Palun abi! Ventika sildamine, lühis?

Palun abi! Ventika sildamine, lühis?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Palun abi! Ventika sildamine, lühis?

Postitus Postitas Ladarider »

Teema hakkas, siis nii, et sai üle pika aja jälle ladaga sõitma hakatud ja üks päev kui sõitma läksin, siis oli tunda salongis tugevat kärtsakat, aga varsti kadus ja kuskilt nagu ei leidnud kohe viga ka mis see oli.Jahutusventikas muidu töötas ka nii, et mingi aeg hakkas tööle ja siis jälle tahtis auto keema minna.
Nii, teine päev ei hakand üldse enam ventikas tööle ja sildasin ära, peale seda aga tuli varsti jälle see kärtsakas ja siis nägin, et selle ventika 16 kaitsme pesa salongis suland seest ja kaitse läbi.Kui panin uue kaitsme, siis oli tunda käega , et üks pool juhtmest läheb tulikuumaks ja ka kaitse ise ühelt poolt.Tegin, siis nii, et kapoti all tõmbasin pistikud lahti ja ventika pealt viisin otse juhtmed akule, natuke aega lasin vuriseda kui juba oli tunda, et pluss juhe kuum, et mis värk võib olla?Ennem nagu mõtlesin, et lühis salongis, tundub, et ventikas siis kuidagi?:puzzled





[Muudetud: 28-5-2007 Ladarider]
m
mihkel144
Suletud kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mihkel144 »

Viga võib ühenduses olla...puhasta klemmid...vaata mis siis teeb
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Ei mis ühenduses, mõtled ventika küljes või.Ma muidu ju rääkisin, et tõin ventika pealt otse juhtmed korra akule ka ja ikka läheb pluss juhe käes kuumaks.

[Muudetud: 28-5-2007 Ladarider]
m
mihkel144
Suletud kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mihkel144 »

Siis peab ventika mootoris viga olema...
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Ega järsku ei tea palju uus mootor maksab ja mis seal läbi saab minna üldse niimodi kui mootor ise töötab?

Seda ka , et äkki keegi teab palju uus mootor maksab, keegi ju ikka on vahetanud seda?Oleks vaja juba homme autoga kindlalt sõita...:(
k
k1a9l6e3v
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 11 Mär 2005 18:54
Asukoht: harjumaa
Autod: 2101

Postitus Postitas k1a9l6e3v »

Algselt postitas: Ladarider
Ega järsku ei tea palju uus mootor maksab ja mis seal läbi saab minna üldse niimodi kui mootor ise töötab?

Seda ka , et äkki keegi teab palju uus mootor maksab, keegi ju ikka on vahetanud seda?Oleks vaja juba homme autoga kindlalt sõita...:(
Kui raskelt ringi käib siis piisab ehk määrimisest aga kui ei siis oleks jah uut vaja. Enam täpselt ei mäleta aga oli vist mingi 300.- kanti vist. Veerennis.
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Täna kiskusin kogu kupatuse maha ja tundus peale õlitamist, et läks kergemask, pärast kui peale tagasi panin, siis nagu läks jälle raskemaks.Kummaline oli see, et kui ventikas oli maha võetud ja otse akult tööle panin, siis ei läinud enam kuumaks, aga kui pärast jälle ära ühendasin hakkas värk peale, et siis otse akult ja ka salongist.Õnneks sain ta nüüd nii tööle, et käib oma korra ära ja siis jääb seisma jälle mingi aeg, aga peale seda kui korra ära käib läheb ikka kaitse tulikuumaks:(
k
k1a9l6e3v
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 11 Mär 2005 18:54
Asukoht: harjumaa
Autod: 2101

Postitus Postitas k1a9l6e3v »

Algselt postitas: Ladarider
Täna kiskusin kogu kupatuse maha ja tundus peale õlitamist, et läks kergemask, pärast kui peale tagasi panin, siis nagu läks jälle raskemaks.Kummaline oli see, et kui ventikas oli maha võetud ja otse akult tööle panin, siis ei läinud enam kuumaks, aga kui pärast jälle ära ühendasin hakkas värk peale, et siis otse akult ja ka salongist.Õnneks sain ta nüüd nii tööle, et käib oma korra ära ja siis jääb seisma jälle mingi aeg, aga peale seda kui korra ära käib läheb ikka kaitse tulikuumaks:(
Kui juba korra on kuuma saanud siis oleks hea kaitsmeploki tagant pistik üle kontrollida ehk on sellest abi. kuum teeb tavaliselt ühendus koha lõdvaks.
Vasta