Selline jama, et pool raam on ühenduskohast suht läbi. Tahaks sinna uue plekki peale keevitada aga keevitust pole. Siis tuli täitsa kogematta mõte, et panna poltidega kinni aga ega see raami nõrgemaks tee?? Paneks ülesse ja alla ühe poldi kahele poole paneks seibid ja muttrid, peaks hoidma küll ju?:puzzled Igast muud mõtted on ka tere tulnud!:P
Nõrgemaks mitte, aga muidugi oleneb kui suure läbimõõduga polti kasutada...
Kuid keevisliide on alati tugevam kui poltliide, sest poltliite puhul on mingisugune lõtk alati olemas...kere väändudes kulub poldiauk suuremaks ja kasutegur kukub kolinal...
Võimalusel katsu sellised asjad ikka keevitada lasta...
Edu...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Ma seda veel vaatan kui suure läbimõõduga poldi panen. Keevitust pole kuskilt võtta. Aga homme piilun need asjad üle ja vaatan mis teen. Ja kui juhuslikult hiljem keevituse saab siis pole ju midagi keevitada saab ikka ju ?
Teeks äkki nii, et ei hakka ise kereremonti tegema kui keevitust ei ole. Sellises olukorras oleks mõtekam otsida korralikum kere neid on veel. Kui peab tingimata selle mäda kerega tegelema millegipärast siis kraabi sealt allesjäänud poolraami küljest põhjamastiks maha ja vaata kui paljude punktkeevituse punktidega see põhja küljes on. Kui tahad, et seal miski ka kannaks ja keret tugevdaks siis pead samapaljude poltidega kinnitama selle uue jupi. Need kaks polti mis sa joonisel kujutasid hoiaks neid plekke seal vastas ainult õrnalt, mingist tugevdavast effektist ei saa juttugi olla sest vahepeal on ju poolraami karp mis on seest tühi ja mis on õhukesest plekist valmistatud. Kõvema poldi pingutamise korral läheb see lihtsalt lössi.
Lapp on peal ainult ühel poolraamil. Sinna mida mina teha tahtsin mõtlesin panna ajutiselt lappi poltidega ja mitte kõige õhemast plekist vaid jämedamast. aga kui mõtlema hakkata siis pean ikka keevituse ära ootama.
Osta parem kohe keevitus ära, sest tihtipeale mis on ajutine, on ka igavene...
Seega ära hakka jalgratast leiutama, vaid sõida olemasolevaga kuni auto poolraami keevitatud saad...siis alles sõida autoga...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Eks ma juba otsin seda keevitust...Kõigepealt viin kere tööd lõpule siis peaks juba keevitamis võimalus ka olema....Ma loodan.
Eks nää mida aeg näitab...
Noo...kujutad Sa ka ette kui suurt jõudu saab näiteks tavalise, 8.8 tugevusega poldiga, avaldada?
Toon näite...
Hiljuti sai ühel tagasillal pukse vahetatud....kaks puksi asusid sillakorpuse küljes...
Et neid kätte saada ehitasime tõmmitsa, mis koosnes 60-sest torust ja sinna peale keevitatud 5 mm paksusest auguga plaadist...ning loomulikult poldist mis sealt läbi ja teisel pool teine plaat, millega puksi välja tõmmata...
Puksid olid korpuses sellise istuga, et selle 5 mm plaadi tõmbas ilusti kortsu keskelt...'
Lada karbimaterjal ei ole 5 mm paks...tee omad järeldused...
Seega Tiidul õigus...keskelt kokku ta läheb ja poltliitest ei ole kasu...
[Muudetud: 26-4-2007 PuZuP]
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Tiki Treileritele pannakse samamoodi tugirattaid külge. See raam on seal vähemalt 2x paksem kui Lada poolraam. Ei ole mina veel ühtegi raami küljes KINNI olevat tugiratast näinud. Sellised poltliited tehakse ikka nii et keevitatakse raami sisse toru ja siis polt sellest läbi. Isegi sel juhul ei annaks see poolraami juures erilist tugevust juurde vaid tuleks panna mõlemasse otsa 2 polti
Tänud teile mõlemale PuZuP ja tiit! Eks peab siis keevitust otsima ja selle ikka keevitada laskma. Vähemalt olen nüüd targem mida võiks ja mida mitte, jätan siis need polid ja asjad vahele.
Kuna arvatavasti ka põhjaplekk sealt ümbert üsna mäda on siis soovitan lahtiste silmadega Lada remontplekkidega äritsevates poodides ringi vaadata. Olen näinud suuri põhjaplekke, kogu esiistmete jalgealune koos põikitala, tungikoha ja poolraamiga - terve põhi kogu vidinatega rattakoopa juurest uksepostini ja küljekarbist kardaanitunnelini, tüki hind oli vist 200.- Asjal olid sees ka tugevust andvad stantsitud sooned, tegu polnud mitte lihtsalt plekitahvliga. Lappimise asemel oleks see ehk mõnevõrra mõtekam.
Ülevaatusel pannakse selline poltlahendus ilmselt kirja ka eriti ohtliku veana ja koju lähed sealt treileriga:rolleyes
[Muudetud: 28.4.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme