Millest alustada kui yks tagapidur on tunduvalt nõrgem kui teine.

Millest alustada kui yks tagapidur on tunduvalt nõrgem kui teine.

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
d
Death
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 06 Veebr 2007 13:08
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2001. aasta 21093
Kontakt:

Millest alustada kui yks tagapidur on tunduvalt nõrgem kui teine.

Postitus Postitas Death »

Niisiis, mis tuleks esimeses järjekorras välja vahetada kui 09 tagumiste pidurite pidurdusjõu vahe on 59 protsenti? Isegi tunda on et kui hoo pealt blokki lüüa siis auto veab viltu. Võõib probleem piirduda vaid kulunud klotsidega või tuleb sygavamalt kaevata?
Kandiline on ilus.
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

esialgu vaata klotsid üle - need õnneks odavad. Kui see ei anna muutust siis peab edasi vaatama..

[Muudetud: 9/8/07 doris]
Roolin nii kuis jaksan
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

viga võib olla ka põhja all olevas rõhuregulaatoris. seal on kummagi poole jaoks täiesti eraldi süsteem. Alusta ikkagi trumlite seest - klotsid silindrid. 3a vanusel autol tuleks pidurivedelik ka välja vahetada (kuigi see viga ei põhjusta)

[Muudetud: 9-8-2007 tiit]
d
Death
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 06 Veebr 2007 13:08
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2001. aasta 21093
Kontakt:

Postitus Postitas Death »

tiit, seega kui silindrite/klotside vahetus ei aita siis tuleb selle regulaatori suunas vaadata?
Kandiline on ilus.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: Death
tiit, seega kui silindrite/klotside vahetus ei aita siis tuleb selle regulaatori suunas vaadata?
Ilmselt jah on teine pool kinni jäänud. Uue ostmine ei tohiks ka üle jõu käia, Olaaf alles ostis ehk kommenteerib hinda
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: tiit
viga võib olla ka põhja all olevas rõhuregulaatoris. seal on kummagi poole jaoks täiesti eraldi süsteem. Alusta ikkagi trumlite seest - klotsid silindrid. 3a vanusel autol tuleks pidurivedelik ka välja vahetada (kuigi see viga ei põhjusta)

[Muudetud: 9-8-2007 tiit]
regulaator reguleerib mõlemat poolt korraga.

Tuleks vaadata tagapiduri klotse ja silindreid.(silindrid võivad kinni jäänd olla)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: hautz
Algselt postitas: tiit
viga võib olla ka põhja all olevas rõhuregulaatoris. seal on kummagi poole jaoks täiesti eraldi süsteem. Alusta ikkagi trumlite seest - klotsid silindrid. 3a vanusel autol tuleks pidurivedelik ka välja vahetada (kuigi see viga ei põhjusta)

[Muudetud: 9-8-2007 tiit]
regulaator reguleerib mõlemat poolt korraga.

Tuleks vaadata tagapiduri klotse ja silindreid.(silindrid võivad kinni jäänd olla)
Regulaatori sees on kummagi poole jaoks oma kontuur
http://www.hot.ee/tiitvannas/pidurt%c3%b6%c3%b6.jpg
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

08-l veidi teistmoodi see elu - võimalik on ühe poole täielik ärakukkumine ka :)

kas käsipidur oli enamvähem võrdne?
kui jah siis kindlalt viga mitte klotsides trumlites vaid õlisüsteemis..

uus pidurisilinder Fenox maksis vist 70.- (sobivad 2105 omad :D 2108 omi polegi) rõhuregulaator maksis 197.-
torude avamiseks soovitan spets võtme ka osta - tasub investeeringut.

[Muudetud: 9-8-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
d
Death
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 06 Veebr 2007 13:08
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2001. aasta 21093
Kontakt:

Postitus Postitas Death »

olaaf, kas see käsipiduri võrdsus võiks kah selle prooviylevaatuse paberi pealt välja paista? Või saab seda ise kontrollida? Spets võti võiks mul eelmisest ladast alles olla. Kuigi mehed siinmajas on tõsised põrsad, nii et töövahendite leidmine, mis isiklikult hingetaga pole võib raske olla.
Kandiline on ilus.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

peaks olema seisupiduri effektiivsus :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Pidurite puhul kui mingi probleem on ning trummlite eemaldamisel midagi silmaga ei paista, siis proovi pidurid ära õhutada. Lihtsamad moodused tuleks enne üle kontrollida.
Enda ühel 05'l oli sama moodi - üks tagumine pidur täiesti null. Sai ostetud uued klotsid ja silinder. Hiljem kui õhutama hakkasime, siis selgus, et pidurivedelik ei jõua silindrissegi (piduritoru oli kokku muljutud ühe koha pealt).
Lower your standards and you'll never be disappointed!
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: Death
olaaf, kas see käsipiduri võrdsus võiks kah selle prooviylevaatuse paberi pealt välja paista? Või saab seda ise kontrollida?
Tundub et ega ei paista vist paberilt ja koduste vahenditega teda ka mõõta ei saa :puzzled. Vähemalt sellel paberil ei ole mis mulle antiPilt
d
Death
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 06 Veebr 2007 13:08
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2001. aasta 21093
Kontakt:

Postitus Postitas Death »

hmm. Siis tuleb lihtsalt autol minna lasta ja käsipiduriga ainult pidurdades proovida kas on tunda et yx nõrgem kui teine.
Kandiline on ilus.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kruusa peal tõmbad kässarit - kas mõlemad rattad blokeeruvad :) lihtne viis koduseks testimiseks... järgi peab jääma 2 vagu mis enamvähem ühe pikkusega ja sügavusega..

lihtsam oleks ikkagi kõik ära vahetada alates silindrist lõpetades regulaatoriga klotsid kaasaarvatud - ja vene klotse osta ei tohi kuna need kestavad igavesti ja libisevad trummlis viimast kulutades...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
d
Death
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 06 Veebr 2007 13:08
Asukoht: Tartumaa
Autod: 2001. aasta 21093
Kontakt:

Postitus Postitas Death »

Vaatasin siin seda paberit ja siit nagu nähtub et ka seisupiduril on suhteliselt suur erinevus, kuigi oma 15% väiksem...
Kandiline on ilus.
Vasta