
21051 Marduss 1982
21051 Marduss 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Tõesti ilus, ladaklubis ladade korda tegemise buum jätkub
Igaljuhul hea töö ja kummardused. Originaal on tõesti ilus (ma pole just õige inimene sellest rääkima)

Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
PROBLEEM: eile pärast lühikest sõiduotsa(mootor ei jõudnud soojaks minna) uuesti käivitades ajas starter mootorit vaid poole pöörde jagu ringi ja hakkas seejärel väga kahtlast häält tegema, mida minu noored kõrvad veel varem kuulnud ei olnud.Mitu korda proovisin käivitada-ikka sama jama.Lasin siis veidi seista ja pumpasin käsitsi bensiini peale ja käima ta läkski, küll väga vaevaliselt.
Milles võib viga olla?Bensupump?
Milles võib viga olla?Bensupump?
if the sparks don't fly, it rides too high!
Eeltööd on enda tehtud, värvija ei küsinudki põhimõtteliselt midagi.
Aga probleem pole endiselt lahendust leidnud(äkki keegi oskab hüva nõu anda):
PROBLEEM: eile pärast lühikest sõiduotsa(mootor ei jõudnud soojaks minna) uuesti käivitades ajas starter mootorit vaid poole pöörde jagu ringi ja hakkas seejärel väga kahtlast häält tegema, mida minu noored kõrvad veel varem kuulnud ei olnud.Mitu korda proovisin käivitada-ikka sama jama.Lasin siis veidi seista ja pumpasin käsitsi bensiini peale ja käima ta läkski, küll väga vaevaliselt.
Milles võib viga olla?Bensupump?
Aga probleem pole endiselt lahendust leidnud(äkki keegi oskab hüva nõu anda):
PROBLEEM: eile pärast lühikest sõiduotsa(mootor ei jõudnud soojaks minna) uuesti käivitades ajas starter mootorit vaid poole pöörde jagu ringi ja hakkas seejärel väga kahtlast häält tegema, mida minu noored kõrvad veel varem kuulnud ei olnud.Mitu korda proovisin käivitada-ikka sama jama.Lasin siis veidi seista ja pumpasin käsitsi bensiini peale ja käima ta läkski, küll väga vaevaliselt.
Milles võib viga olla?Bensupump?
if the sparks don't fly, it rides too high!
Arvaravasti on starteril tõmberelee klemmid oksudeerund või puksid kuivad.Algselt postitas: Marduss
Eeltööd on enda tehtud, värvija ei küsinudki põhimõtteliselt midagi.
Aga probleem pole endiselt lahendust leidnud(äkki keegi oskab hüva nõu anda):
PROBLEEM: eile pärast lühikest sõiduotsa(mootor ei jõudnud soojaks minna) uuesti käivitades ajas starter mootorit vaid poole pöörde jagu ringi ja hakkas seejärel väga kahtlast häält tegema, mida minu noored kõrvad veel varem kuulnud ei olnud.Mitu korda proovisin käivitada-ikka sama jama.Lasin siis veidi seista ja pumpasin käsitsi bensiini peale ja käima ta läkski, küll väga vaevaliselt.
Milles võib viga olla?Bensupump?
Samas võib akus või süütelukus jama olla.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
aats97
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 2106 “82a.
Väga kena masin. Vaatan, et sul need vanatüübi originaal logarid küljes - ürita leida sinna juurde ka logariservad(või hoopis uued laiad täisplastist), mis olatuksid tiivast välja. Paljud võibolla ei kiida seda eriti ilusaks, kuid asjal väga praktiline eesmärk - kaitsta tiivaääri kivikeste ning liivatolmu (mis on väga abrasiivne) eest ning ka meie teekatete lendava pigi eest(mida nagu paljud teavad on väga tüütu maha saada).
Pärast karpavahetust ilmnesid imelikud muutused, mille juuri ma välja pole suutnud uuristada.Nimelt auto justkui kardaks külma mootoriga gaasi ehk pedaali andes tahab auto välja surra justkui talvel miinus viieteistkümnega.Lisaks on kadunud suurem osa tooreklapist: toores toimib alles täiesti välja tõmmates ja siis ka puudub sel endine efekt (pöörded tõusevad vaevu 2000ni)
Samas, kui mootor normaaltemperatuuri saavutab pole enam häda midagi ja isegi minek on eelmise karburaatoriga võrreldes paraenud, kuid jube bensiinilehk on nii taga kui salongis
Mis valesti võib olla? Segu liiga rikas?
Samas, kui mootor normaaltemperatuuri saavutab pole enam häda midagi ja isegi minek on eelmise karburaatoriga võrreldes paraenud, kuid jube bensiinilehk on nii taga kui salongis

Mis valesti võib olla? Segu liiga rikas?
if the sparks don't fly, it rides too high!
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Ehk...
...on tekkinud või oled ise tekitanud kuhugi lekke(bensiinihais).Üldiselt peaks just mootor rikka seguga külmalt hästi käima ja soojalt jukerdama.Kui külmalt ei taha pedaali kuuletuda on segu lahja,ehk ÖKONOOMNE!
Möödunud on üle aasta minu lubadusest hakata mootori kallal tööd tegema.Õnneks ainult tühjadeks sõnadeks need ei jäänud- sel laupäeval käisin mootoril järgi. Selleks osutus, nagu juma ammu unistatud, 1600-ne.Viimati paukus ta üks aasta/poolteist tagasi sõbra Nival.
Siit ka üleskutse ja palve kõigile, kes on selle teekonna juba läbinud ja omad kogemused ka omandanud.Ehk, andke aga julgelt teada, kelle kätte ja kuhu soovitate plokki lihvimisse viia, kus on usaldusväärsed töökäed ja kvaliteetne tulemus.kõik soovitused, mida ja kus selle mootoriga ette võtta, on teretulnud!
Siit ka üleskutse ja palve kõigile, kes on selle teekonna juba läbinud ja omad kogemused ka omandanud.Ehk, andke aga julgelt teada, kelle kätte ja kuhu soovitate plokki lihvimisse viia, kus on usaldusväärsed töökäed ja kvaliteetne tulemus.kõik soovitused, mida ja kus selle mootoriga ette võtta, on teretulnud!
if the sparks don't fly, it rides too high!
väike pildimaterjal ka mootorist.Plokk pestud,enam-vähem.Kuna eesmärgiks on mootori välimuse võimalikult täpne originaalsuse säilitamine, siis plokk saab selga uue sinise kasuka ja klapikambrikaas ja õhufiltri kopsik samuti midagi sinna musta kanti.




Kolvirõngad on väsinud, korralik millimeetrine ja peale vahe on sees.Klapisääretihendid põhimõttelised pudenesid põrandale.Ketitald on hukas, kett ise ka kuidagi kahtlane.Nukkvõll tundub taastatud olevat, aga selle sain 250 raha eest uue, kusjuures koos nookuritega veel.Saaled olid kriimulised, seega peab ka need vahetusse saatma.Hetkel rohkem midagi märkimisväärset meelde ei tule.
Kolvirõngad on väsinud, korralik millimeetrine ja peale vahe on sees.Klapisääretihendid põhimõttelised pudenesid põrandale.Ketitald on hukas, kett ise ka kuidagi kahtlane.Nukkvõll tundub taastatud olevat, aga selle sain 250 raha eest uue, kusjuures koos nookuritega veel.Saaled olid kriimulised, seega peab ka need vahetusse saatma.Hetkel rohkem midagi märkimisväärset meelde ei tule.
if the sparks don't fly, it rides too high!
Nii pikavändaline juba mõnda aega aistevahel olnud.Eile sai ülevaatus/kindlustus tehtud, nüüdsest võib teda jälle keila/tallinna vahel liiklemas näha.Mõned mitte just kõige paremini välja kukkunud pildid ka.
Mootorist: uued klapid, soveldatud,uus nukk koos nookuritega,vahetatud kõik tihendid,uued saaled,rõngad, kaanest natuke maha lihvitud,reguleeritav nukaratas,uus kett ja tald (vana oli nii välja veninud, et oioi kohe), kepsud kolvid kaalus, kollektoriavad kanalitega kokku aetud.rohkem küll hetkel meelde ei tule.


[Muudetud: 25-3-2009 Marduss]
Mootorist: uued klapid, soveldatud,uus nukk koos nookuritega,vahetatud kõik tihendid,uued saaled,rõngad, kaanest natuke maha lihvitud,reguleeritav nukaratas,uus kett ja tald (vana oli nii välja veninud, et oioi kohe), kepsud kolvid kaalus, kollektoriavad kanalitega kokku aetud.rohkem küll hetkel meelde ei tule.
[Muudetud: 25-3-2009 Marduss]
if the sparks don't fly, it rides too high!