2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
auto on lõpuks tagasi pärnu koduses garaazis...nimelt veetis ta 2 nädalat viljandis kus härra Albert Särg paigaldas sellele DTA aju juhtmestiku koos kõige muu vajalikuga ja pani ta tööle ka lõpuks...ise saan auto juurde alles reedel ja põlen juba elevusest nagu 15 aastne noorhärra kes esimest korda seda vanainimeste asja proovida saab...
nv jooksul vaja veel külge aretada ATL-i 30L turvapaak ja Nitronist saadud uued regullitavad coiloverid...pühapäeval lähme esimest purtsu tegema audrusse ja aju ning vedrustust timmima/seadistama
tõotab tulla unetu ja aderenaliini täis nädalavahetus
pilte saab siis kui käsi enam ei värise et pilti teha
nv jooksul vaja veel külge aretada ATL-i 30L turvapaak ja Nitronist saadud uued regullitavad coiloverid...pühapäeval lähme esimest purtsu tegema audrusse ja aju ning vedrustust timmima/seadistama
tõotab tulla unetu ja aderenaliini täis nädalavahetus
pilte saab siis kui käsi enam ei värise et pilti teha

- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Need on parem kui top gear, mönus kohe vaadata.Algselt postitas: uzzac
sai siis lõpuks videod juutuubi üles
riia 2008 mai:
http://www.youtube.com/watch?v=oLNmkt-_vY8
http://www.youtube.com/watch?v=CONhOAjZClU
kraba race:
start I
http://www.youtube.com/watch?v=UkHpFAA213k
start II
http://www.youtube.com/watch?v=xeAhAtpl2o0
http://www.youtube.com/watch?v=yziFbdVbtbM
Arrogance diminishes wisdom.
2101 Coupé
Mida tähendab nurgakaalude asetus ?
[Muudetud: 16-4-2009 ruudi]
[Muudetud: 16-4-2009 ruudi]
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
laupäev möödus ehitamise tähe all ja sai hulga pisiasju ära tehtud et järgmine päev rajale saaks minna...kõige suurem tagasilöök oli käigukasti nöök mis viis omakorda pühapäeva hommikuse kkasti vahetuseni (ise poole silmaga vahtisin auto all F1-te)
järgmine päev sai ikkagi rajale aetud end..oma 55 ringi sai maha kütetud millest viimased 20 said täis hooga läbi aetud...tunne on ikkagi ülim võrreldes karpadega...kõik töötab nagu kellavärk ja DTA datalogger ja mapping on midagi nii geniaalset et seda peab ise nägema et uskuda...
uus Nitroni vedrustus on ka nagu teavane kingitus...auto seisab teel nagu valatud ja vedrustus ise on ülimalt täpne ja responsive...reguleerimise nuppude asetus sattus ka nii hästi et autot ei pea maast üles tõstmagi et saaks kõigi nelja amordi dampingut regullida...äärmusest äärmuseni on igal amordil 25 erinevat astet mis teeb regullimise täpsuse ikka vägagi anaalseks
nädala lõpupoole plaan autoga tln tulla et saksa-autos saaks nurgakaaludega ühelepoole ja kui kõik hästi siis isegi TKTK rullidel ära käia juhul kui ajad sobivad ja meid seal vastu võetakse
pilte kahjuks pole kuna ma vana loll ei teinud neid oma mobiiliga vaid digikaga mis loomulikult pärnusse jäi :S
järgmine päev sai ikkagi rajale aetud end..oma 55 ringi sai maha kütetud millest viimased 20 said täis hooga läbi aetud...tunne on ikkagi ülim võrreldes karpadega...kõik töötab nagu kellavärk ja DTA datalogger ja mapping on midagi nii geniaalset et seda peab ise nägema et uskuda...
uus Nitroni vedrustus on ka nagu teavane kingitus...auto seisab teel nagu valatud ja vedrustus ise on ülimalt täpne ja responsive...reguleerimise nuppude asetus sattus ka nii hästi et autot ei pea maast üles tõstmagi et saaks kõigi nelja amordi dampingut regullida...äärmusest äärmuseni on igal amordil 25 erinevat astet mis teeb regullimise täpsuse ikka vägagi anaalseks

nädala lõpupoole plaan autoga tln tulla et saksa-autos saaks nurgakaaludega ühelepoole ja kui kõik hästi siis isegi TKTK rullidel ära käia juhul kui ajad sobivad ja meid seal vastu võetakse

pilte kahjuks pole kuna ma vana loll ei teinud neid oma mobiiliga vaid digikaga mis loomulikult pärnusse jäi :S