Algul jäid sõelale Samara, Golf2 ja Baleno, kuid kuna viimase luukpäraversiooni Eestis saadaval polnud, tuli valida kahe esimese vahel. "Vana" Ladamehena valisin Samara, kuna selle varuosad on odavad ja tehnika juba tuttav. Auto sai toodud Soomest sügise lõpul. Maksis 450?, mille eest tollal sai 1995.-nda aasta valiselt roosteta kerega auto.
Autole olid installeeritud blaubunkti 30w kõlarid ja raadio, oli ka plokisoojendus. Need said muidugi eemaldatud koos istmete, polstrite, klaaside.... ühesõnaga kõigega, sest et puuri sisse panna, oli vaja paljast keret. Siis aga hakkasin Samaaris järjest pettuma, kuna pealtpoolt väga korralikuna näinud kere oli tegelikult mäda mis mäda.
Peale väikseid keretöid rändas auto Karksi-Nuia, kus sai endale Jaanus Liguri tehtud turvapuuri, mootori ja käigukasti. Turvapuur vastab E7 klassi nõuetele, mootor on 93 kilowatine ja käigukast peaülekandega 4,78.
Edasi viidi auto Viljandisse, kus autofirmas Rael värviti Samaar Karksi- Nuia KEKi värvidesse (sama värvilahendusega autosid on superkrossi sõitmas hetkel 2).
Auto valmis lõplikult Superkrossi esimese Hipodroomi etapi eelõhtuks 17. jaanuariks.
Pildil auto koledate mustade Hyundai velgedega, kuid ringraja etappideks lähevad alla 14 tolli Al-racing veljed.
