tigedam mootor teha
tigedam mootor teha
tigedam mootor teha
plaanis siis 1600 tiba kurjemaks teha. aga mõistus otsas lihvimise koha pealt. algul plaanisin kaanest 1,5mm maha võtta, aga selgus et kaanel on tugevtusribid sees ja see peaks kannatama suuremat lihvi. aga tekkis ka mõte et võiks maha võtta kaane pealt 1m ja ploki pealt teise millimeetri:lol
mootorisse läheks klapisüvenditega kolvid mõõduga 79,7;)
aga kui nüüd kokku võtta siis 2mm kas klapid ja kolvid omavahel kokku ei saa. selle väljanuputamisega ongi mul nüüd probleem. äkki saaksid targemad mehed vähe aidata:lol
mootorisse läheks klapisüvenditega kolvid mõõduga 79,7;)
aga kui nüüd kokku võtta siis 2mm kas klapid ja kolvid omavahel kokku ei saa. selle väljanuputamisega ongi mul nüüd probleem. äkki saaksid targemad mehed vähe aidata:lol
No vaevalt et saavad. Kui on 05 kolvid siis ei juhtu küll midagi.
2mm pole üldse mingi ekstreem veel kah.
2mm pole üldse mingi ekstreem veel kah.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Peast ei oska Sulle öelda kui palju jääb kolb Ü.S.S.-s plokipinnast madalamale, kuid siit http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650 ja siit http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=6157 saad kindlasti mingit abi...
Vähemalt literatuurset...
Aga hakka mõõtma - kolb ploki pinnast...süvendite sügavus jne...
Ja siis arvutad välja...kindlasti mõõda ära ka nukkvõlli tõus...
Vähemalt literatuurset...
Aga hakka mõõtma - kolb ploki pinnast...süvendite sügavus jne...
Ja siis arvutad välja...kindlasti mõõda ära ka nukkvõlli tõus...
