Tegemist siis punase ladaga. Vanaonu kinkis auto et noorus ei läheks raisku kuskil lasnamäel kakeldes ja seadust rikudes, ütles et võtku auto ja ehitagu ja parandagu seda. Kuna rahakott pole õpilasel kõige suurem siis ehitan olenevalt kõikidest võimalustest ja taskuraha suurusest. Kohe kui auot oli kättesaadud hakkasime isa ja sõbraga vaatama ei mis on katki ja mis vajab parandamist. Kohe alustasin traatharja ja liivapaberiga rooste mahahõõrumisest, sinna läks hulgaliselt töötunde. Vasakus esitiivas ja nippet näppet kohtades sai kasutatud klaasriiet ja epo liimi aukude kinnikatmiseks. Rooste hävitamisega ja vana värvi mahalihvimisega hakkasin kah pahteldama pragusid ja kõiki vajalikke kohti. Lõpuks sai auot ilusa punase värvikatte peale.
Isa otsustas et pidurid tuleks lahti võtta ja puhastada, Tagatrumlitel läksid klotsid ja pidurisadulad(ei ole kindel kas ütlesin õige asja) vahetusse uute vastu. Vahetasime ära ka piduritorud tagasilla juures, Panime asja kokku ja liikusime ettepoole. Esipiduritel piirdusime ainult traatharkaga puhastamisest ja korra ülevaatamisest. Mootoriruumis oli puudu radikas, generaator ja veel paar pisiasja, mis sai kõik kohe asetatud omakohele(asjad oli kohe võtta bagassis). Karburaatori võtsime lahti ja puhastasime ära. Vahetasime veel mootoriruumis kõik bensiinivoolikud ja ventikarihma. Sai tehtud siis esimene käivitus ja kõik töötas ilusti. Kuna auto oli siis "maal" siis sai harva seda nähtud ja ehitatud, aga suvel sõitsin kogematta garaasi lävepiida maha, sumpsi tagaots oli natuke kõver ise.
Järsku sõbraga avastasime et kogu vasakpoolne poolraam on mäda ja ei taha enam kanda eritihäste, kohe pöördusime naabrimehepoole kes oli nõus keeviama uut poolraami ja kes oli nõus autot veelpõhja alt kontrollida. Siis võtsin autost seest istmed ja polstri ära. Polstri alt tuli välja suur hunnik ajalehti

Auto oli siis seest peaegu täiesti tühi(ainult armatuur oli alles), pandi juhi istme kohale tavaline õllekast ja sõideti naaberaeda. Siis kisti välja bensiinipaak ja veel paar asja, pool tundi oli aedajõudmisest möödas ja auto oli külilikeeratud. Kohe hakkas sisi naabrimees vaatama et mis on viga ja kust vaja parandada. Öeldi siis et tuleksin nädalapärast tagasi autole järgi. Läksin kohale ja vaatasin autol on neljandik põhajst uus või tugevtatud igaks juhuks üle. Värvisin siis hammeraidiga kogu uue osa üle et ei hakkaks roostetama. Auto oli siis tagasi ratastel ja paar nipet näpet tööd tehtud. Seest sai kogu metallosa üle värvitud punase värviga kuna oli plaan polstreid mitte tagasi panna. Istmed sees ja sõitma jälle, ja auto ei tööta enam nii nagu peab. Sidur libiseb ja ei liigu ültsegi edasi. Arvati et kolbirõngad on kinni et tuleks petrooliumi sisse kalalta. Aga petrooliumis valamisega juthus väike apsakas ja mootori neljandasse silindrisse kukutati vasest väike torujupp. Mis siis ikka, mootorit lahtivõtama, päast polikaane mahavõtmist ales märkasime et esimese silindri sisselaske nookur on küljest ära imemoel tulnud ja neljanda silindri sisselaske nukk on 1+ mm kulunud. Arutades ja mõleldes otsustasime et tuleks ültsegi 1.3 asemel muretseda uus mootor ja kos mootorivahetusega väljalaske kallale kah minna. Juba auto saades oli probleeme tulede ja signaaliga, millega jamame siiamaani. Autoehitsu ongi hetkel siinmaal.
Vahepeal on soetatud karbilajendid ja tagaspoiler(mis juba küljes kah). Natukene aega tagasi saime kasutaja pedroxilt ostetud tagapüti jupid mille jällegi naabrimees kinni keevitas. Nüüd ostame kasutaja Reintsilt mootori mida natuke kavas ka remontida/järgi aidata. Leitsin isal keldrist tutika 79mm kolbid mis mootorisse instaleerime ja vähekasutatud nukvõlli(mis isa sõnul natuke suurema kraadiga). Hetkeseseisuga ongi autoehitus sealmaal. Pildimaterjali üritan kah ülesse panna kuidagi kuhugi.
[Muudetud: 1-9-2007 vrcr]