Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
niisiis etapp ja eestikad siis läksid põhimõtteliselt edukuse osa pealt täiega pekki...esimene start katkestasin gaasi trossi purunemise tõttu kuid õnneks läbisin 75% võistlusest ja sain viimase koha punktid kirja...teine start 7.dalt kohalt 4.daks ja oma ringi rekord 1:02.7...eestikatel kokkuvõttes siis 6 koht...baltikatel langesin 3.daks...kahe punktiga läks mööda andres hall (eilsest siis eesti meister) ja tagantpoolt on vahe toomas sirgiga 20 punni...30 august on riia etapp kus tuleb tasemel olla et mitte kaotada ka baltikate poodiumi...
sõidust veel niipalju et uus mootor nagu ka aegadest näha on hea ja seni ka töökindel ...eks stendi tuleb ka minna et asi veel viimseni õigesse häälde saada...ennem võistlust sai alla kruditud tagumine stabikas mis osutus nii valeks valikuks kui üldse sai...peale esimest starti sai too alt loobitud ja ringiaeg muutus kohe 1:04 pealt 1:02,7 peale...pidev pusimine kohtade nimel ei lubanud stabiilselt kiireid ringi sõita aga sellest hoolimata mõni ring vabas vees olles sai kiirust näidata ja see andis aimu auto tegelikest võimetest...
eks tuleva nv kui ilm on hea toon ka oma auto audrusse vaatamiseks näppimiseks...sõitma ei usu et mahti on...aga noh kui korraldajad paar ringi lubavad demo mõttes teha siis võib ka
Miks see tagumine stabikas halb oli sul peaks ju lukuga differ olema siis peaks see ju töötama. Mis mootor see sul oli nüüd siis peal kas see 1632 töömahuga ? Kas sa konkurendi ladast ka tead midagi ? Mõtlen seda punast samarat see oli ka ju päris kiire mis mootor tal on ?
mootor jah tuhande kuuesajane....aga stabikas hakkas kurvis sisemist ratast kergemaks tõstma...niiet pidamine läks ära...ilma igatahes parem...peaks ette proovima ka tagasi panna stabikat...äkki läheb veel paremaks...too samara on venelaste toodang...16klapiline ja jookseb pea 9k pöördeid
nonii sai ka kämbil teisi iludusi vaatamas käidud ja oma herilane ka kurjaks aetud...jumal tänatud et sai sõidetud sest selgus et puudu oli kolmas käik aegajalt...põhjuks võib vast lugeda purunenud tagumise otsa simmerit ja eelmise etapi ajal kastist kadunud õli ningi kuivalt sõitmine mingi 10 ringi ...täna siis sammud romulasse uue kasti järgi...eks riiaks (30-31 august) saab jälle sõitma ja võibolla isegi jõuab stendis ära käia...
Auto vedrustus on jäik? Põhimõttelisel oleks ju võimalik selle aparaadiga drifti ka sõita? Ma panin tähele, et vahel võtad mõned kurvid kerges külglibisemises...
driftida olen proovinud aga karbiga rooliga on see suht keeruline..kisub käest ära...ja noh teinekord ikka läheb paljuks/väheks ja tuleb väike külglibisemine...see tagaveolise puhul suht tavaline....kõik selleks et kiirelt edeneda...
näiteks riia rajal vasak kurv kergelt mäkke läheb külglibisemisega sest sealt ei saa muudmoodi kiirelt läbi...
riiast tagasi ja kõik läks pehmelt öeldes PU*SI....selles valguses ma ka tänevaks hooajaks lõpetan..aitab ka...kaunasse minek sept lõpus jääb ära sest loota sellele et seal midagi pekki ei lähe on vähetõenäoline...
nimelt alustuseks kvallis tõmbas hinge täis ja ei käivitunud asi...kusagil 5min jukerdamist sain käima ja minema...nii kui kiirendades 3 käigu sisse lõin avanesid ka taevaluugid ja sai proovida slikkisega vihma riia betooni vahel...suureks üllatuseks stardis 3 koht...ennem starti oodates et kas ikka panna slikke alla või minna vihmade peale selgus et VE amordi telg on pooleks...kiirelt kärmelt sai ära keevitatud...start kõik ilus tore kuni esimese kurvini kui pihku jäi käigukang mis murdus kastist umbes 4 cm kõrguselt...seega loobusin käikude vahetamisest ja otsustasin 4 käigu kasuks...nii ta läks siis...aeg oli sama mis trennis kulunud slikkidega ....teine start sai kang keevitaud ja uue hurraaga peale...kang jäi uuesti pihku mingi 5.dal ringil konkurendist möödasõidul...seekord otsustasin käiguvahetuse kasuks ja üritasin selle väikse jupiga asjad ära ajada...mõni ringi tuli välja isegi aga siis panin sirgel 5.da asemel 3.da...auto suri välja ja seiskus...starterist enam ei käivitunud...hiljem puksiiri slepis proovisin läks tõmmates käima ja töötas kenasti...joppas sellesuhtes vähemalt...
sügisene riia nagu ikka romuralli...meie bemmi klassis lõppesid 2 autot seinas...noorte klassis läks 2 mootorit...baltic open klassis (start oli koos meiega) panid 5 autot tagasirgel esimesel ringil sellise laksu et kogu rada on igast manti täis...sai siis kordusstarti ka harjutada...läti rahvuslikus klassis oli ka kordusstart sest seal lõpetasid ka mingi 3 või 4 autot oma elutee...niiet pilpaid oli kõvasti...
nüüd siis ootame uut hooaega ja teeme kõik vajalikud ettevalmistused selleks et vältida neid totraid vigu mis tänevu ilmnesid...
Jah, sügisel on Riias tõesti nii mõndagi juhtunud.... pole esimene ega jää ka viimaseks korraks...
Kahju et nii läks, Riia rajal korras masinaga oleksid saanud nii mõnelegi mehele tuule alla tehtud.... Nii nagu eelneval aastal, kuid vist mitte sügisel vaid kevadel:D
vahepeal sai salaja kaunases käidud...tulemused head 5 ja 4 koht...kokkuvõttes aga säilis baltikate kolmas koht..niiet see aasta lõppes ikkagi suhteliselt hästi..kaunases oli rajal ka teine lada...nimelt vaz 2104 !!...see liikus väga kiirelt...samas juht ka on segane kohalik rallisõitja..järgmise laupäeva rapla jätan ilma otsustada...et eks paistab..ruumi ühele kollasele kopikale vast ikka leidub kui peaks vaja olema...
Algselt postitas: uzzac
järgmise laupäeva rapla jätan ilma otsustada...et eks paistab..ruumi ühele kollasele kopikale vast ikka leidub kui peaks vaja olema...
Veere ikka kohale kui vähegi mahti saad. Ilm võib ju muutuda paari tunniga. Kahtlustan, et see pill on väga lähedal 50 sek/ring alistamisele Raplas.
täna sai tehtud vast selle aasta viimane sõit ma usun...käisime proovimas vormel renaulti slikke mida 4tk hankisime...pidasid pärnus väga kenasti... 2 X 10 ringi täiega valu ja ei sulanudki alla ära...lisaks oli saugas täna trennipäev...sai proovid estonia vormelit ja e36 klassi bemmi...vormel oli kift...oleks aint 5 käik korralikult sees püsinud...bemm oli igav ja tuim...siuke lödi plönn tundus...
Algselt postitas: uzzac
lisaks oli saugas täna trennipäev...sai proovid estonia vormelit ja e36 klassi bemmi...vormel oli kift...oleks aint 5 käik korralikult sees püsinud...bemm oli igav ja tuim...siuke lödi plönn tundus...
nüüd siis talvekorterisse vaikselt...
Mulle bemari istus, piisavalt kiire ja samas ka piisavalt aeglane, et jõudsin reageerida nendele signaalidele mis meeled vastu võtsid. Mitte et see oleks ära hoidnud minu rajalt väljasõidu...
Vormel oli aga kaugelt liig mulle. Paaris kohas julgesin küll 3. ja 4. käiguga gaasiklahvi põhja pressida aga kõik muu ei kannata üldse kriitikat. Sai sellegi masinaga muru niidetud, vist pannakse järgmine pühapäev "Ruudulipu" saates häbiposti Aga eks meil ole sõidumeisterlikkuses "kerge" tasemeerinevus ka
sai siis tehtud igast imevigureid auto kallal üle pika aja...käisin enne laialilappamist ka väiksel tiirul ümber maja...mõnus oli...pea maas ja väljalase küljest ja taga coil-overid ka...sai proovitud ka 16v pead ruumi mõttes...eks näis...
mootor seest jumala ilus..arvestades et sissesõitu see plokk ei saanud...kohe rajale ja piitsa