Selline jama, et plokis olevas paisumiskorki on auk sisse roostetanud:sein Kumb oleks kasulikum teha, kas kork välja vahetada teise vastu või kinni keevitada. Kui raskelt korgid ära tulevad?
Poes müügil olev korkide komplekt maksis minu mäletamist mööda 40eek . Hea oleks vahetada kõik korgid. Need ju koos roostetanud. Nati aja pärast järgmine kork jälle läbi.
Üsna kergelt saab kätte...Kahele mootorile plokisoojendused paigaldatud.
Haamer ja terav meisel, hakkad serva pihta andma, eks siis juba näed, mis edasi saab, kas hakkab kergelt liikuma või ei.
Pane plokisoojendus asemele, hea talvel eelsoojendatud mootoriga startida...
Mis ühele raske, see teisele jälle imelihtne. Mina ei oska pilli mängida. Pillimehel korgi vahetus võib-olla ületatmatu raskus.
Kuidagimoodi mängin mõne loo pillil maha ka. Samuti vahetaks see pillimees hea tahtmise korral ka korgid.
Eks sa hinda oma võimeid. Oled sa pillimees või kosmonaut, ega mina tea.
Kui enda omale plokisoojendust installisin siis oli ta üpris kõvasti kinni ilma roostetamatagi. Ei tea kas sellel otsest vajadust oli aga ise ei julgenud vasara ja meisliga enne uhama hakata kui akutrelliga ühe kruvi sisse lasin mille külge traadi kinnitasin. Ei olnud vähemalt karta et sisse kukub. Aga muidu jah, näpitsatega kinni ja välja. Ja siis muidugi plokisoojendus mitte teine punn! Edu!
nüüd asi valmis:spin ära tulid üllatavalt lihtsalt:D aga tegemist oli neid kruvikeerajaga mööda plokki taga ajada aga sain kõik neli kätte. vasakpoolset ei riskinud sisse lüüa vaid puurisin augu läbi ja panin teisele poole mutri ja polt sisse ning suruski väljapoole välja:bouncing nüüd veel vaja kuhugi poodi minna ja uued korgid osta
Algselt postitas: race89
nüüd asi valmis:spin ära tulid üllatavalt lihtsalt:D ... nüüd veel vaja kuhugi poodi minna ja uued korgid osta
Tavaremondi puhul ei võta enne vana asja küljes, kui uus kodus on. Ei aita ka kunde ütlemine, et asi juba teel ja saabub kohe - alati nii ei juhtu.
Projektika puhul võib enne lõhkuda - siis aega kõvasti uue otsimiseks.
Vaja oleks vahetada või parandada kõik 4 paisupunni. 1 on täiesti läbi roostetanud ja teised kolm on auguga. Kuidas saaks kõige paremini korda? Kas kuskil on neid müügil? Kuidas vana punni kätte saab? Ise mõtlesin epo ja kaltsuga kinni mökerdada ning loota et jääb pidama. Kui kellelgi häid ideid sellega seoses on andku märku. PS: Mootor on autol peal ning paisupunnide all mõtlen kausitaolisi asju plokis: juhipool 1 ja kõrvalistujapool 3.
Minul oli üks läbi roostetanud. Seega sain kõveraks keeratud rauast pulga august läbi pista ja välja poole sikutada. Oli vaja vastu korgi servasid haamri ja teise pulgaga ka taguda, et kork lahti põrutada. Kartsin, et see vahetus on raske, kuid üllatavalt kergelt tuli ära.
Uus oli mul kodus riiulis, aga vast poes ikka ka müügil neid.
Algselt postitas: Mahno
Tsiteerides Ansipit - Tule taevas appi.
Aga noh, kui veega sõidad ja kodust jalutuskäigu kaugusest kaugemale ei sattu siis vast võib.
Kuldsed sõnad, küll aga kadunud L.Meri suust.
Epoga võib jääda pidama, aga see jah paraku ehku peale väljaminek, millest Ando ka ise kindlasti aru saanud. Nimelt temperatuuri liiga suured kõikumised lagundavad ajapikku kontakti liimi ja metalli vahel.
Hehee, ega mina mökerdanud. Sel ajal kui mina siin foorumis nõu küsisin, lasid mehed maal auto kallal käed tööle. Tol ajal muidugi ei teadnud, kui raskeks vahetus võib minna ning kuidas hakkama saada. Eks näis kaua vastu peab see epo asi aga kollektorite, starteri ja muude loomade eemaldamine on selge, niiet korkide vahetamine väga raskeks ei tohiks kujuneda, kui leke esineb.
PS: Jalutuskäik on suhteline mõiste
Küsimus siis selline: kas vanalt mootoriplokilt on kuidagi võimalik eemaldada seda jahutusvedeliku prunti (esiküljel, need ca 4cm läbimõõduga) nii, et see jääks terveks ja sobiks mujalgi kasutada?
Asi nimelt selles, et oleks võimalus sõitvalt autolt saada korralik Defa plokisoojendus, aga omaniku tingimuseks on see, et sinna prundi ette paneksin ja loomulikult et see ka pidama jääks:) Oskab keegi miskit soovitada?
Ette tänades,
Sander
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme