Millega liimida aknaklaasi tõstuki külge?
Millega liimida aknaklaasi tõstuki külge?
-
rrallymies
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 25 Apr 2007 10:20
- Asukoht: Põlva
- Autod: vaz 2101
- Kontakt:
Millega liimida aknaklaasi tõstuki külge?
Küsiks sellist asja,et millega liimida akna tõstukit klaasi külge? Kas selle jaoks ei ole mingit spetsiaalset liimi olemas?
või mõni muu variant kuidas need 2 omavahel kokku panna?
[Muudetud: 5-28-2007 Priidic]
või mõni muu variant kuidas need 2 omavahel kokku panna?
[Muudetud: 5-28-2007 Priidic]
Pluss on massis ja kõik on sassis
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2067
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 4x2102, Jeep & Toyota
Algselt postitas: Villem666
Tere!
Kuna siin oli taoline teema siis ei hakka uut teemat tegema. Mure iseenesest selles et oleks vaja ühte head liimi millega liimida kummipaati.
Kas keegi oskab midagi head soovitada?
Tänan tähelepanu eest.
aga sa vaata www.kalale.ee seal kuskil kindlasti kirjas

-
mMahno
- Foorumi kasutaja
-
kkki
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 8
- Liitunud: 02 Mai 2009 19:57
- Autod: Et lugeda foorumit ja teha postitusi mind huvitavate teemade kohta. Kunagi oli konto, nüüd enam ei tööta ja kasutajanime ei ole
Ise olin sama probleemi juures korduvalt, sai liimitud igasuguste erinevate liimidega, aga pidama ei jäänud, mingi hetk ikka põrutas lahti kui uks kinni lüüa. Lõpuks esimese kolmnurkklaasi originaalkinnituse sain pidama. Selleks kasutasin Done Deal klaasiliimi. Peale kahepäevast testperioodi (500 km sõitu, ukse kinnilöömisi kümneid ja kümneid), on kinnitus endiselt küljes. Vähemalt ei pea igasuguseid "tuuning"-lahendusi kasutama, et kolmnurkakent suletuna hoida ning saab originaalkinnitusi kasutada. Vot.
Liim 59 krooni, ettevalmistus ja liimimine 5 minutit. Abivahenditeks piiritus ja lapp pindade puhastamiseks ning lapik-kruvikeeraja vana liimi eemaldamiseks, samuti võib vaja minna peenemat liivapaberit vana kinnituse puhastamiseks.
Kui aega leian, proovin ka tagaklaasi tõstuki peal (see väike klemm, mis seda klaasi üleval hoiab ja kunagi tehases klaasi külge liimitud oli - suhteliselt nüri lahendus, ei tea miks seda vanemat töökindlat renniga varianti edasi ei kasutatud...). Ajutise lahendusena tagaklaasi üleval hoidmiseks tegin ise sellise 10 cm pikkuse U-liistu, millele puurisin sisse 2 auku, samuti tegin seda trossi küljes oleva metallplaadiga ning neetisin omavahel kokku.
Liim 59 krooni, ettevalmistus ja liimimine 5 minutit. Abivahenditeks piiritus ja lapp pindade puhastamiseks ning lapik-kruvikeeraja vana liimi eemaldamiseks, samuti võib vaja minna peenemat liivapaberit vana kinnituse puhastamiseks.
Kui aega leian, proovin ka tagaklaasi tõstuki peal (see väike klemm, mis seda klaasi üleval hoiab ja kunagi tehases klaasi külge liimitud oli - suhteliselt nüri lahendus, ei tea miks seda vanemat töökindlat renniga varianti edasi ei kasutatud...). Ajutise lahendusena tagaklaasi üleval hoidmiseks tegin ise sellise 10 cm pikkuse U-liistu, millele puurisin sisse 2 auku, samuti tegin seda trossi küljes oleva metallplaadiga ning neetisin omavahel kokku.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Mina olen samuti toorkummi ja bensiiniga seda asja ajanud ning siiani edukalt. Bensiiniga üle lastud toorkumm läheb kenasti libedaks ja laseb klaasi tõstuki renni suruda. Ära kuivades jääb üsna kõvasti kinni.Algselt postitas: PuZuP
Klaasiliim või siis originaalis toorkumm, mis niisutatakse bensiiniga ja siis surutakse klaas koos kummiga tõstuki soone vahele...
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.