K:03 karpa
K:03 karpa
-
ddreadcross
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 76
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
K:03 karpa
Tundub et võtab jõlepalju kütet. Ja käima pannes läheb tihti märjaks. Kuidas seda karbussi siis reguleerida paika?
GTA ütles ühes teemas:
1)Soojendad mootori töötemperatuurile.
2)Keerad tühikäigukruvi 62 selliselt, et mootor töötab kõige väiksemate pööretega ilma vahelejättudeta.
3)Segukruvist 59 krutid sedasi, et pöörded on jälle kõige suuremad. Otsid täpselt seda asendit, kus pöörded enam ei tõuse.
4)Nüüd keerad tühikäigukruvist jälle pöördeid madalamale.
5)Siis keerad segukruvi sissepoole ja otsid selliseid pöördeid, kus mootor käib ilusti ja vahele ei jäta.
6)Sellest asendist keerad 30-60 kraadi kruvi väljapoole, jälgides jälle, et mootor ilusti käima jääks. Pead vaatama, et pöörded oleks normis, 2105 karpaga siis ~900 p/min.
Kas selle karpaga tuleb samamoodi tegutseda. Ja et kui mul pole tahokat siis mai tea pöördeid kah.
[Muudetud: 17-3-2007 DreadCross]
GTA ütles ühes teemas:
1)Soojendad mootori töötemperatuurile.
2)Keerad tühikäigukruvi 62 selliselt, et mootor töötab kõige väiksemate pööretega ilma vahelejättudeta.
3)Segukruvist 59 krutid sedasi, et pöörded on jälle kõige suuremad. Otsid täpselt seda asendit, kus pöörded enam ei tõuse.
4)Nüüd keerad tühikäigukruvist jälle pöördeid madalamale.
5)Siis keerad segukruvi sissepoole ja otsid selliseid pöördeid, kus mootor käib ilusti ja vahele ei jäta.
6)Sellest asendist keerad 30-60 kraadi kruvi väljapoole, jälgides jälle, et mootor ilusti käima jääks. Pead vaatama, et pöörded oleks normis, 2105 karpaga siis ~900 p/min.
Kas selle karpaga tuleb samamoodi tegutseda. Ja et kui mul pole tahokat siis mai tea pöördeid kah.
[Muudetud: 17-3-2007 DreadCross]
-
ddreadcross
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 76
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
ddreadcross
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 76
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
ddreadcross
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 76
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
krt se regullimine on väga kahtlane.
hakkasin siis keerama tühikaäigukruvi kõige madalamale, kruvi oli täitsa põhjas ja noh siis tundus normaalne.
keerasin siis segukruvi, ei olnud yldse aru saada et pöörded oleks kuskiltpidi muutund, ainult väga välja keerates hakkas välja surema, võtsin siis mingi umbkaudse koha kus võib olla kõige kõrgemad pöörded.
siis pidi tühikäigukruvist pöörded alla jle keerama aga mul pold seda kuhugi enam keerata sest see kruvi põhjas juba, ja keerasin siis segukurvi 30-60 kraadi väljapoole.
andsin siis gaasi. järsku ei saand anda siis jäi hing kinni, keerasin siis tühikäigukruvi väike nõks väljapoole, ja siis oli normaalne.
Aga ma hästi ei usu et see värk nüüd korras on.
hakkasin siis keerama tühikaäigukruvi kõige madalamale, kruvi oli täitsa põhjas ja noh siis tundus normaalne.
keerasin siis segukruvi, ei olnud yldse aru saada et pöörded oleks kuskiltpidi muutund, ainult väga välja keerates hakkas välja surema, võtsin siis mingi umbkaudse koha kus võib olla kõige kõrgemad pöörded.
siis pidi tühikäigukruvist pöörded alla jle keerama aga mul pold seda kuhugi enam keerata sest see kruvi põhjas juba, ja keerasin siis segukurvi 30-60 kraadi väljapoole.
andsin siis gaasi. järsku ei saand anda siis jäi hing kinni, keerasin siis tühikäigukruvi väike nõks väljapoole, ja siis oli normaalne.
Aga ma hästi ei usu et see värk nüüd korras on.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
ma panin omal niimoodi paika: segukruvi keerasin korraks täitsa kinni ja siis uuesti lahti 2,5 pööret, võib ka 3. Siis tühikägu kruvi nii et kuulmise järgi normaalselt käib. Muidugi süüde peab kah paigas olema, et ühtlaselt käima jääks.
See teguviis ei ole muidugi teab mis täpne aga väga sageli kodusel teel nii tehakse ja auto käib päris kenasti nüüd.
See teguviis ei ole muidugi teab mis täpne aga väga sageli kodusel teel nii tehakse ja auto käib päris kenasti nüüd.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
siim 789 saab varsti nukkvõlli ja nookureid vahetada - see etapp paljudel läbi käinud, et tühikäigu pöörded hästi madalale 
kui kruvi kinni keerad ning mootori töös suurt midagi ei muutu siis karpa jalg enamasti kõver ning tõmbab sealt vahelt lisaõhku millele lisaks siis karpa kaane kõverus mille tõttu tõmbab ujukiruumist kütteaure.. pmst aitab tavaliselt kas uus karpa või vana remont sirgekslihvimise teel

kui kruvi kinni keerad ning mootori töös suurt midagi ei muutu siis karpa jalg enamasti kõver ning tõmbab sealt vahelt lisaõhku millele lisaks siis karpa kaane kõverus mille tõttu tõmbab ujukiruumist kütteaure.. pmst aitab tavaliselt kas uus karpa või vana remont sirgekslihvimise teel
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
ddreadcross
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 76
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Sry OT eest aga... Oh jumal küll, kes oleks võinud arvata, et vana auto on veatu ja kuskilt otsast remonti nõuab, häda veel kui säärased omanikud on kes iga väikese asja pärast endast välja lähevad ja mutrivõtmeid loopima hakkavad.Algselt postitas: DreadCross
Tra see siks on ikka nii kopa ette visanud.(10-3-2007)
Tegelikult võiks terve selle teema kustutada, karburaatori reguleerimise kohta on teavet terves foorumis, kui otsida ja lõviosa postitustest on läbu... kaasaarvatud see:rolleyes.
[Muudetud: 18.3.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
ddreadcross
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 76
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00