Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Ega jah .Täis toonring panna ,siis suht maffia edition.Mina madaldaks kliirentsit ja värviks peeglit ka mustaks.
Või kui peeglid hõbedaseks jätta siis esivõre kindlalt kroom.
Oli ostetud kaks plokkikaant 1ne on tühi ja mahalihvitud 0,5mm, 2ne on komplektne
1
2 äkki keegi saab mul öelda mille jaoks see oli tehtud, ma ei usu et see oli originalis. Minu arvates see oli kunagi tehtud 76 bensu jaoks.
Ja veel uks kusimus kas klassiku 2105 (79,8)kolvid ei hakka pähe lüüa, kui pannakse 2106 plokki, kas 2101,21011, 2103, 2106 ja 2105 kolvi pikkused on samad?
VABANDUST ÕIGEKIRJA EEST!!!
MINU SPONSOR- LIIKLUSPOLITSEI!!!!!!
Algselt postitas: Predator2005
Äkki keegi saab mul öelda mille jaoks see oli tehtud, ma ei usu et see oli originalis. Minu arvates see oli kunagi tehtud 76 bensu jaoks.
See peaks olema jah surveastme alandamise eesmärgil tehtud. Tänapäeval on see lihtsalt võimsuse kadu.
Algselt postitas: Predator2005
Ja veel uks kusimus kas klassiku 2105 (79,8)kolvid ei hakka pähe lüüa, kui pannakse 2106 plokki, kas 2101,21011, 2103, 2106 ja 2105 kolvi pikkused on samad?
Kolvid on samade mõõtmetega. Kui sul ei ole plokist ega kaanest maha freesitud siis ei hakka kolvid ja klapid omavahel kokku saama, seda loomulikult siis kui mootori kett on ikka õigest peal.
Täna tehtud tööd: kõik agregaadid on mahavõetud, mootor mootoripadjast ja käigukastist eraldunud nii öelda valmis maha võtmiseks, ja aku kinnitus mahalõigatud kuna aku koolib pagasnikusse.
VABANDUST ÕIGEKIRJA EEST!!!
MINU SPONSOR- LIIKLUSPOLITSEI!!!!!!