Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Sai siis siin suvel ostetud üks 08. Tegelikult kere on üsna heas seisus. Mootor on küll 1,3 ,aga võimu on. Hetkel värvin teda ja teen mootorit. Eesmärk on lihtsalt lõbusaõidu auto teha ja vahest ka ikka rallidel käia.Soov siis panna 2 istet sisse ning tuled ette jne.
Mõned nädalad tagasi nägi see auto välja selline
tagasillatala tugevdatud või originaal?
kui siis kuidas on lahendatud esimeste õõtsade kerekinnituse tugevdus?
radika alune tala tugevdatud koos reaktiivikinnitustega või originaal?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
tagasillatala tugevdatud või originaal?
kui siis kuidas on lahendatud esimeste õõtsade kerekinnituse tugevdus?
radika alune tala tugevdatud koos reaktiivikinnitustega või originaal?
hetkel on jah nii ees kui taga topeltamordid, kuid suvel tahan bilsteine alla osta, kast on hetkel maas ja originaal,kuid võimalik et panen otselülitusega(pole kindel), käigukang on ümber tehtud(käiguvahed väikesed),sillatala ja radika alune on originaal, ning pole veel olnud mõttes nendega midagi ette võtta.