Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Sai soetatud ka üks kopikas 06 kõrvale minule juhtus siis tumesinine ja aastast 1972 ehkki sellest autost pole alles muud kui ainult pass vist sest 1989 on tal tehtud kerevahetus ja nüüd on tal 013 kere kui ma ei eksi peale on pandud 05 mootor koos elekrtoonilise karpaga lisaks on veel signa peale pandud.
Üldiselt on auto heas seisus kuid esisild oli vist väga soolast teed sõitnud ilma värvita ja seal on puhas rooste niihull et esisilla detailidelt tuleb näpuga lükates hea mitu milli roostet maha.
lisan ka pildikese algseisust
koheselt sai hakatud ka esisillaga tegutsema nüüdseks on sild laiali ja osad mis vanad jäävad traadiga läikima löödud roostesurm (buvanol) peale kantud ja peale reageerimist uuesti läikima ja siis värvselga pandud vahetusse lähevad roolivaraotsad õõtsad nii ülemised kui alumised koos puksidega ja sarniirid
Mul null neljal sarnane asi peal, eelmine omanik ütles et see on sissepritse.Ma ei tahaks seda uskuda. Valge 06, kas sul on ka vastakul pool piduri peasilindri all selline suur tünn, mis on voolikute kaudu karpa küljes? Juhin ka tähelepanu väljalaskele, mis ka päris tavaline pole. Vähemalt mul on "püksid" ühe jämeda toruga (seal küljes veel mingi andur) ja all on katalüsaator.
[Muudetud: 25-7-2007 ToM] Tünn on selline, arvan et mingi tagasi vool?
Solexi karbuss tundub olema, Samarate peavalu:D
Sellega hakkad ka spordika rajal kiiremaid tegema?! Parem ära ikka hakka;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Algselt postitas: ToM
Mul null neljal sarnane asi peal, eelmine omanik ütles et see on sissepritse.Ma ei tahaks seda uskuda. Valge 06, kas sul on ka vastakul pool piduri peasilindri all selline suur tünn, mis on voolikute kaudu karpa küljes? Juhin ka tähelepanu väljalaskele, mis ka päris tavaline pole. Vähemalt mul on "püksid" ühe jämeda toruga (seal küljes veel mingi andur) ja all on katalüsaator.
[Muudetud: 25-7-2007 ToM] Tünn on selline, arvan et mingi tagasi vool?
Algselt postitas: ToM
Mul null neljal sarnane asi peal, eelmine omanik ütles et see on sissepritse.Ma ei tahaks seda uskuda. Valge 06, kas sul on ka vastakul pool piduri peasilindri all selline suur tünn, mis on voolikute kaudu karpa küljes? Juhin ka tähelepanu väljalaskele, mis ka päris tavaline pole. Vähemalt mul on "püksid" ühe jämeda toruga (seal küljes veel mingi andur) ja all on katalüsaator.
[Muudetud: 25-7-2007 ToM] Tünn on selline, arvan et mingi tagasi vool?
[Muudetud: 25-7-2007 ToM]
see pütt on tagasivool
minuomal seda suurt pütti seal ei ole. aga need torud peaks vist karpasoojenduseks olema sest sealt jookseb tosool läbi
niipalju kui ise olen uurinud siis peaks see jah soleks olema aga kas sel midagi paremat ka on sellist pole sotti saanud ja väljalase on ka jah üks jäme toru (45vist)läheb kohe peale kollet ja see andur kui ma ei eksi on lambda
Algselt postitas: GTA
Solexi karbuss tundub olema, Samarate peavalu:D
Sellega hakkad ka spordika rajal kiiremaid tegema?! Parem ära ikka hakka;)
probleem on selles et rallitada tahaks aga 06 ei tahaks sinna kohe kindlasti panna see liiga kalliks saanud:D aga sellega oli muidu plaan küll rajale minna aga eks näis sest ega mul kahe tänavaliikuriga ka midagi teha ei ole
Nüüd siis uut juttu nokitsemistest
Esisild on nüüdseks siis täiesti uues kuues ja töötab päris hästi ilmselt annavad seal lisa ka mingi Nissan maasturi amordid oma osa.
Siis garburaator on saanud uuenduse selleväljavahetamise näol peal on siis nüüd 05 1500cc mootori karpa.
tänaseks on saanud vahetada ka taga tiffer juba kaks korda ja viimasel korral läks alla keevis blokk. Sellega seoses ei tähendanud eriti et oleks otse jooksma hakanud. Kuid edasine jutt sellest tulevikus sest pole saanud proovida täna sai alles alla.
Ja tulevikus on plaanis muretseda taha UAZ amordid kui kellegil pakkuda siis u2u.
Pilte kahjuks pole panna
Ja seoses blokiga tänud Hulkurile
Mainimata jäi veel et seoses rajal sõitmisega on masin saanud ka uue jooksu jalapaare valikuks Nokian Nordman 2 155\80R13