2105, dasf, 1982
2105, dasf, 1982
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Mitte mingit vahet pole mis materjalist on manomeetri korpus tehtud. Ja mis krdipärast peaks vedeliku ühtlase rõhu mõõtmiseks manomeetril vedeliktäidis olema? See ikka pneumoseadmete jaoks ette nähtud.Algselt postitas: PuZuP
Hydroscand toob lihtsalt maale selliseid...
Paranda mind, kui ma pildi pealt valesti olen aru saanud, aga kui see on plastmasskorpusega odav rõhunäidik, siis ca 2 - 3 kuu pärast on see omadega õhtal...ja näitab aiateibaid...
Lihtsam on investeerida 500 krooni rohkem, ning osta metallkorpuse ja vedeliktäidisega näidik...saad põhimõtteliselt igikestva asja, kui just seda a'la kuvaldaga toksima ei plaani hakata...
Sellise koha peale sobib mistahes manomeeter väga hästi. Vibratsioonitaluvusega ei ole vedelike puhul olulist seost, vibratsioon tekib ikkagi reeglina ntx kolbkompressori töötamisel. Tavaline rootorbensiinipump toodab üsna ühtlast rõhku ja vedelik (bensiin siis) ühtlustab rõhku veelgi. Siiamaani ei ole millegipärast keegi tulnud mõttele, et ntx spidomeetrit peaks vibratsiooni tõttu glütseriinilahusesse uputama hakkama.Algselt postitas: lowrider
Sest vedeliktäidisega manomeeter talub paremini vibratsiooni ja põrutusi kui tavaline vedeliktäidiseta manomeeter.

[Muudetud: 26-6-2007 Laada]
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Aga Sa, Laada, proovi ära kõigepealt see kelluke ja siis räägime edasi...
Ja teiseks vibreeribki näiteks spidomeeter kordades rohkem kui mootor...eksju...
Üritasin lihtsalt head nõu anda enda kogemuste baasil, et lihtsalt on sita kvaliteediga kelluke lõppkokkuvõttes, aga kui osadel härradel on vaja ikka õigust taga hakata nõudma, siis nõudku aga...lõppude lõpuks ei ole see ka minu rahakott, mis vatti saab
Ja teiseks vibreeribki näiteks spidomeeter kordades rohkem kui mootor...eksju...
Üritasin lihtsalt head nõu anda enda kogemuste baasil, et lihtsalt on sita kvaliteediga kelluke lõppkokkuvõttes, aga kui osadel härradel on vaja ikka õigust taga hakata nõudma, siis nõudku aga...lõppude lõpuks ei ole see ka minu rahakott, mis vatti saab

- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Nende bumperite ja spoilerite koha pealt nii palju, et sigullile minu meelest ei sobi seda tagumist suurt bumperit üldse panna. Tagarattast tahapoole pagassi lõpuni on nii pikk maa ja jääb kuidagi väga kohmakas see asi seal.
Vahepeal mõtlesin, et äkki sobiks nii, et küljelaiendid ja tahapoole rattaid sama kõrge rant sinna alla äärde panna (n.ö stangelisa, ainult, et mitte stange vaid tagapõlle külge kuna stange sul niikuinii eemaldatud)
Lihtsalt üks mõttevälgatus minu poolt
Aga auto on ilus, vaieldamatult üks parimatest siin riigis;)
Vahepeal mõtlesin, et äkki sobiks nii, et küljelaiendid ja tahapoole rattaid sama kõrge rant sinna alla äärde panna (n.ö stangelisa, ainult, et mitte stange vaid tagapõlle külge kuna stange sul niikuinii eemaldatud)
Lihtsalt üks mõttevälgatus minu poolt

Aga auto on ilus, vaieldamatult üks parimatest siin riigis;)
-
mmadgreyrat
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 38
- Liitunud: 03 Dets 2004 15:31
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf 3 GTi
- Kontakt: