Mis on Anti Lag ?
Mis on Anti Lag ?
-
rRoughneck
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 85
- Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
- Asukoht: Karinu
- Autod: Lada 08
Mis on Anti Lag ?
Kas see annab autole peale paukumise midagi juurde ka, või on see lihtsalt efekti pärast ?
Kuidas seda Eestikeeles nimetatakse ?
video: http://youtube.com/watch?v=puGCda4ThvU& ... ed&search=
[Muudetud: 27-7-2007 Roughneck]
Kuidas seda Eestikeeles nimetatakse ?
video: http://youtube.com/watch?v=puGCda4ThvU& ... ed&search=
[Muudetud: 27-7-2007 Roughneck]
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Juurde annab kindlasti, selline süsteem ju ka WRC masinatel. Point oli vist selles, et käiguvahetusel keerati süütenurka hilisemaks (võ varasemaks?) niiet põlemine jätkus väljalaskes. Tänu suurele väljalaske gaaside hulgale, on turbo "pöördes" ka väikeste mootori pöörete korral. Ja kui pärast käiguvahetust lüüakse uuesti kets põhja, annab turbo kohe vajalikku rõhku. Ehk peaks siis ära kaduma nn. turbo viivitus. Sain ma nüüd pihta? Las teadjamad kommentaarivad ka
m'kay
Otsing on alati abiks 
http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html
ehk siis turboga mootoril, tõstes jala pedaalilt, keerab aju süüte väga palju hilisemaks.
Küttesegu, mis väljalaske kollektorisse jõuab, plahvatab ja hoiab turbot töös. Kõik see aitab turbol "auku" vältida.
Kult @ pani omaarust tarka

http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html
ehk siis turboga mootoril, tõstes jala pedaalilt, keerab aju süüte väga palju hilisemaks.
Küttesegu, mis väljalaske kollektorisse jõuab, plahvatab ja hoiab turbot töös. Kõik see aitab turbol "auku" vältida.
Kult @ pani omaarust tarka

Et siis võttes eelmised postitused kokku: anti lag tähendab seda kui käiguvahetuse ajal keeratakse segu rikkaks ja süüde hiliseks(enamasti ainult süüde hiliseks) videol nägite te launch controlli, launch control on selline nähtus kus suure turbiini puhul üritatakse saada enne starti võimalikult kõrget rõhku sl kollektorisse. Teadupärast saavutab turbomootor mõistlikke jõunumbreid alles rõhualas ja suure turbiini puhul jääb rõhuta start kesiseks ja aeglaseks. Loodan et inimesed saavad sellest definitsioonist aru, ja kui ei saa siis tasub natuke veel ülelaadimise kohta raamatust lugeda.