Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Nüüdseks asi niikaugel, et armatuur on riidega kaetud, kõik silladetailid uued ostetud, kõik vajaminevad kohad geevitatud. Vaja veel amordid osta ja ka tagasilla vardad tugevdada.
amordi ülemised kinnitused on veel tugevdamatta. Esimene on selge kuid tagumisest ei saa sotti:kuri. vaatasin forumis ringi isegi leidsin sellekohta pildid kui aru nendest ei saa.
Nii nüüdseks käib auto komplekteerimine kuid tekkis üks küsimus, ma ostsin ette uued vedrud ning nüüd ei tea kas lõigata lühemaks või mitte amortideks bilsteini b6-ed. Teadjamad mehed võiks aidata.
no kruusa peal ju hea kui vähe kõrgem on - hüppest maandudes et löö amorte põhja kinni..
ideaalis on auto esi ja tagaosa vähemalt samal kõrgusel või tagaosa veidi madalam
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
nüüdseks auto niikaugel et ootab värvimist. Probleem selles et värviruum kus suvel värvisin on kinni ja teist sooja ruumi pole leidnud kui keegi teab kus saaks värvida võiks teada anda. Alla said uued amordid ja vedrud ja lisaks kõik silla ja piduri detailid. Esimesed õõtsakinnitused ettepoole tõstetud. Aga pildid räägivad ise.
tekkis üks küsimus seoses mootori ehitusega. Kas tasuks ka vene kolve kaaluda või tasuks kohe mahle kolvid osta. Sest Mahle kolvid on ju komplektis rõngad ja sõrmed ka.