K:1600-se mootori kohta
K:1600-se mootori kohta
K:1600-se mootori kohta
sihuke küsimus et kui suured kolvid sellesse mootorisse annab panna auto oli aastast 86
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Mis sellest 1,7 plokkist välja pigistada annab(kui suured kolvid) ja mis maksab ning kas sellele sobib ka 1,6 peaAlgselt postitas: Ardi Soovik
Kasutatud kolbe koos kepsudega võin pakkuda(1000kr/kompl).Sest Niva 82mm kolvid asuvad ujuvalt kepsudel.
Samas pakkuda ka 1,7 mootori plokki või ka tervet mootorit.
Samara kepsud on lühemad, ca 14-15mm. Kolvisõrme mõõdud on ikkagi samad, nii et Samara kolvi 2101 kepsu otsa saab küll. 82 mõõt oli ju enne juba levinud kui 21213 nivad ja 1700i ladad tulid (~'95)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
samaral pole ujuv sõrm ning on 82 kolb täiesti olemas..
isiklikult arvan, et see on mõtetu - saavutatud lisavõimsus ei kaalu kulutusi üles.. õhukese silindriseinaga mootor võib kesta 100000 samas võib ta esimeses kurvis saba välja visata..
ise soovitaks sul 1600 teha lihtsalt korda + kepsud hoolega kaalu ja kergemaks, kolvid kergemaks ning plokist 2,5mm maha võtta.. korralik kaan ja nukk juurde panna veel saab sadakond hobust kätte ilusti ilma, et hääle järgi veel kuulda väga oleks..
mis differ ja käigukast sul on?
4.44 ja 01 või 05 kast oleks kõige mõtekam kruusale et 14" kruusakaid ringi ajada..
alumise õõtsa tood veidi ettepoole ning ette volga taha 02 vedrud.
amordikinnitused tugevdad, kõik mittevajaliku kraabid auto pealt maha (kaasaarvatud koobastes ja mujal olev pigi).
loomulikult on vastavalt reeglitele osad minutoodud ettepanekuid keelatud !
[Muudetud: 30-7-2007 olaaf]
isiklikult arvan, et see on mõtetu - saavutatud lisavõimsus ei kaalu kulutusi üles.. õhukese silindriseinaga mootor võib kesta 100000 samas võib ta esimeses kurvis saba välja visata..
ise soovitaks sul 1600 teha lihtsalt korda + kepsud hoolega kaalu ja kergemaks, kolvid kergemaks ning plokist 2,5mm maha võtta.. korralik kaan ja nukk juurde panna veel saab sadakond hobust kätte ilusti ilma, et hääle järgi veel kuulda väga oleks..
mis differ ja käigukast sul on?
4.44 ja 01 või 05 kast oleks kõige mõtekam kruusale et 14" kruusakaid ringi ajada..
alumise õõtsa tood veidi ettepoole ning ette volga taha 02 vedrud.
amordikinnitused tugevdad, kõik mittevajaliku kraabid auto pealt maha (kaasaarvatud koobastes ja mujal olev pigi).
loomulikult on vastavalt reeglitele osad minutoodud ettepanekuid keelatud !
[Muudetud: 30-7-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
79,0; ;79,4 79,7; 80,0 <1600se remontmõõdud, viimase remondiga saab algsele lisaks 40cc
Edasi tuleb juba 82 mõõt, midagi vahepealset tõesti pole.
Kui on huvi uurida löö Mahle kataloog netis lahti ja hakka mõõtude järgi uurima, ehk leiadki midagi.
Edasi tuleb juba 82 mõõt, midagi vahepealset tõesti pole.
Kui on huvi uurida löö Mahle kataloog netis lahti ja hakka mõõtude järgi uurima, ehk leiadki midagi.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
mMägraonu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 25 Juul 2007 16:58
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: VAZ 2107 export
selline variant on ka veel olemas et kui võtad kaane maha ja siis piilud sinna jahutus särki ja kui sa sealt näpuga katsudes tunned et kambri sein on randiga siis 79,7-st ülespoole unusta ära kuna see mootor ei kesta sul aga kui on õnneks läinud ja see on vana hea muldvalu plok ehk siis sileda kambri seinaga
njah ... võid ka 82 proovida 
[Muudetud: 31-7-2007 Mägraonu]


[Muudetud: 31-7-2007 Mägraonu]