
2105, dasf, 1982
2105, dasf, 1982
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10


-
yyellowboost
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 60
- Liitunud: 24 Mär 2004 21:31
- Asukoht: Talinn,Haapsalu
- Kontakt:
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Selle auto tuuningut võib lugeda üheks parimaks siin üldse, lisaks saab hea näitena tuua 2107 wilsson, antud autol on siiski tegu veidi suure esistangega. Usun, et asja parandaks sama stange veidi modifitseerimine.
Esiteks veidi koomale tõmata laiuses, keskelt jupp maha ja küljed õhemaks ning selle paika kohendamine, praegu ripub ühest nurgast.
Praegu on tegu nagu suure alahuulega kui autot otse eest vaadata.
Üldmulje on siiski väga hea, stange jooned jälgivad auto üldkontseptsiooni.
Koondhinne 5-.
Esiteks veidi koomale tõmata laiuses, keskelt jupp maha ja küljed õhemaks ning selle paika kohendamine, praegu ripub ühest nurgast.
Praegu on tegu nagu suure alahuulega kui autot otse eest vaadata.
Üldmulje on siiski väga hea, stange jooned jälgivad auto üldkontseptsiooni.
Koondhinne 5-.
Kuna kõik on juba sõna võtnud, ütlen isegi oma arvamuse. Ka mulle tundub see stange veidi massiivsena. Kui nüüd isiklikust seisukohast vaadata siis lahenduseks oleks jah kas stange kitsamaks teha (madal on ta parasjagu) või koopa/küljelaiendid. Muidugi nende nõrgast plastist laiendite nagu minu omal kahjuks räägid Dasfi spordipisik
Juba selle vigursõiduraja kummi risti kõhualla tõmbamine tähendab tõenäoliset nädalavahetust klaasriide ja epoksiidvaiguga. Nüüd siis ülejäänud autost... Peale selle kõige suurema vea, ehk roosteussi ei oskagi midagi eriti ette heita. Ehk salongis see ukse kinnitõmbamise käepide vajaks veidi uuendust ja esimesed lingid oleksin ehk alles jätnud aga no aknast sisse vaadates teevad need istmed ikka oma töö-kuratlikult ilusa mulje jätavad. Pigem võiks öelda et kalli mulje
. Kohe näha, et autot pole endale käepärasemaks tehtud selle mõttega et see uuema lääneka ostmisemi veidi kõbedam välja näeks, vaid tegu ongi sellise ambitsioonika projektiga. Tahaks loota, et tulevikus on kokkutulekul näha vaid selliseid viimistletud projektikaid ja korralikke originaale-vast hakkab see golfi stangede kipsikruvituuningu aeg ümber saama. Ah jaa... ja kui keegi tuttavatest tahab näha eestimaist tuunitud lada siis otsin tavaliselt netist sinu ja Tartsi masinad üles! Edu!;)
