Lancia Prisma 2,0 DOHC ladale

Lancia Prisma 2,0 DOHC ladale

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 854
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

ega see on aint nende arvamus ja sa ei pea seda kriitikat tähele panema:D nagu sa ei nääks ültse seda negatiivset poolt mõtle alati positiivselt ja asi tuleb ka positiivselt välla see minu arvamus:)
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Kriitika on see mis edasi viib. Kui teema teed siis pead ka sellega arvestama. Inimestel on õigus oma arvamusele. Kõik ei saagi rahul asjaga olla ja igas asjas on sama palju head kui halba.

Kuula ära mis inimestel öelda on ja võta seda arvesse. Usu endasse ja liigu ses suunas kuhu välja tahad jõuda..

Oma viimase postituse võiksid ära kustutada, samuti ka selle minu oma :)

Projektiks jõudu soovides

Jonx
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Grimes, mõned teravad vastukajad ja juba püss põõsas....
Ei-ei, nii ei lähe ju! :(
A mis siis juhtub, kui mootorit aistevahele sobitades ta mitte kuidagi ei mahu, muudkui lõigud natuke siit ja sealt, kõik hakkab ühel päeval vastu ja viskab lõpuks kerge nördimuse peale? Kas siis lendavad kah riistad kolinal nurka? Sellise suhtumisega ei saa ükski projekt teoks.
Räägivad... No ja las räägivad! Sinu idee ja masin. Selge see, et oled noor ja keevavereline, tahad kohe kõike kiirelt saada. Aga ei saa, eriti taolise asja juures. Kui praegu raha ja kannatust pole, siis tõepoolest, pane üks 1,6 korralikult jooksma (tükk maad lihtsam, kui käesolev idee) ja sõitke see endale piisavalt "väikseks".
Las siis praegune mõttevälgatus (Lancia 2,0 DOHC) puhkab ja ootab oma aega. Ühel päeval (võib-olla alles mitme aasta pärast) tuleb ehk aeg ja võimalused ning siis saad kindlasti selle idee lõpule viia. Seniks oled ehk piisavalt ka kogunud kannatlikkust ja oskad oma tundeid taltsutada.
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Kas see nädal või järgmine nädal toome tooriku siia... sixi siis... millest tegema hakkab... eks vaatab mis saab. Mootori proovime vähemalt peale saada kindlasti. Ei viska mõtet nurka...
Kriitika kriitikaks. Ma soovisin nõuandeid rohkem. Mitte seda. Kes usub kas saan sellega hakkama kes ei usu...
Ok kui huvitab siis vahepeal kirjutan siia... kas olen midagi teinud, ja mida olen teinud jne.
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Tere

Postitus Postitas fheisis »

Tere ... võtaksin selle teema uuesti ülesse ning kas nüüd lõpuks on jõutud selguseni et kas siis õlivannile jääb siis esisild ette või ei jää? ning ma kuulsin midagi et lancia mootorile paigaldades lada käigukasti tuli sidurikorv kah ära vahetada?... ühesõnaga otsustasin selle asja ise läbi viia ning selle moootri tarvolt ära osta , ma arvan et ma nüüd lähipäevil räägin taga ja ehk proovib lancia mootori patjade vahe ära mõõta.. ning siis saab vaadata kas on enam vähem lada esisillaga.. muidugi saab sillale ise auke juurde puurida aga miks hakata pead vaevama kui need kohad ilusti sobivad... aga õlivann teeb küll muret.. tulemüüri lõikamine peavalu ei tekita... ! Ühesõnaga üldiselt nagu teemas üleval pool oli siis oli kirjutatud et õlivann ümber teha ..:puzzled (ma ei oska nüüd selle vidina nime öelda aga) ta asub õlivannis all ja mai tea mingi õlivõtu koht voi mis ta on mis seal õli vanni seest õli võtab ,,, aga minu teada on se tavaliselt sellise kohapeal kus on se kõige madalam osa just ning seda ei oel ju võimalik siis väiksemaks teha ( õlivanni) ... mai tea no eks seda tuleb uurida igatehes loodame et se ei jää ette ja saan asjaga valmis... varst kirjutan ka oma teemasse sellest ning hakkan asjaga tegelema kui mootor käes on!
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Suure tõenöosusega tuleb uued sebida/valmis meisterdada nii õlivann kui võttur. Originaalis on ju mootor kaldu, Ladal aga istub püsti peal. Võid need ise valmis nikerdada. Keevitusaparaat ja loominguline mõtlemine suureks abiks.

[Muudetud: 13-9-2008 Moss]
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Lada käigukast ei istu samuti sinna.
Kinnituskohad samad.
Kui tulemüüri ei taha lõigata, siis saab kasutada progetavat aju.;)
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

Nii se auto asub mu majast kuskil 400 meetri kaugusel .. hetkel.. ning seisab.. sellel autol oli kah llancia mootor peal kuid se jooksis kokku vee puuduse tõttu! ... ning uurides selle kapoti alust siis näha küll ei oel et esisillale auke juurde oleks puuritud! õi isis jagaja kohapeale auk oleks tehtud :yllatunud kuid mai ole taga rääkinud .. vb oli tal se õlivann juba ümber tehtud ning jagaja ära kaodatud.. .. hetkel on tal uuesti lada originaal mootor ja midagi märgatavat mida ümber oleks tehtud mootori ümbruses ei ole märgata .. ainuke asi mis on alles tal on salongis soendus süsteem!..
Vasta