K:LADA SAMARA CABRIO
K:LADA SAMARA CABRIO
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
K:LADA SAMARA CABRIO
Kas eestis on kunagi olnud,nähtud lada samara cabrio?Autol eemaltatud ukseposti tagant katus ja klaasid.Auto ise olnud algupäraselt 2108.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Mina olen ainult Motorexil näinud. 90... millegagi. Siis, kui esimesed pritsungid samaaridele pandi ja neid seal reklaamiti.
Ajaloost on teada nimetused Natasha, Bohemia ja Cabrio. Sellest saab lugeda lehelt http://www.avtomarket.ru/scripts/info/r ... ?model=505
Huvitav on see, et ei leia midagi nende tootmise kohta Venemaal, "originaaltehases". Võib-olla olen ka vilets otsija ja ausalt öelda, suurt ei huvitagi, aga tollest eelnevast artiklist selgub, et vaid välismaal ehitati tavalised plekk-katused lahtikäidavateks ja loomulikult tugevdati ka keresid.
Ka kodulehe artiklis olen neist katuseta samaaridest poole sõnaga maininud: http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?id=42,0,0,1,0,0
Mis kus toimus, sellest saab lugeda näiteks siit: http://zhurnal.lib.ru/k/kostin_k_a/waznedljanas.shtml
Kel huvi, eks uurigu edasi, mul jääb üle vaid natuke suud vesistada kahes asjas.
Esiteks, et elan viletsas kliimas, teiseks, kui elaksingi paremas kliimas, siis ostaksin ehk nii pullipärast sellise isendi:



Nagu piltidelt näha, on tegemist saksas Deutsche Lada poolt ümberehitatud samaariga, millel lisanimeks Fun.
Peaaegu sõitmata masin ja maksab ainult pea 80 000 eeki hetkel.
http://www.mobile.de/SIDoiiCeQqa8IV-7jq ... 1271061427&
Ja veel: see ei ole kabrio, tegemist K.Kostini väitel landoo'ga. Ees kõvakatus, seljatagune lahtine ja taga lihtsalt plate või kast. Oleks seljatagune kinnine, saaks pikapi.
[Muudetud: 4-8-2007 logman]
Ajaloost on teada nimetused Natasha, Bohemia ja Cabrio. Sellest saab lugeda lehelt http://www.avtomarket.ru/scripts/info/r ... ?model=505
Huvitav on see, et ei leia midagi nende tootmise kohta Venemaal, "originaaltehases". Võib-olla olen ka vilets otsija ja ausalt öelda, suurt ei huvitagi, aga tollest eelnevast artiklist selgub, et vaid välismaal ehitati tavalised plekk-katused lahtikäidavateks ja loomulikult tugevdati ka keresid.
Ka kodulehe artiklis olen neist katuseta samaaridest poole sõnaga maininud: http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?id=42,0,0,1,0,0
Mis kus toimus, sellest saab lugeda näiteks siit: http://zhurnal.lib.ru/k/kostin_k_a/waznedljanas.shtml
Kel huvi, eks uurigu edasi, mul jääb üle vaid natuke suud vesistada kahes asjas.
Esiteks, et elan viletsas kliimas, teiseks, kui elaksingi paremas kliimas, siis ostaksin ehk nii pullipärast sellise isendi:
Nagu piltidelt näha, on tegemist saksas Deutsche Lada poolt ümberehitatud samaariga, millel lisanimeks Fun.
Peaaegu sõitmata masin ja maksab ainult pea 80 000 eeki hetkel.
http://www.mobile.de/SIDoiiCeQqa8IV-7jq ... 1271061427&
Ja veel: see ei ole kabrio, tegemist K.Kostini väitel landoo'ga. Ees kõvakatus, seljatagune lahtine ja taga lihtsalt plate või kast. Oleks seljatagune kinnine, saaks pikapi.
[Muudetud: 4-8-2007 logman]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
http://www.ark.ee/atp/?id=199
Tallinn (Mäepealse tn.), Maardu, Võru, Jõgeva ja Kärdla.
Krt., kõik uuri sinu eest välja...
Läheb hirmsaks kabrio ostuks vä?
[Muudetud: 4-8-2007 logman]
Tallinn (Mäepealse tn.), Maardu, Võru, Jõgeva ja Kärdla.
Krt., kõik uuri sinu eest välja...

Läheb hirmsaks kabrio ostuks vä?
[Muudetud: 4-8-2007 logman]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Selle tüübikinnitusega on kah nagu on... Nagu paljude asjadega siinsinatses europersselakkumise riigis (vabandan väljendi pärast, aga mõte jääb samaks).
Copy-paste ARK-i http://www.ark.ee/atp/index.php?id=34392 lehelt:
Riiklik tüübikinnitus
Riiklikule tüübikinnitusele tuleb esitada:
1. kõik Eestis valmistatud sõidukid, mida soovitakse kanda liiklusregistrisse;
2. alates 1. jaanuarist 1998.a esmakordselt kasutusele võetud Eestisse sissetoodud sõidukid, mida soovitaks kanda liiklusregistrisse, ja trollibussid;
3. sõidukid pärast tema komplektsuse astme muutmist, olenemata sellest, kas järgmine kopmlektsuse aste on vahe- või lõppaste;
4. alates 1. jaanuarist 1998.a esmakordselt kasutusele võetud sõidukeid pärast nende ümberehitamist.
Ja veel üks huvitav leht suurema segaduse tekitamiseks ja asjade "vabaks" tõlgendamiseks: http://www.ark.ee/atp/index.php?id=314

Ja kui tutkida tähelepanelikult sellega siin: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=990526 ,siis aeg-ajalt tekib mulje, et kui auto on toodud suurest ja vägevast euroliidust, siis nagu pole tüübikinnituse juttu vaja enam ajama hakatagi.
Ühesõnaga - on, mida lugeda, enne ARK-ist nõuküsimist.
[Muudetud: 4-8-2007 logman]
Copy-paste ARK-i http://www.ark.ee/atp/index.php?id=34392 lehelt:
Riiklik tüübikinnitus
Riiklikule tüübikinnitusele tuleb esitada:
1. kõik Eestis valmistatud sõidukid, mida soovitakse kanda liiklusregistrisse;
2. alates 1. jaanuarist 1998.a esmakordselt kasutusele võetud Eestisse sissetoodud sõidukid, mida soovitaks kanda liiklusregistrisse, ja trollibussid;
3. sõidukid pärast tema komplektsuse astme muutmist, olenemata sellest, kas järgmine kopmlektsuse aste on vahe- või lõppaste;
4. alates 1. jaanuarist 1998.a esmakordselt kasutusele võetud sõidukeid pärast nende ümberehitamist.
Ja veel üks huvitav leht suurema segaduse tekitamiseks ja asjade "vabaks" tõlgendamiseks: http://www.ark.ee/atp/index.php?id=314

Ja kui tutkida tähelepanelikult sellega siin: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=990526 ,siis aeg-ajalt tekib mulje, et kui auto on toodud suurest ja vägevast euroliidust, siis nagu pole tüübikinnituse juttu vaja enam ajama hakatagi.
Ühesõnaga - on, mida lugeda, enne ARK-ist nõuküsimist.
[Muudetud: 4-8-2007 logman]
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Mina mäletan Samara kabriot ka Kadaka salongist, kuid seda ajast, kui siia jõudsid uuenenud Nivad (uue tagaosaga ja 1,7 mootoriga). Seega aastaks pidi olema vähemalt 1993.
Kuni 1997. aasta lõpuni toodetud autode arvele saamine on lihtne - tuled ja muud vidinad peavad olema "E" märgistusega, mis Euroopas juba kord registreeritud Ladadel on kindlasti. Seega 1997 ja varasema aasta Ladade arvele saamine ei tohiks probleem olla.
Samas mõnes teises EL riigis juba registreeritud auto regitreerimine Eestis ei pruugi olla võimalik. Näiteks raskusi võib olla Leeduga, kus tagaveolised Ladad olid müügil kuni EL astumiseni. Eestisse tagaveolise Lada arvele saamine, mis on uuem kui 1997. aasta 31. detsember unustage ära. Samara, Niva ja 110, mis on uuemad, kui see kuupäev ei tohiks probleemi põhjustada.
Kuni 1997. aasta lõpuni toodetud autode arvele saamine on lihtne - tuled ja muud vidinad peavad olema "E" märgistusega, mis Euroopas juba kord registreeritud Ladadel on kindlasti. Seega 1997 ja varasema aasta Ladade arvele saamine ei tohiks probleem olla.
Samas mõnes teises EL riigis juba registreeritud auto regitreerimine Eestis ei pruugi olla võimalik. Näiteks raskusi võib olla Leeduga, kus tagaveolised Ladad olid müügil kuni EL astumiseni. Eestisse tagaveolise Lada arvele saamine, mis on uuem kui 1997. aasta 31. detsember unustage ära. Samara, Niva ja 110, mis on uuemad, kui see kuupäev ei tohiks probleemi põhjustada.