Vii see pilt nüüd mõnele tuttavale treialile, ütle kui paksust plaadist on sul spacerit vaja ja seleta, mida saada tahad. Minu puhul käis täpselt nii, kuid auguvahet jäid mul originaaliks, oli lihtsalt flantsi vaja pmst. Hinnas lepite kokku ja saavad tehtud, pole niivõrd keerulised, kuid tahavad täpset tööd
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Endal kh selliseid asju vaja.. sain ka koha kust osta... kallis küll muidu 2400.- kõik 4-i
Tahtsin juba ära tellida... aga siis tuli üks teine plaan... nimelt hakkame sõbraga rallikat ehitama...05-te
OStame ühe kortsus ja enam vähem norm tehnikaga sixi kõrvale sõbralt
OK see selleks...
võimalik peaks olema ka teha vastava auto piduri trummlist, aga sinna ei mahuta vist flantsi kinnitus poldipäid ära.
Aga uurib seda asja, arvatavasti treiali juurde lähen siis oma materjaliga, st püüan midagi head otsida millest teha/kohendada.
Piduritrummel jääb lahjaks. Õhuke ja reeglina malmist või alumiiniumist.
Ikka teras on see, mis murdekoormust kannatab. Mõtle, millised jõud seal mõjuma hakkavad.
Terasplaat peaks olema vähemalt 20mm paks; lada originaalpoldid, millega flantsi pärast rummu külje keerad, ei mahu muidu koos koonusega ära. Teine asi, mida mõõtma peab on see, mitu mm valuveljepolt allasobitatava velje siseküljelt välja ulatub. 20mm peaks ikka olema, aga mis velje offset on? Koopaservaga peab ka arvestama, et seda retsima ei hakka.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme