Sai siis mingi pool tundi 06-ga (1,3) jäärajal sõidetud ja pärast oli kolin mootoris.1000 kuni 2000 pöörde peal on väga hästi kuulda ja kõrgematel pöörete nagu kaob ära. Õli tase oli üle miinimumi aga kui mootoris õli kuumaks läheb siis hakkab surve tuli vilkuma. Õli on suht kaua aega vahetamatta ka (u 2 a).
Kas viga võis tekkida ebapiisavast õlitusest? otsingust leidsin et sellist kolinat võib tekitada keti leevendi talla purunemine, Kas seda saab ainult klapikambrikaane maha kruvimisega teada, või peab mootori maha võtma jne.
eks ketitald voi leevendi ole viga.pealmist saad vaadata kui klapikambrikaane maha keerad,alumist aga esikaane mahakeeramisega!6li norm on normaalne min ja max vahepeal.Nii et kalla aga juurde!voi vaheta v2lja.
Kustkandist kolin tuleb? Minul näiteks tuli lahtisest tühikäiguklapist(ei tea õiget nime, karpa küljes ja juhe läheb külge). See tegi meeletut lärmi ning hakkasin kartma, et mootoril midagi tõsist viga. Soovitan lihtsamad võimalused enne üle vaadata kui mootori lahti kakud. Leevendi viga on kah väga tavaline.
hääl on nagu diiselmootoril ja tuleb kuskil plokikaane juurest nagu klapi klõbin metalne. Kas klapid võivad kõrgetel pööretel paigast ära minna või kett ratta peal nihkuda üle hamba?
Soovitan mootoriõli ning õlifiltri ära vahetada, kui seda pole 2 a. tehtud. Mootoriõli vahetusvälbaks on 10000 km või 1 aasta, seega kaldun arvama, et 2 a. vana õli määrimisomadused pole just kiita.