K;kere ehitus...
K;kere ehitus...
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
K;kere ehitus...
Küsimus selline;kas tagaratta koopas oleva ava kaudu saab ligi mõlemale poole karbi tugvendusplekki või ei?korrosioonitõrjet tehes jäi mulje,et möga läks ainult salongipoolsesse karpi st:välimine karp jäi õlitamatta.
-
aamfiibinimene
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 108
- Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
- Asukoht: Keila
- Autod: 21011 80
see mulje sul täiesti õige. Tagaratta koopast õli kallates läheb ainult sisemisse karpi ja vaheseina augud valtsi põhjast paar cm kõrgemal. Ise mõtlesin et lahendus peaks olema see et valad näiteks liitri vedelikku pagassist sisemise tiiva ja välimise tiiva vahele (seal tekkiv vahe peaks olema ühenduses karbi välimise kambriga) ja üleliigne võib sisse jääda või lased karbi põhjas olevate drenaazi avade (iluliistu avade) kaudu välja.
Lisan ka illustratiivse pildi

[Muudetud: 10.8.2007 amfiibinimene]
Lisan ka illustratiivse pildi

[Muudetud: 10.8.2007 amfiibinimene]
-
aamfiibinimene
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 108
- Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
- Asukoht: Keila
- Autod: 21011 80
kindlam oleks ikkagi valada terve pudel sinna välimisse karpi (ML ikka odav kraav võrreldes karbi vahetusega) või siis võtta spets spary gun (126 eek) ( või siis tavaline voolik ja lehter) millel ka voolik kaasas (ML tolmu vältimiseks tuleb vooliku otsast pihusti eemaldada), pista rattakoopa august sisse ja siis kohe esimesest vahepleki august välimisse kambrisse ja suristada sinna see pudel sisse. Seejärel paar äkilisemalt kurvi, pidurdust ja kiirendust ja terve karp peaks olema ML`iga kaetud
[Muudetud: 10.8.2007 amfiibinimene]
[Muudetud: 10.8.2007 amfiibinimene]