Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Seoses Buvanoliga küsimus. Kuna mul on nüüd rooste asemele mingisugune hõbedane ja lillakas plekk tulnud, kas siis võib asja üle kruntida või tuleb see "asi" maha võtta enne kruntimist?
Selle ära rihitud tiivanurga teen klaaskiudpahtliga sirgeks vist...
kui pind on täiesti kuiv ja ei ole libe, siis arvan et see pind enne kergelt karestada 300 lihvkäsnaga ja krunt peale lasta...samas võid peale matistamist pahteldada ka, aga kui ikka krunt ka veel pahtli alla saab, siis peaks päris hea saama..soovitaks mingit roostekrunti... täitekrunt ei pruugi nii hästi sobida, aga saab muidu ka sellega asja aetud.. ärarihitud tiivanurk proovi veel sirgemaks klopsida...suuremad lohud ja asjad täida jah klaaskiuga, aga lõppviimistluse võid tavalise pahtliga teha, mida tunduvalt kergem lihvida...
Algselt postitas: Kiwa
kui pind on täiesti kuiv ja ei ole libe, siis arvan et see pind enne kergelt karestada 300 lihvkäsnaga ja krunt peale lasta...samas võid peale matistamist pahteldada ka, aga kui ikka krunt ka veel pahtli alla saab, siis peaks päris hea saama..soovitaks mingit roostekrunti... täitekrunt ei pruugi nii hästi sobida, aga saab muidu ka sellega asja aetud.. ärarihitud tiivanurk proovi veel sirgemaks klopsida...suuremad lohud ja asjad täida jah klaaskiuga, aga lõppviimistluse võid tavalise pahtliga teha, mida tunduvalt kergem lihvida...
No selge, eks ma siis lihvin natuke karedamaks. Lasen mingisuguse roostekrundi peale ja siis värvi. Tegu on muidu auto salongi põhjaga. Täpsemalt tagaistujate jalgealused plekid ja mõned muud kohad.
Ahjaa, plaanid autoga on muutunud ka. Ei tule enam täiesti originaal, aga originaalilähedane. Veel ei avalda!
Sai siis ostetud plekid ära, mis vaja. Krt, karp jäi ostmata. Ühe poole oma on mõlkis ja natuke ussitanud.
Sai siis ette uued piki- ja põiktalade plekid ostetud koos nendega. Suht koperatiivi toodang on!
Aga need kohad, mis vaja saan ilusti külge pandud. Ka tagumised tungrauakandurid koos pukikohaga said ostetud. Needki koperatiivikad, aga saab asja...
Kuna äike keeras kodus arvuti ja neti pekki, siis pean sõbra juures käima. Pilte katsun siis varsti teha. Ja üldiselt võiksite midagi vahetuse koha pealt soovitada vms.
Niisiis, otsustasin lõpuks asjapulga 063 ära osta.
Hetke plaanidest midagi õelda ei oska. Talvest saati on masin õues seisnud ja haljaks lastud kohad kerge pinnaroostega kaetud. Väljast vajasks vahetaamist üks karp, paar ust ja tagapõll. Kõrvalistuja poolne ja juhipoolne jalgealune kõige hullem polegi. Salong tagant vajaks ka natukene keevitust. Välja on ka võetud kogu sisustus ja mootori ruumist osa juhtmeid ning radikas.
Masin põhimõtteliselt käivitub.Samuti on tagumine sild viltu all, nimelt põikivarras vms on kuhugi kinni jäenud ja kõveraks tõmmanud ennast. teha on palju aga asja saab!
Vanemaid pilte ka :
Algul oli selline:
Seest:
Präegune seis:
Salong:
Mootor:
Eest:
Siin veel pilte: http://125.pri.ee/Lada/
Algselt postitas: AsjaPulk
Vähemalt tehakse midagi sellega... Ma poleks enam viitsinud niikuinii. Arvatavasti oleks EMEX'i läinud, aga noh, sai vist parema õnne otsa!
Mitte vist, vaid päris kindlasti ta vanarauaks minema ei pea
Rõõmustav uudis on see, et ma just sebisin endale 1,5 mootori koos 5 kasti ja 07me eksport sisuga. Ostsin ära ka põhjaplekid,tagapõll. need lähevad lähiajal vahetusse. probleem on selles et, auto ei asu minujuures hetkel ja seega pean seda tegema asjapulge juures kes elab minust 18km kaugemal. Aga, homme lähen kane üle, ja ehk alustab lõikamisega.
Nii, lõpuks saime asja ka korralikult käima, panime terve radika+lõdvikud.
Masin sõidab päris edukalt ringi. Homme saab ka romulast läbi käia ja vaadata mida neil sigullidele pakkuda on.Summuti tahab samuti jubedalt keevitust, ninal lasin rooste maha ja krunt värv selga. ühte uut ust ja kapotti ka tarvis. Kellel punast sisu pakkuda:(taga istmed,põhjamatt) siis andge PM'is märku.
Doonor:
Hetkel:
Vennad:
Algselt postitas: Hulkur
Kas omanikul garaaz on? Või kogu ehitus/värvimine toimub väljas?
Minul, kui omanikul on jah garaaz.. autot hetkel veel koju ei vea, kuna pole korraliku keevitust.
Seega keevitab natukenegi asjapulga juures ära ja siis võib hakata tegema edasi viimistlustõid. Värvimine toimub kodus. Garaazis, suhteliselt tolmuvaba ruum on. Väike mõte oleks auto valgeks värvida ja kapott mustaks(matt)
Täna sai autol korralikult ka jahutus lõdvikud+klambrid pandud.
Täna sai siis summuti ära keevitatud, suurem asi ei saanud, kuna püksid on ikka suhtleiselt roostes.
Mingiaeg ostab terve summuti terves pikkuses uue mis hind küll olla võib?
Pildid räägivad enda eest:
Töö käib
Teiselt poolt ka ülesse
Valmis ta saigi
Seest on selline
ja väljast,(tagaklaas on ajutine)
Summutiga kohe mitu korda parem sõita.
Nii umbes järgmine nädala vahetus,