Muudetud kelladepõhjad!

Muudetud kelladepõhjad!

Kust saab mis-iganes-asja? Kes teeb mis-iganes-tööd?
s
stann
Suletud kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Muudetud kelladepõhjad!

Postitus Postitas stann »

leidsin siit foorumist ühe adre kus see pilt oli ja tegin nats ümber..

http://www.zone.ee/tuuning/

Kehtestan teemas reeglid:
  • Piltide suurus on maksimaalselt 800x600 pikslit
  • Siin teemas käib ainult asjakohane jutt
  • Siin teemas ei käida vingumas a'la ''kust ma saan ja kes mulle saadaks''
  • Siin teemas ei kõvatata teemadel a'la ''ilgelt lahedad taustad mees ja/või mul sõber ka tegi ja ilgelt kõva -> +5 heppa noh''....
  • Kui keegi soovib kellegi tehtud tööd enda käe järgi ringi muuta või kasutada, on elementaarne viisakus, et seda ka küsitakse...enda südametunnistuse asi...
  • Teema korrashoiu eest hoolitseb foorumi meeskond

P


[Muudetud: 31/3/2010 zajetz]
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

lahtikoukimine suht kerge - lykkad kruvika vahele ja niimoodi vaikselt susid yhelpoolt aare lahti ja siis tommad selle ronga pealt ara...nati jamam on neid kokkyu saada, et nad ka koos pysiksid...naised saunas raakisid, et mingi atribuut, millega kompotipurkide kaasi taastatakse, et sellega olevat tehtud neid jalle tagasi algolekusse:D...ex proovid ise...hulleim neist on kell, sest sellel sunnikul on metallist korpus ja kuna plastmass veel paindub mingil määral, siis seda ei painuta ka peale astudes eriti:lol
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Ega seal ju midagi üle jõu käivat pole. Ise võtsin peene otsaga näpitsad ja tõmbasin välja. Kinni on ta sunnik küll kõvasti jah. Aga tagasipanekul vaata, et õigesse kohta satuks: tahhokal on juba kuskil sees mingi stopppunkt, millest allapoole ta enam ei ''kuku''. Spido puhul asi veidi raskem, sest seal on see stopppunkt määratud pisikese plastmassist pulgaga, nii et spidomeetrit mitte valetama panna, tuleb seal natuke ikka katsetada - põhjusmõtteliselt topid seieri otsa ja spido tagasi armatuuri, otsid mingi masina, millel spido veel suht täpselt näitab ja siis sõidate viiekümnega (see nagu suht oluline kiirus:P), ning pärast võrdlete spido näite ja sellest tulenevalt krutid spido. Muidugi võid ka kuskil teeninduses lasta stendi peal seda paika lasta, kuid usu mind, see kiiruste võrdlemine tuleb ainult ''natukene'' odavamalt:lol:lol:lol
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Noh see suuruse asi on selline suhteline asi, sest osad isikud väidavad, et mõõda nende plaatide diameeter ja aja corelis samasse mõõtu ka failid...ainuke mure on, et need plaadid ei ole just eriti ringikujulised....samas võid ju ka kukkuda printida katseeksitus meetodil ja võrrelda originaalplaati ja prinditud paberil olevat kujundit, kuni nende mõõtmed ühtivad...ehk on siin mõni targem inimene, kes oskab öelda midagi asjalikumat nende progede kasutamise kohta...:D
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

Tegin ka siis mõned taustad ümber :) kavatsen endale need panna :cool:

Pilt

Pilt

Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
c
connec
Suletud kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas connec »

Esialgne postitaja olaaf
nival 03-06 kellad ju..
ainult see plastmass kobakas on teine :D
asi käib nii, et prindid välja, keerad oletame spidoka lahti, keerad skaala teist pidi, ja sinna kleebidki selle väljaprinditud ümarguse skaalakujutise.. hmm selle seletamine polegi nii lihtne .. loodan, et said aru.
:lol
Jah sammas v?iksid ju lihtsalt markeriga
ära värvida ja öelda tuuning!
Proovi vähe teist moodust kruvid oma kellad lahti ,skännid suure resulutsiooniga sisse (foto töötlus proga tavis) muudad taustad v?i paned pildi v?i mida iganes ja ennem kui printad v?tad t^mmised (isegi
iga päevast ajalehte eit rükita korraga) mida saad vörrelda originaaaliga ja vajadusel vastavalt muuta
ja hea tulemuse annab kui viitsid vähekene jamada l?ika kella p?hjad
?hukesest org klaasist.
Nüüd v?ta tulevase kella p?hjalt malli
ja ehita kasv?i paint-is vahe p?hi mis oleks must ja numbrite alla valgus kaar
seda värvi mida sa sooviksid punane sinine roheline mida vaan
ja hea oleks k?ik need pildid printtata värvi laseriga matileläbipaistvale teibile edasi m?istad ise kleebid selle jama kokku ja .Ma usun et jääd rahule
z
zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

Postitus Postitas zikz »

ta vist mõtleb ork klaasi, see siuke nagu plastist klaas, teine nimi on tal kah aga ei tle meelde
c
connec
Suletud kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas connec »

Esialgne postitaja PuZuP
Esialgne postitaja connec
ja hea tulemuse annab kui viitsid vähekene jamada l?ika kella p?hjad
?hukesest org klaasist.
Nüüd v?ta tulevase kella p?hjalt malli
ja ehita kasv?i paint-is vahe p?hi mis oleks must ja numbrite alla valgus kaar
seda värvi mida sa sooviksid punane sinine roheline mida vaan
ja hea oleks k?ik need pildid printtata värvi laseriga matileläbipaistvale teibile edasi m?istad ise kleebid selle jama kokku ja .Ma usun et jääd rahule

Oot...seleta seda asja ntuke täpsemalt...midagi jäi natuke arusaamatuks...
BTW: mis see org klaas on?
org klaas ehk vanasti oli seline orgaaniline klaas tegelikult läbipaistev kergesti töödeldav plast kellade å?hjaks sobib ideaalselt cd kaan
j
jaks
Suletud kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jaks »

numbrilaua jaotused prindid mati kleeeplindi peale ja kleebid siis plastikust kellapõhja peale:)
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Ma ikka ei saa aru mis rolli see teip seal mängib...lihtsam ju teha nii, et prindid om kunstilise loomingu valgele kleepsupaberile ja kleebid sinna väljalõigatud taustale(taustale mis pleks.klaasist)...siis kumab sealt valgus kah läbi ja nii edasi ja edasi...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
a
andi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 01 Jaan 2011 09:31
Asukoht: Ida-Virumaa
Autod: foorumist info leidmiseks

Andke nõu!!!

Postitus Postitas andi »

Kuda ikkagi see seier tahhomeetrilt ära käib??
Väänasin ühtepidi ja teist pidi, näppude ja näpitsatega, lõpptulemuseks oli katkine nõel, mille külge seier käib ja tahhmeeter nüüd prügimäele!!:kuri

Palun jagage oma kogemusi, kuidas olete tahhomeetri nõela ära saanud.

Sama infi võiks ka spidomeetri kohta saada, sest ei julge enam peale sellist äpardust selle kallale minna..
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Väänata pole seal midagi...võtad peene otsaga näpitsad ning tõmbad täpselt ülesse...ehk siis see, et tõmbad ta täpselt välja....kinni võtad sealt ümmargusest junnist, mis kinnitub nõela külge...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

kui mõned teist ikka veel hädas spidolt ja tahhomeetrilt nõelte mahasaamisega, jagan oma kogemusi: keerake numbrilaud pealt lahti, ja nihutage vastu nõela. siis saate nõela telge peente näpitsatega tugevasti kinni hoida ja samal ajal tuleb teise käega nõela proovida lahti keerata (mitte tõmmata). kui ta juba liikuma hakkas, saab ta kerge vaevaga kätte, seekord siis juba kergelt tõmmates. pärast superliimiga kinni ja käib jälle:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Tehke enne mootorid korda et oleks mida sealt kellade pealt mööta ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Mina ka kellade tausta hakkasin vahetama.... Tulemused siis järgmised:

1. Aja kulu mingi 4 tundi :(
2. Raha kulu, et tulex korraliku kvaliteediga taust(laserprinter ja foropaber) Kokku läx raha mingi 50 eegu eest, sest algul suurused ei klappinud, kyll jäid suuremad siis jälle väiksemad.
3. Närvide kulu oli suur, jooxe yhest kohast teise ja siis jälle kolmandasse kohta.
4. Spidokal ei tule seier ära. Kanguta ja kanguta aga tulemust ei ole. Lõpux läx spidoka kiiruse seier poolex :sein.
5. Lõpux sain aru, et ikka pole yxki taust õiges mõõdus ja läxin mega närvi. Viskasin spido vastu maad sodix sest, murdus ära veel vee temp seier.

Kokkuvõttex võib öelda, et see ettevõtmine kukkus haledalt per*e... Lähen täna uut spidokat otsima ja enam ma sellise jamaga ei tegele... Aga lihtsalt huvitab et mismoodi te selle seieri sealt kätte saite. See lihtsalt ei tule ju ära..... Ja kas panete tausta sinna plekkide peale või plekkide asemele...

Soovitus: Kui pole kogemusi, siis parem jätke need taustad vahetamata ja timmige parem mootorit, nagu olaaf ytles...
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Ütle mulle 01-e kellade pikkus ja kõrgus ja ma teen nad teile õigesse mõõtu.Siis ei pea te rohkem oma spidokaid lõhkuma.

Aga keegi võiks proovida sellist varianti,et võtab selle näiteks selle spido originaal tausta (selle pleki) ja lõikab pleksist välja samasuguse kujuga kujundi.Ja kleebib sinna peale valge tausta ja paneb selle spidoka taustaks.Peaks päris hästi jääma läbi valgustama ju:rolleyes.Valgustus peaks igastahes jääma parem kui orginaalis.
t
tarmo65
Suletud kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tarmo65 »

Mina olen kasutanud Microsoft PowerPointi, mis kuulub Windowsi plaadil olevate programmide hulka. Saavutasin väga hea kvaliteedi, kuid lõpp kokkuvõteks kukkus asi ikka p++++. Mingi hull kondents tekkis näidikute klaaside alla. Mina printisin need valged taustad papi peale, aga ehk peaks need tõesti taha paberi peale trükkima. Seiereid ma ära ei katkunud, vaid lõikasin paberinoaga keskpunktist paberinoaga äärde sirge joone. See tundus olevat parim lahendus.
v
VeilSide
Foorumi kasutaja
Postitusi: 257
Liitunud: 15 Aug 2003 20:14
Asukoht: Tallinn <-> Kohila
Autod: Wannabe Kaubalift
Kontakt:

Postitus Postitas VeilSide »

kellasid teeb ümber ka paintiga aga suurust on hia paika panna microsoft Photoeditoriga :)
t
trikkargk
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas trikkargk »

See ei lähe küll teemaga kokku, aga kust ma saaksin zaz 968m-le internetist taustade originaalpildid, et need ära muuta?
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

soovin lada 2106 ja 2105 valgeid või puutumatta õiges (psd või cdr - ma ei tea kummad need trükikõlbulikud on) failis.

ivo@carart.ee
Vasta