keti tald
keti tald
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Pilt siin:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 58&page=18
Kui hästi küsida, siis saab rohkem infot ehk ss127'lt. Soome või inglise keel kasuks ja vbl. on tal ka kuskil päris joonis/mõõdud/selgitused olemas.
[Muudetud: 2-8-2007 logman]
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 58&page=18
Kui hästi küsida, siis saab rohkem infot ehk ss127'lt. Soome või inglise keel kasuks ja vbl. on tal ka kuskil päris joonis/mõõdud/selgitused olemas.
[Muudetud: 2-8-2007 logman]
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1926
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Selleks et kett käiks ringi kergemalt, vanade rallisõitjate sõnul see vidin annab 2-3 hobust juurde, umbes sama palju kui Nike kleeps tagaaknalAlgselt postitas: zigulimasuurik
kronstein vaja valmis teha.ratas otsa poldiga ja kõik.Aga milleks?
[Muudetud: 2-8-2007 zigulimasuurik]

[Muudetud: 2/8/2007 viaccess]
Jupid Venemaalt!
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Masuurik, mina ei saanud küll nüüd aru, mida Sa oma muhuga öelda tahtsid...
Estonia vormelitel (Estonia 21) kasutati selliseid ketipinguteid laialdaselt...
Eesmärk on selles, et kuna pingutustald avaldab kõrgel pöördel üsna arvestatavat friktsioonilist effekti, siis vabama pöörlemise eesmärgil need ka tehti, sest ringrajal on 90% ajast pööre üle 5000 pöörde...
Õlitussüsteemi koha pealt ei oska täpselt öelda, aga tõenäoliselt ketiga kaasaveetav õli paiskub ka hammasratta vahele ja pildil oleva renni kaudu toimub siis nö. tagasivool hammasratta vahelt...
Üks pluss on veel, et keti liikumine muutub vaiksemaks...
Estonia vormelitel (Estonia 21) kasutati selliseid ketipinguteid laialdaselt...
Eesmärk on selles, et kuna pingutustald avaldab kõrgel pöördel üsna arvestatavat friktsioonilist effekti, siis vabama pöörlemise eesmärgil need ka tehti, sest ringrajal on 90% ajast pööre üle 5000 pöörde...
Õlitussüsteemi koha pealt ei oska täpselt öelda, aga tõenäoliselt ketiga kaasaveetav õli paiskub ka hammasratta vahele ja pildil oleva renni kaudu toimub siis nö. tagasivool hammasratta vahelt...
Üks pluss on veel, et keti liikumine muutub vaiksemaks...
ss127 sõnul maksis see vidin kenakese 60euri ehk nati üle 900 eegu. Kaasa tuli aga veel automaatne ketipinguti, millest pilti pole. Mõlemad on tehtud Soomes.
[Muudetud: 2.8.07 GTA]
[Muudetud: 2.8.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Mis firma neid pakub 60EUR'i eest? See hulka odavam, kui hiljuti siin foorumis mulle pakutu.Algselt postitas: GTA
ss127 sõnul maksis see vidin kenakese 60euri ehk nati üle 900 eegu. Kaasa tuli aga veel automaatne ketipinguti, millest pilti pole. Mõlemad on tehtud Soomes.
[Muudetud: 24-8-2008 Moss]
[Muudetud: 25-8-2008 Moss]
- ifff
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 13 Dets 2007 22:57
- Asukoht: raplamaa
- Autod: 21061(kanada),3x2102 ja 21011
ketti tald
niisiis ehitasin enda siksile ka laagri pial ketti talla,kasutasin selleks siksi väntvõlli hammasrattast ja taga otsas olevat laagrit.olen sellega sõitnud 2000km siia maani pole laiali lennand ega vist lenda pilte kahjuks pole,aga kui mootori maha võttan siis ka tulevad pildid