peal liigub muhv. nimelt kutsikate pesad on kõverad ja ülespoole paindunud ja takistavad muhvi tööd mõlemas suunas. sellest ja poolik käik . teras sünkrod on aga nagu uued, seega õigustavad end kui heavy duty. eks nüüd tuleb proovida ühe tänava kastiga ilma sünkrodeta sõitu. äkki toimib ja saab ka quaifest need neetud kutsikad ja sünkrod minema visata.
oksele ajab juba see kastide lappamine. õnneks on Allauto piisavalt normaalne endine tööandja kes on siiani alati lahkesti lubanud oma töökoda kasutada, mis lihtsustab oluliselt kasti vahetust. täna kulus üksi uimerdades vaid 2,5h.
nagu sellest kasti jamast vähe oleks vaevab autot ka üllatavalt suur alajuhitavuse probleem peale uute amortide installi. sellest üritame jagu saada pühapäeval OT üritusel saugal. proovime stabika ja stabikata ja pehmelt ja jäigalt. kusagil ju peab see pidamine ikkagi olema. oeh
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ma olen sõitnud lada kastiga ilma sünkrodeta - kui sa miski super vahegaasi ja rev machingu mees pole siis kaua see ilu ei kesta - vähemalt minul ei õigustanud küll ennast asi - käiguhammaste ja muhvi hambumine liiga väikse hamba peal. t9 kasti sisse vaadanud pole kahjuks ja ei tea kommenteerida..
igatahes mõneajase ragistamise tagajärjel sai auto omale poolautomaat kasti mul - nii kui gaasi maha lased on lups käik väljas
väga omapärane kiiresti sõita sellise kastiga...
asi lõppes minul sellega et lasin 2k lülitusmuhvi seest korralikult puhtaks krabades esimeselt teise ja põhjagaas...
kui quaifel on muhvil ja käiguhambal vähe suure kandepinnaga hambaid siis võid vabalt proovida ilma sünkrodeta...
igatahes edu tuuleveskitega võitlemisel!
mehe ja tehnika võitluses võidab alati tehnika
igatahes mõneajase ragistamise tagajärjel sai auto omale poolautomaat kasti mul - nii kui gaasi maha lased on lups käik väljas

asi lõppes minul sellega et lasin 2k lülitusmuhvi seest korralikult puhtaks krabades esimeselt teise ja põhjagaas...
kui quaifel on muhvil ja käiguhambal vähe suure kandepinnaga hambaid siis võid vabalt proovida ilma sünkrodeta...
igatahes edu tuuleveskitega võitlemisel!
mehe ja tehnika võitluses võidab alati tehnika

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
sai käidud pärnus taaskord jõudu katsumas. tulemus V ja IV koht vastavalt siis I ja II stardis. kes vaatamas käis sai osa kahtlemata põnevast kihutamisest, sest vahed olid ikka minu ümber väga pisikesed. kokku kellegiga ei sõitnud aga palju puudu ei jäänud ka. auto pidas ennast enamvähem korralikult üleval, kuid vihmas sõidetud kvall oli siiski ületamatu raskus tagavedusele (VI koht ja 4 sek maas teistest). laiemad tagarattad on nagu kingitus taevast ja andsid kõvasti pidamist juurde. II sõidus sai sõidetud välja season best ehk siis 1.02.8. tulemusega rahul sest mõlemad sõidud lõpuni ja II stardis sai edestatud Raul Karu, mis oli väike eesmärk omaette. nüüd ootame pikisilmi riiat.
PS! otsin ka uut Lada märki sest imekombel on laevuke koos punase taustaga parematele jahimaadele seilanud. :S juu on siis pidurid liiga head
PS! otsin ka uut Lada märki sest imekombel on laevuke koos punase taustaga parematele jahimaadele seilanud. :S juu on siis pidurid liiga head

-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
pole ammu midagi kirjutanud. polegi õieti midagi kirjutada väga olnudki. ainus asi mis karjus garaa?i nurgas oli B3 ajal lagunenud quiafe kast. sai siis lappama hakatud ja selgus et ülemine (veetav) võll oli pooleks. õnneks mõni kast tagavaraks on jäänud aastatega. sai sealt võll leitud ja ka viga miks eelmised kastid on laiali lennanud. nimelt oli üks totter seib mis hoiab poolkuu sarnaseid seibe koos puudu. nüüd on kast koos ja homme õhtul lubab Allauto taaskord oma garaa?i ja tõstukit kasutada ning saab kkasti ilma suurema vaevata vahetatud ja eks proovime siis selle jubana taaskord jälle järgi, et riias teistele rinda pista 2 nädala pärast. pärnus stock kastiga enam kiiremini sõita ei õnnestu imo tänu väärakatele ülekannetele, seega viimane etapp pärnus 29-30 august saab olema põnev põnev põnev 

-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
riias käidud ja omandatud sai välk käigukasti vahetamis kursused. nagu allauto lubanud oli sain seal quaife alla loopida. testimisel selgus et 5käik ei toimeta. järgmine päev loopisin stock kasti alla tagasi. sellega asi ei piirdunud. tegime quaife kasti korda ja otsustasime reedel et topime selle alla tagasi. mõeldud tehtud. 22 sai riias raha eest trenni sõita. kõik toimis viimasepeal kuni üle-eelviimase ringini mil 2 käik hakkas jebima ja ei tahtnud enam korralikult sisse minna. poksis selgus et ka esimene on pekkis. viskasime siis stocki alla tagasi järgmiseks päevaks. hommikune vabatrenn möödus käiguvahetuspunktide uuesti selgeks õppimisega. kvallis tundus et sain hea ringi ja tulin maha. stardipositsioon oli 6. järgmised 2 sõitjat olid minuga samas ajas ning sõit tõotas tulla põnev. start läks aga väga halvasti sest teine käik ei tahtnud sisse minna esimese hooga. esimeses kurvis olingi viimane. terve sõidu vältel parandasin oma positsiooni ja jõudsin fini?ilipuks sinna kus alustasin tänu ühe sõitja ebaõnnele sai kohaks siiski 5. teine start läks pisut paremini aga ikkagi oli 2 käiguga jama. esimese kurvi saginas möödusid mõned aeglasemad konkurendid kelle teadsin et saan kinni püütud, kuid kahjuks 5 ringi ennem lõppu andis saba ka too ustav kastikene ja läbi maiteamiskuradi joppamise jätkus sõit ainult neljanda käiguga. sõitsin lipuni ära et mitte katkestada. ühe käiguga oli ringiaeg ainult 6 sek aeglasem 
tuleva nv on uus etapp pärnus. tegemist tahab kkast taaskord ja kolle tihend ka lekib mis toob tuppa rõveda lebra mis paneb silmad julmalt kipitama ja vett jooksma. üritame viimasel etapil tasemel olla ja vähemalt lõpuni sõita
uueks hooajaks peab tegema suuri muudatusi et esiotsa meeste kiirusele vastu saaks.

tuleva nv on uus etapp pärnus. tegemist tahab kkast taaskord ja kolle tihend ka lekib mis toob tuppa rõveda lebra mis paneb silmad julmalt kipitama ja vett jooksma. üritame viimasel etapil tasemel olla ja vähemalt lõpuni sõita

uueks hooajaks peab tegema suuri muudatusi et esiotsa meeste kiirusele vastu saaks.