Arvi100 poolt näidatud näidikuteemat pole tegelikult raske järgi teha. eeltatavalt on seal klaas ära vahetatud üleni läbipaistva vastu millele peale pandud kleeps millel augud sees kust paistavad seierid ja asjad ning siis natukene valgustusega jamatud.
Kas kellegil on võimalus öelda 2101/21011, 2103/2106 ja 2105/2104/2107 näidikute taustade mõõdud, st nende mustade plaatide mõõdud servast servani. saaksin siis need taustad õigesse mõõtu panna arvutis, sest koguaeg küsitakse et kas need või need on õiges mõõdus ka. mhh mõõdud pane U2U peale
Sa, Ets, areta oma pritse kõigepealt valmis...siis räägime muudest asjadest edasi...
Ja jätke ometi üskord see mõõtude pärast vingumine...krt noored, tugevad inimesed; käed-jalad terved küljes...
Võtke oma taustad lahti ja mõõtke ära...see ei ole ju ometi nii keeruline...
Hakkab tunduma, et peab teema reeglitele veel mõne punkti lisama...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Tõmbad paneeli koos näidikutega eemale...ennem keera lahti ka spidomeetri tross - spidomeetri tagant...
Ühendad 5 pistikut lahti ja on paneel käes...
Näidikud ise kinni klamibrtega, mida hoiavad kinni keeratavad "mutrid"...
Lähemal uurimisel saad ise ka aru, kuidas pnöidikud paneelist kätte saada
[Muudetud: 12-1-2007 PuZuP]
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Algselt postitas: PuZuP
Tõmbad paneeli koos näidikutega eemale...ennem keera lahti ka spidomeetri tross - spidomeetri tagant...
Ühendad 5 pistikut lahti ja on paneel käes...
Näidikud ise kinni klamibrtega, mida hoiavad kinni keeratavad "mutrid"...
Lähemal uurimisel saad ise ka aru, kuidas pnöidikud paneelist kätte saada
[Muudetud: 12-1-2007 PuZuP]
Aga 03-mel pole ju nagu kuskil näha, et üks paneel kust saaks välja tõmmata.Seal ju need kellad kõik eraldi ja siis veel see puiduimitatsioon peal.Ei oska nagu kuskilt tõmmata.
Terve see kellade plokk ,millel puitimitatsioon peale kleebitud ,käibki ühes tükis välja.
Ainult ma ei mäleta ,millise serva küljes (alumine või ülemine) olid plekist "konksud". Eks targemad täpsustagu.
Kui alustad vale serva väljatirimisega ,siis võid plastikust "konksud" lihtsalt ära murda ja asi peetis ongi.
Alumist serva peaks saama ka altpoolt kompida.
No jumal küll...siin on mingi siidinäppude klubi või ?
Võtke kätte ja uurige ise ka midagi...
Asi on väga lihtne...pane näpud armatuuri alt läbi ja lükka sõrmedega paneeli väljapoole...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
plekist klambrid on alumises servas. käpud tuleb ülemisele servale vahele saada (see värk paindub seal küll piisavalt) ja ülemine ots välja tirida ja siis alumine ots kergitades välja tõsta. aga selleks et need plastikust klambrite kinnitused ära murda peab küll täielik keenjus olema
Seal kus on tulede lülitid, eemaldad lülitid ja sealt läliti august saad ühe klambri näpuga lükates lahti ja sealt väiksemate näidikute poolt tuleb paneel eemale.
ei nõnda se küll ei käi:D. selle ploki pead alla vajutama, vajutad näiteks ühe käega spidoka ülemise serva peale ja teisega õli näidiku peale. seal plokil on üleval sellised nagad mis pääsevad armatuuri serva tagant ära kui ploki alla vajutad. tegin väikese joonise ka kiiresti:
tegelt endal oli selline plaan et lõikan õhukesest pleksklaasist või ükskõik mis õhukesest läbipaistvast plastist õige suurusega ringid vana metallikohta...tellin läbipaistvalkilel kleepsud kuhu jäävad aint numbrid(nii et kile tuleb maha) värvin valge sprayga mitukorda üle võtan numbrid ja kirjad maha valgus taha mingi pleksklaasist seier ka mis valgust kannaks ja ledid taha...siis põleks aint numbrid kirjad ja seierid...päris kõva oleks tegelt ju...aga ma ei tea kas ma sellega hakkama saaks...